Πλάτων Μαρλαφέκας: Με σεβασμό στον καταναλωτή, τον εργαζόμενο και το προϊόν

11:00 27/8/2023 - Πηγή: Emea.gr

Με σπουδές Προγραμματιστή και Αναλυτή Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Μάρκετινγκ ο Πλάτων Μαρλαφέκας μπήκε από μικρός στα βάσανα της οικογενειακής επιχείρησης «Παν. Μαρλαφέκας & Υιοί ΟΕ» την οποία με τα αδέρφια του Ιωάννη και Κωνσταντίνο μετέτρεψαν σε ανώνυμη εταιρεία οδηγώντας την σε ταχεία ανάπτυξη και πλέον τα προϊόντα της ανταγωνίζονται αναψυκτικά σε περίπου 30 χώρες.

Ο ίδιος δεν είναι άνθρωπος της δημοσιότητας και είναι εμφανές πως το αγχολυτικό του είναι η ταχύτητα. Η νόμιμη ταχύτητα μιας

και είναι πρωταθλητής καρτ, ιδιοκτήτης της Loux Racing Team και οδηγός στην κατηγορία Formula Gloria. Αντίστοιχα προτρέπει στην νόμιμη αγάπη για την ταχύτητα μέσα από το Σιρκουί καρτ Πάτρας.

Όμως η Προεδρία του στο Επιμελητήριο Πάτρας και η θητεία του στην Διαχειριστική Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων που ανοίγει δρόμους σε περισσότερους επιχειρηματίες, λέει περισσότερα. Όπως και η θέση του ως Πρόεδρος του ΕΦΕΠΑΕ (Ενδιάμεσος Φορέας Επιχειρησιακών Προγραμμάτων Ανταγωνιστικότητας και Επιχειρηματικότητας).

Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά για την πορεία της επιχείρησης, όμως κάτι που έχει αξία να αναφερθεί είναι πως η Λουξ, είναι μια από τις ελάχιστες εταιρείες που πλην προωθητικών προγραμμάτων αγωνίζεται (και είναι μετρημένη η λέξη) να κρατήσει τις τιμές των προϊόντων της χαμηλά και προσβάσιμα στα σούπερ μάρκετ. Την ώρα που τα περισσότερα αναψυκτικά αγγίζουν τα 2 ευρώ, χωρίς πιθανές προσφορές, η Λουξ έχει μόνιμο στίκερ στις ετικέτες -0,30€ και αυτό έγινε ώστε τα σούπερ μάρκετ να μην ευνοούνται της χαμηλότερης τιμής και να περνούν την έκπτωση στον καταναλωτή. Θα πείτε πως «επιχείρηση είναι και δεν κάνει φιλανθρωπία, αυξάνει τις πωλήσεις της». Ναι, σύμφωνοι, όμως η Λουξ πίεσε και επέμεινε -και αυτό πιστώνεται στο μάρκετινγκ- να έχει μια φυσιολογική τιμή στο ράφι ώστε το προϊόν της να είναι προσιτό και η αύξηση της τιμής να μην είναι δυσανάλογη των αυξήσεων των πρώτων υλών.

Αυτή η κίνηση, όχι μόνο δεν υποβάθμισε το προϊόν τους, αλλά την ώρα που οι πολίτες κόβουν από το σούπερ μάρκετ οτιδήποτε μπορεί να θεωρηθεί «περιττό» (και οι σχετικές εταιρείες με σνακς και αναψυκτικά «πονάνε» ευρισκόμενες σε αδιανόητη πτώση του τζίρου), η Λουξ ανέκοψε την πτώση, επανασυστήθηκε σε μια μεγαλύτερη δεξαμενή ανθρώπων, ενδυνάμωσε το Brand με λίγα λόγια και διασφάλισε το μέλλον της επιχείρησης για τα επόμενα χρόνια.  

Πέρα από αυτό η Λουξ επένδυσε τα τελευταία χρόνια στην βελτίωση των εγκαταστάσεων με ίδια κεφάλαια, μπήκε σε νέες αγορές με καινοτόμα προϊόντα, συνίδρυσε την πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ ώστε να βοηθήσει την εγχώρια επιχειρηματικότητα, διατηρώντας θέσεις εργασίας με παραγωγή των προϊόντων στην χώρα μας και ο ίδιος ο Πλάτωνας Μαρλαφέκας εκπροσωπεί το Επιμελητήριο Πάτρας σε θεσμούς όπως το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, δείχνοντας εξωστρέφεια.

Στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον το να διατηρείς θέσεις εργασίας στη χώρα σου, αποκλειστικά με νερό από το Κεφαλόβρυσο και ταυτόχρονα να εξάγεις το προϊόν σου στο εξωτερικό, μόνο εύκολο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί και αυτό δείχνει τη θέληση διατήρησης κάποιων κόκκινων γραμμών.

Keywords
Αναζητήσεις
platon-marlafekas-me-sevasmo-ston-katanaloti-ton-ergazomeno-kai-to-proion.htm
Τυχαία Θέματα