Upstream: Θετικός ρυθμός ανάπτυξης, για 6η συνεχόμενη χρονιά
Η Upstream, μια από τις πλέον δυναμικές εταιρείες τεχνολογίας marketing (martech) διεθνώς, ανακοίνωσε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης για 6η συνεχόμενη χρονιά στο πλαίσιο του ετήσιου απολογισμού της προς τα στελέχη και τους εργαζόμενους της εταιρείας. Παράλληλα, έθεσε τους νέους στρατηγικούς στόχους για την ανάπτυξή της τα επόμενα χρόνια.
Παρά τις δυσμενείς συνθήκες στο μακροοικονομικό περιβάλλον κατά το 2023, η ελληνική εταιρεία τεχνολογίας αναμένεται να κλείσει το έτος καταγράφοντας αύξηση 10% συγκριτικά
Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2018, η Upstream καταγράφει έναν συνεχή, θετικό ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 12,4% επί του EBITDA. Έχοντας ήδη σημαντικά θετικές προβλέψεις για τα οικονομικά της εταιρείας και για το 2024, η ανάπτυξη της Upstream για τα επόμενα χρόνια στηρίζεται σε τρεις κεντρικούς πυλώνες.
Ο πρώτος πυλώνας αφορά στην ενδυνάμωση του martech προσανατολισμού της εταιρείας, με την ανάπτυξη τεχνολογίας, νέων υπηρεσιών, προϊόντων και εφαρμογών προς αυτή την κατεύθυνση. Σημείο σταθμό σε αυτήν την πορεία αποτελεί το λανσάρισμα της πλατφόρμας mobile marketing της Upstream, του Grow, στην Αφρική με τον μεγαλύτερο πάροχο κινητής τηλεφωνίας της ηπείρου. Πρόκειται για ένα γεγονός που επέφερε περαιτέρω εξέλιξη της πλατφόρμας με την υποστήριξη περισσότερων καναλιών επικοινωνίας από ποτέ και αρκετές ακόμη νέες δυνατότητες.
Ο δεύτερος πυλώνας σχετίζεται με τη διεύρυνση των κλάδων, στους οποίους παρέχει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της, διακρίνοντας σημαντικές ευκαιρίες σε νέους τομείς της αγοράς, τους οποίους αναπτύσσει τα τελευταία χρόνια, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, η εκπαίδευση, τα FMCGs (Fast Moving Consumer Goods), το gaming κ.α..
Εξάλλου, το 2019 το 98% των εσόδων της Upstream προερχόταν από τη συνεργασία της με παρόχους κινητής τηλεφωνίας και μόλις το 2% από εταιρείες από άλλους κλάδους. To 2023, το 64% των εσόδων προέρχεται από παρόχους και το 36% από άλλες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα mobile marketing της Upstream, για να προσεγγίσουν τους πελάτες τους. Τα παραπάνω στοιχεία αναδεικνύουν τη διαρκή εξέλιξη του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και του πελατολογίου της Upstream.
Όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο ιδιαίτερα, το 2023 η Upstream κατέγραψε πολλαπλασιασμό των εσόδων της από τον συγκεκριμένο κλάδο κατά 6 φορές σε σχέση με το 2022. Πλέον, η εταιρεία διατηρεί έναν σημαντικό αριθμό σχετικών πελατών στη Βραζιλία, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές e-commerce παγκοσμίως.
Ο τρίτος πυλώνας, σε πιο μακροπρόθεσμο επίπεδο, αφορά στην ενίσχυση της παγκόσμιας παρουσίας της, πέρα από τις αναπτυσσόμενες αγορές, στις οποίες διατηρεί το μεγαλύτερο μέρος της δραστηριότητάς της μέχρι σήμερα, με στόχο την είσοδο στις ανεπτυγμένες αγορές και τον ανταγωνισμό με τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας marketing στον κόσμο.
«Το όραμά μας είναι η εδραίωση της Upstream ανάμεσα στις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας marketing παγκοσμίως και δουλεύουμε εντατικά προς την κατεύθυνση αυτή. Δεν υπάρχει περιορισμός που να μας κρατά μόνο στις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε ήδη. Αντίθετα, αντιμετωπίζουμε ολόκληρο τον κόσμο ως το πεδίο δράσης μας. Αποστολή μας είναι να παρέχουμε στους πελάτες μας τέτοια αξία, που να θεωρούν την τεχνολογία μας απαραίτητη για την αύξηση των ψηφιακών τους εσόδων και την ανάπτυξή τους», σημειώνει ο CEO της Upstream, Δημήτρης Μανιάτης.
Τέλος, καταλήγει: «Φυσικά, πίσω από την τεχνολογία που παράγουμε βρίσκονται οι άνθρωποί μας. Οι εμπορικές μας επιτυχίες δεν είναι παρά το αποτέλεσμα της κουλτούρας που μοιράζονται όσοι εργάζονται στην Upstream. Όχι μόνο δεν φοβόμαστε να παίρνουμε ρίσκα, αλλά τα επιδιώκουμε. Με αυτόν τον τρόπο εξερευνούμε διαρκώς τα όρια του τι είναι δυνατό, προκειμένου να φέρνουμε νέες καινοτομίες στην αγορά.»
