Η Upiria «μεταφέρει» την τουριστική κίνηση σε νέα «σελίδα»

17:06 21/1/2024 - Πηγή: Emea.gr

Η νεοφυής επιχείρηση Upiria, υπόσχεται να δώσει επιλογές στον ταξιδιώτη πέραν από τις επιλογές που προσφέρονται από τα πρακτορεία -κολοσσούς των ταξιδίων, στοχεύει επίσης στην αύξηση των μεμονωμένων ταξιδιωτών ή μικρών ομάδων ταξιδιωτών, μέσω της οποίας οι πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων μπορούν να προωθούν τις υπηρεσίες τους, να διαχειρίζονται την επιχείρησή τους, αλλά και να στήνουν σχέσεις συνεργασίες με άλλες εταιρείες του κλάδου.

Το όραμα της επιχείρησης:

Ο Παύλος Βασιλειάδης CEO και συνιδρυτής, υπογραμμίζει ότι, «η Upiria

είναι μια τουριστική κοινότητα που φιλοδοξεί να μεγαλώνει μέρα με τη μέρα μια ορθάνοιχτη μεγάλη πελατεία επιχειρηματικών, τουριστικών και καταναλωτικών αλληλοεπιδράσεων και συναλλαγών όπου πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων, ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία και ξεναγοί συνεργάζονται μεταξύ τους, προσφέροντας αξέχαστες εμπειρίες στους ταξιδιώτες».

Σε ποιους απευθύνεται:

Ο κ. Βασιλειάδης τονίζει πως απευθύνονται, «σε όλους, όσοι αγαπούν τα ταξίδια. Αγαπούν την ομορφιά του κόσμου, που θέλουν να γνωρίσουν ανθρώπους, λαούς, ήθη, έθιμα, φαγητό, διασκέδαση και αναψυχή, να ζήσουν την αλλαγή ,το διαφορετικό, να απολαύσουν την στιγμή. Και σε όλους αυτούς που φροντίζουν για αυτό, που επιχειρούν για αυτό, που δουλεύουν για να φτιάξουν καλύτερη την μέρα των ταξιδιωτών που αμείβονται για αυτό. Σε όσους ζουν με και από τον τουρισμό».

Συμπληρώνοντας, γνωστοποιεί ότι η επιχείρηση δεν διαθέτει κανένα χωροταξικό περιορισμό. Ένας επαγγελματίας του τουρισμού από οποιαδήποτε μέρος της Ελλάδας μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στην πλατφόρμα και να συνεργαστεί με το ψηφιακό οικοσύστημα της Upiria και με άλλους παρόχους.

Εστιάζοντας στην καινοτομία της Upiria στον τουρισμό, ο κ. Βασιλειάδης σημειώνει, ότι «η πλατφόρμα έχει ως επίκεντρο τις τουριστικές δραστηριότητες και ως στόχο να μηδενίζει τις αποστάσεις μεταξύ των επαγγελματιών και των εραστών των ταξιδιών».

Επιπλέον αναφέρει, «αν πρέπει να την αποδώσουμε με λίγες λέξεις θα λέγαμε ο συνδυασμός digital marketplace και  πλατφόρμας CRM- Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων»

Παράλληλα, οπως λέει ο κ. Βασιλειάδης, «η ψηφιακή μεταρρύθμιση στον τουρισμό ξεκίνησε περίπου το 2010, αλλά ο κλάδος δεν έχει αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες ειδικότερα στο κομμάτι των τουριστικών δραστηριοτήτων.

Οι πάροχοι συνεχίζουν να δυσκολεύονται με την διαχείριση των πελατών, την προώθηση τουριστικών πακέτων ή και την εύρεση συνεργατών.

Η Upiria επιχειρεί πάνω σ’ αυτό καθώς είναι φανερό ότι οι επαγγελματίες του κλάδου χρειάζονται μία εργαλειοθήκη που θα τους δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά, όπως λέει.

Από την άλλη πλευρά, οι απαιτήσεις των καταναλωτών έχουν αυξηθεί και θεωρούν δεδομένο ότι η πάροχοι θα προσφέρουν ψηφιακές υπηρεσίες κάτι που ενισχύει την ανάγκη των παρόχων να αξιοποιήσουν την εφαρμογή της Upiria.

Πως ωφελείται ένας επαγγελματίας του τουρισμού  που εισέρχεται στον κόσμο της Upiria:

Οι πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων έχουν την δυνατότητα να προωθούν τα προϊόντα τους να συνομιλούν “mobile chat” με πιθανούς πελάτες να έχουν πρόσβαση στο ιστορικό επικοινωνίας τους να πραγματοποιούν καμπάνιες marketing και να λαμβάνουν χρήσιμες πληροφορίες από την αγορά.

Οι επαγγελματίες τουρισμού κάνουν εγγραφή στην εφαρμογή και μπορούν να προωθούν τα προϊόντα τους και να δημιουργήσουν ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες τους. Μόλις προστεθούν, τα πακέτα τους είναι άμεσα διαθέσιμα στην ψηφιακή αγορά (digital marketplace) απ’ όπου οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν κράτηση on line.

Η εφαρμογή αυτή τη στιγμή βοηθάει μικρομεσαία τουριστικά γραφεία και παρόχους δραστηριοτήτων.

Πρώτον, να ψηφιοποιήσουν το τουριστικό τους προϊόν και δεύτερον να εγγραφούν (signing in) και εύκολα να συνδεθούν με άλλους μεταπωλητές και με άλλα τουριστικά γραφεία και ξενοδοχεία. 

Ο κ.Βασιλειάδης σημειώνει «φανταστείτε έναν κόσμο να κατεβαίνει στη ρεσεψιόν και αντί να έχει τα φυλλάδια τα κλασικά αυτά που έχουμε δει όλοι μας, να έχει ένα QR Code κι από το δωματιο , αφού το σκανάρει, απευθείας (να) έχει όλο το τουριστικό πακέτο της περιοχής στο πιάτο» 

Καταλήγοντας αναφέρει, «εστιάζουμε στα μεγάλα event πχ. τους μαραθώνιους και στις προετοιμασίες ποδοσφαιρικών ομάδων στην περιφέρεια, αγώνες στίβου και κολύμβησης σε χώρους που προσφέρονται για αγωνιστικές επιδόσεις, συνδυασμένες με δόσεις αναψυχής και τουρισμού».

Keywords
Αναζητήσεις
i-upiria-metaferei-tin-touristiki-kinisi-se-nea-selida.htm
Τυχαία Θέματα