Η Βαριά Βιομηχανία μας «ζητά» περισσότερη ποιότητα!

Τα μεγέθη για τον ελληνικό Τουρισμό δείχνουν (και είναι) εντυπωσιακά, μα και ενδεικτικά -παράλληλα- της δυναμικής που απορρέει από τη φετινή χρονιά.

Μάλιστα, από όποιο πρίσμα και αν εξετάσει κάποιος τα δεδομένα (πλήθος επισκεπτών, έσοδα, διακίνηση επιβατών σε αεροδρόμια και λιμάνια, ποσοστό πληρότητας σε επίπεδο διανυκτερεύσεων, μέση τουριστική δαπάνη κ.ο.κ.), το πρόσημο είναι εξαιρετικά θετικό!

Μάλιστα, μπορεί ο ελληνικός τουρισμός να κινούνταν δυναμικά από το 2013 και μέχρι το 2019, εντούτοις όμως μετά την πανδημία αποδείχθηκε πολύ πιο ανθεκτικός απ’ ότι ανέμενε και ο πλέον αισιόδοξος

επαγγελματίας του κλάδου, ενώ καθοριστικές για την παραπέρα «αναγέννηση» του ελληνικού τουρισμού ήταν οι πολιτικές που ακολουθήθηκαν μετά το 2020., όπως λ.χ. το «άνοιγμα» του τουρισμού το καλοκαίρι του 2020 και το αντίστοιχο «άνοιγμα» στις ΗΠΑ το 2021. Κινήσεις, που εκτιμήθηκαν δεόντως από τη διεθνή αγορά, ενώ σε συνδυασμό με τον υψηλό βαθμό επαγγελματισμού που επιδείχθηκε από τα στελέχη και τους εργαζόμενους του κλάδου, τα πρωτόκολλα που σχεδιάστηκαν και υιοθετήθηκαν και φυσικά το Ψηφιακό Πιστοποιητικό για τα μετά-Covid ταξίδια, οδήγησαν στο… ταμείο τη χώρα μας, ενισχύοντας τα πάσης φύσεως μεγέθη.

Όπως ανέφερε, πολύ επιτυχημένα, και πριν από λίγα 24ωρα στο συνέδριο Greece Talks, με τίτλο: «Ο ρόλος του Τουρισμού στο Μέλλον της Ελλάδας», ο Πρόεδρος της AEGEAN, Ευτύχης Βασιλάκης, «Η Ελλάδα είναι fashionable!».

Κλιμακούμενη πρόοδος με εμφανές θετικό αποτύπωμα για το σύνολο των εμπλεκομένων της αγοράς, μα και την ελληνική κοινωνία στο σύνολό της. 

Παρόλα αυτά, ο πρωθυπουργός της χώρας,  Κυριάκος Μητσοτάκης, επανέλαβε -όπως κάνει σταθερά και πριν από την ανάληψη της εξουσίας για πρώτη φορά, το 2019- πως στόχος είναι η χώρα μας να μετατραπεί στον κορυφαίο τουριστικό προορισμό σε παγκόσμιο επίπεδο. Ανεξαρτήτως του βαθμού ρεαλισμού, αλλά και επιτευξιμότητας της συγκεκριμένης ρήσης, σημασία έχει να δώσουμε βάρος στο πνεύμα των όσων θέτει ως (υψηλό) στόχο ο πρωθυπουργός. Ήτοι, την προσπάθεια για το (πολύ) καλύτερο, που θα έχει τα ανάλογα οφέλη για την επιχειρηματικότητα, την κοινωνία και τον ίδιο πληθυσμό της χώρας μας. 

«Όχημα» που δύναται να μας καθοδηγήσει προς αυτή την κατεύθυνση δεν είναι άλλο από ένα καινούριο, όσο και «φρέσκο» τουριστικό προϊόν, το οποίο θα στηρίζεται στους πυλώνες της ποιότητας, της βιωσιμότητας, της ανθεκτικότητας, καθώς επίσης της διασφάλισης και απλόχερης προσφοράς ξεχωριστών, όσο και μοναδικών εμπειριών.

Ζητούμενο; Να απευθυνθούμε και να διευρύνουμε σημαντικά την κατηγορία των δυνητικών πελατών, οι οποίοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν αδρά για το συγκεκριμένο προϊόν, δαπανώντας μεγαλύτερο μέρος από το διαθέσιμο εισόδημά τους στην χώρα μας.

Δίχως αμφιβολία, δεν μας λείπουν πλήθη από τουρίστες, αλλά ποιότητα. Στόχος μας δεν πρέπει να είναι λ.χ. η φιλοξενία 40 εκατομμυρίων τουριστών, η συντριπτική πλειοψηφία εκ των οποίων επισκέπτονται τη χώρα μας σε ένα τρίμηνο, το πολύ, αλλά αντιθέτως, να υποδεχτούμε λ.χ. 20 εκατομμύρια επισκέπτες, με περισσότερο ορθολογική κατανομή και διαχειρίσιμα peaks, που θα δαπανούν κατά μέσο όρο μεγαλύτερα ποσά σε σχέση με το διπλάσιο πλήθος.

Μπορούμε; Απόδειξη… 

Keywords
Αναζητήσεις
i-varia-viomichania-mas-zita-perissoteri-poiotita.htm
Τυχαία Θέματα