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Moody’s: Η ΕΚΤ "κόβει" ταχύτερα το PEPP - Η Ελλάδα από τους μεγαλύτερους ωφελημένους - Τι σημαίνει αυτό για το κόστος δανεισμού
- AI 360º School: Περισσότερες από 5.000 αιτήσεις μέσα σε 24 ώρες
- AADE integrates Artificial Intelligence to combat tax evasion
- Νέα τιμολογιακή πολιτική για τους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία
- Σε αυτές τις χώρες οι άνθρωποι δεν μπορούν να…κλείσουν μάτι
- Upstream: Θετικός ρυθμός ανάπτυξης, για 6η συνεχόμενη χρονιά
- Η Αθήνα γεμίζει με Χριστουγεννιάτικα Χωριά
- Τεράστια ανταπόκριση για το «AI 360º School» από Microsoft και ReGeneration – 5.000 αιτήσεις σε 24 ώρες
- Ψώνια την τελευταία στιγμή και προτίμηση στις προσφορές είναι η τάση των Βρετανών καταναλωτών για τα φετινά Χριστούγεννα
- Microsoft & ReGeneration προσφέρουν δωρεάν εκμάθηση AI – 5000 αιτήσεις σε 24 ώρες
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Emea.gr
- Upstream: Θετικός ρυθμός ανάπτυξης, για 6η συνεχόμενη χρονιά
- Microsoft & ReGeneration προσφέρουν δωρεάν εκμάθηση AI – 5000 αιτήσεις σε 24 ώρες
- CQS και Public: Σημαντική διάκριση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023
- Lidl Ελλάς: Επιβραβεύει την κοινωνική καινοτομία και επιχειρηματικότητα μαζί με το Κοινωφελές Ίδρυμα Λασκαρίδη
- Η Generation Y φέρνει την πρώτη ψηφιακή CSR ενέργεια στην Ελλάδα
- Πτώση του γενικού κύκλου εργασιών στη βιομηχανία
- efood: Δημιουργία νέας λειτουργίας έκτακτης ανάγκης για τους διανομείς του
- ΓΑΙΑΟΣΕ: «Πράσινη» πρωτοβουλία για τη στήριξη των ανάπηρων ανθρώπων
- MYTILINEOS: Με την εξαγορά της Imerys Βωξίτες γίνεται ο μεγαλύτερος παραγωγός βωξίτη στην Ευρώπη
- Τελευταία Νέα Emea.gr
- Upstream: Θετικός ρυθμός ανάπτυξης, για 6η συνεχόμενη χρονιά
- Η Generation Y φέρνει την πρώτη ψηφιακή CSR ενέργεια στην Ελλάδα
- Microsoft & ReGeneration προσφέρουν δωρεάν εκμάθηση AI – 5000 αιτήσεις σε 24 ώρες
- efood: Δημιουργία νέας λειτουργίας έκτακτης ανάγκης για τους διανομείς του
- Πτώση του γενικού κύκλου εργασιών στη βιομηχανία
- CQS και Public: Σημαντική διάκριση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023
- ΓΑΙΑΟΣΕ: «Πράσινη» πρωτοβουλία για τη στήριξη των ανάπηρων ανθρώπων
- MYTILINEOS: Με την εξαγορά της Imerys Βωξίτες γίνεται ο μεγαλύτερος παραγωγός βωξίτη στην Ευρώπη
- Lidl Ελλάς: Επιβραβεύει την κοινωνική καινοτομία και επιχειρηματικότητα μαζί με το Κοινωφελές Ίδρυμα Λασκαρίδη
- Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας: Στο δρόμο του AI μετασχηματισμού με τη Microsoft
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Η Ενωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας στον δρόμο του AI μετασχηματισμού με τη Microsoft
- Χριστουγεννιάτικες προτάσεις για δώρα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ
- Τουρκία: Διευκρινίσεις για την «αντιπαράθεση» Κεμαλιστών-Ισλαμιστών στη σχολή Πεζικού
- Πλημμύρες Θεσσαλίας-Στερεάς Ελλάδας: 50 εκατ. από τους εφοπλιστές για αποκατάσταση 33 σχολείων
- 5.000 αιτήσεις σε 24 ώρες για δωρεάν εκμάθηση AI από Microsoft & ReGeneration
- Άσυλο και μετανάστευση: Συμφωνία για περισσότερη αλληλεγγύη και επιμερισμό ευθυνών
- Η Mytilineos γίνεται ο μεγαλύτερος παραγωγός βωξίτη στην ΕΕ
- ΤτΕ: Στα €7,11 δισ. το πρωτογενές πλεόνασμα στο 11μηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου
- Β. Κικίλιας για αντιμετώπιση έκτακτων καιρικών φαινομένων: «Αν χρειαστεί, θα γίνουν επιτάξεις εκχιονιστικών μηχανημάτων»
- Συμφωνία ΕΕ για άσυλο και μετανάστευση: Υποχρεωτική αλληλεγγύη στις χώρες που δέχονται μεταναστευτικές πιέσεις