Η Alpha Bank ξεχώρισε σε τρεις κατηγορίες των εθνικών βραβείων εξυπηρέτησης πελατών

18:12 3/1/2024 - Πηγή: Emea.gr

Για 14η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), διοργάνωσε την εκδήλωση για τα εθνικά βραβεία εξυπηρέτησης πελατών, η οποία επιβραβεύει τις καλύτερες πρακτικές εξυπηρέτησης στην ελληνική αγορά και ανέδειξε τους «άριστους» πρωταγωνιστές της εξυπηρέτησης.

Η Alpha Bank αναδείχθηκε ως η μόνη τράπεζα που απέσπασε βραβείο για τα δυο «έξυπνα» προϊόντα αλλά και για τις δυο ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέρει. 

Συγκεκριμένα,

τα ψηφιακά προϊόντα  bizpay App και myAlpha Vibe, αλλά και οι υπηρεσίες myAlpha Ραντεβού & myAlpha Documents, ξεχώρισαν την Alpha Bank στα βραβεία στις τρείς κατηγορίες όπως «η Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη», η «Καλύτερη Εφαρμογή Mobile App στην εμπειρία του Χρήστη» η «Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη». 

Σχετικά με την διάκριση της μίλησε ο Chief Digital Officer, του Ομίλου Alpha Bank, Μιχάλης Τσαρμπόπουλος, «Η συγκεκριμένη διάκριση από έναν αναγνωρισμένο θεσμό, όπως τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης πελατών, συνιστά επιβράβευση των προσπαθειών μας αναφορικά με την ανάπτυξη σύγχρονων και αποτελεσματικών προϊόντων και λύσεων εξυπηρέτησης.

Τέλος δήλωσε πως, «ο στόχος μας είναι -αξιοποιώντας τις δυνατότητες που δημιουργεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός της οικονομίας- να συνεχίσουμε να προσφέρουμε καινοτόμες λύσεις και προϊόντα, που φέρνουν αμεσότητα, ευκολία και ασφάλεια στις συναλλαγές με την Τράπεζα και ανταποκρίνονται στις νέες ανάγκες και προσδοκίες των πελατών μας».

Keywords
Αναζητήσεις
i-alpha-bank-xechorise-se-treis-katigories-ton-ethnikon-vraveion-exypiretisis-pelaton.htm
Τυχαία Θέματα