Πλάτων Μαρλαφέκας: Με σεβασμό στον καταναλωτή, τον εργαζόμενο και το προϊόν
Με σπουδές Προγραμματιστή και Αναλυτή Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Μάρκετινγκ ο Πλάτων Μαρλαφέκας μπήκε από μικρός στα βάσανα της οικογενειακής επιχείρησης «Παν. Μαρλαφέκας & Υιοί ΟΕ» την οποία με τα αδέρφια του Ιωάννη και Κωνσταντίνο μετέτρεψαν σε ανώνυμη εταιρεία οδηγώντας την σε ταχεία ανάπτυξη και πλέον τα προϊόντα της ανταγωνίζονται αναψυκτικά σε περίπου 30 χώρες.
Ο ίδιος δεν είναι άνθρωπος της δημοσιότητας και είναι εμφανές πως το αγχολυτικό του είναι η ταχύτητα. Η νόμιμη ταχύτητα μιας
Όμως η Προεδρία του στο Επιμελητήριο Πάτρας και η θητεία του στην Διαχειριστική Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων που ανοίγει δρόμους σε περισσότερους επιχειρηματίες, λέει περισσότερα. Όπως και η θέση του ως Πρόεδρος του ΕΦΕΠΑΕ (Ενδιάμεσος Φορέας Επιχειρησιακών Προγραμμάτων Ανταγωνιστικότητας και Επιχειρηματικότητας).
Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά για την πορεία της επιχείρησης, όμως κάτι που έχει αξία να αναφερθεί είναι πως η Λουξ, είναι μια από τις ελάχιστες εταιρείες που πλην προωθητικών προγραμμάτων αγωνίζεται (και είναι μετρημένη η λέξη) να κρατήσει τις τιμές των προϊόντων της χαμηλά και προσβάσιμα στα σούπερ μάρκετ. Την ώρα που τα περισσότερα αναψυκτικά αγγίζουν τα 2 ευρώ, χωρίς πιθανές προσφορές, η Λουξ έχει μόνιμο στίκερ στις ετικέτες -0,30€ και αυτό έγινε ώστε τα σούπερ μάρκετ να μην ευνοούνται της χαμηλότερης τιμής και να περνούν την έκπτωση στον καταναλωτή. Θα πείτε πως «επιχείρηση είναι και δεν κάνει φιλανθρωπία, αυξάνει τις πωλήσεις της». Ναι, σύμφωνοι, όμως η Λουξ πίεσε και επέμεινε -και αυτό πιστώνεται στο μάρκετινγκ- να έχει μια φυσιολογική τιμή στο ράφι ώστε το προϊόν της να είναι προσιτό και η αύξηση της τιμής να μην είναι δυσανάλογη των αυξήσεων των πρώτων υλών.
Αυτή η κίνηση, όχι μόνο δεν υποβάθμισε το προϊόν τους, αλλά την ώρα που οι πολίτες κόβουν από το σούπερ μάρκετ οτιδήποτε μπορεί να θεωρηθεί «περιττό» (και οι σχετικές εταιρείες με σνακς και αναψυκτικά «πονάνε» ευρισκόμενες σε αδιανόητη πτώση του τζίρου), η Λουξ ανέκοψε την πτώση, επανασυστήθηκε σε μια μεγαλύτερη δεξαμενή ανθρώπων, ενδυνάμωσε το Brand με λίγα λόγια και διασφάλισε το μέλλον της επιχείρησης για τα επόμενα χρόνια.
Πέρα από αυτό η Λουξ επένδυσε τα τελευταία χρόνια στην βελτίωση των εγκαταστάσεων με ίδια κεφάλαια, μπήκε σε νέες αγορές με καινοτόμα προϊόντα, συνίδρυσε την πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ ώστε να βοηθήσει την εγχώρια επιχειρηματικότητα, διατηρώντας θέσεις εργασίας με παραγωγή των προϊόντων στην χώρα μας και ο ίδιος ο Πλάτωνας Μαρλαφέκας εκπροσωπεί το Επιμελητήριο Πάτρας σε θεσμούς όπως το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, δείχνοντας εξωστρέφεια.
Στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον το να διατηρείς θέσεις εργασίας στη χώρα σου, αποκλειστικά με νερό από το Κεφαλόβρυσο και ταυτόχρονα να εξάγεις το προϊόν σου στο εξωτερικό, μόνο εύκολο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί και αυτό δείχνει τη θέληση διατήρησης κάποιων κόκκινων γραμμών.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Μάχη με τις φλόγες σε Έβρο και Άνδρο βελτιωμένη εικόνα σε Βοιωτία και Φθιώτιδα
- Έρχεται η καθολική εφαρμογή της στοχοθεσίας σε όλο το Δημόσιο
- Αναλυτικές οδηγίες για τις 11 δράσεις που συνιστούν πρασίνισμα για πρόσθετο πριμ έως 55 ευρώ το στρέμμα
- Έρχεται η καθολική εφαρμογή της στοχοθεσίας σε όλο το Δημόσιο
- Ψηλά οι τιμές στο πρόβειο γάλα, ζυμώσεις για τη νέα σεζόν
- Περιζήτητη η Βραζιλία μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία
- Ταλαντεύεται ο θρόνος του «βασιλιά δολαρίου»
- Ανησυχητικά ευρήματα μεγάλης μελέτης για τα χάρτινα καλαμάκια
- Σειρά επιθέσεων με drones στην επικράτεια της Ρωσίας
- Μονή Οσίου Λουκά: Εγκρίθηκαν οι πιστώσεις αποκατάστασης μετά την πυρκαγιά
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Emea.gr
- Οφείλουμε να σηκωθούμε λίγο ψηλότερα…
- Εργασιακό: Οι μεγάλες αλλαγές που προωθεί η κυβέρνηση
- Sam Bankman-Fried: Η μετεωρική άνοδος και η εκκωφαντική πτώση του άλλοτε «βασιλιά» των crypto
- Πλάτων Μαρλαφέκας: Με σεβασμό στον καταναλωτή, τον εργαζόμενο και το προϊόν
- «Ψηφιακή Ελλάδα» στην ΔΕΘ και… ψηφιακά πιστοποιητικά εντός του έτους, αναθέσεις έργων σε Unison – ESA Security και Κυριάκος Σκούρας Εμπορική Τουριστική ΑΕ
- Τελευταία Νέα Emea.gr
- Πλάτων Μαρλαφέκας: Με σεβασμό στον καταναλωτή, τον εργαζόμενο και το προϊόν
- Sam Bankman-Fried: Η μετεωρική άνοδος και η εκκωφαντική πτώση του άλλοτε «βασιλιά» των crypto
- «Ψηφιακή Ελλάδα» στην ΔΕΘ και… ψηφιακά πιστοποιητικά εντός του έτους, αναθέσεις έργων σε Unison – ESA Security και Κυριάκος Σκούρας Εμπορική Τουριστική ΑΕ
- Οφείλουμε να σηκωθούμε λίγο ψηλότερα…
- Εργασιακό: Οι μεγάλες αλλαγές που προωθεί η κυβέρνηση
- Αναζωπυρώσεις σε Έβρο, Πάρνηθα, Βοιωτία – Μάχη και σε Άνδρο, Φθιώτιδα
- Απομακρύνθηκαν από την θέση τους ακόμα 5 ανώτατοι και ανώτεροι αξιωματικοί
- Οι πληρωμές από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ έως την 1η Σεπτεμβρίου 2023
- B. Κορκίδης: Να αναβαθμιστούν οι υπηρεσίες του συστήματος «EFFIS» για τις δασικές πυρκαγιές
- Κ. Φραγκογιάννης: Θα προωθήσουμε στοχευμένες συνεργασίες με την Ινδία
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Ο Τραμπ συγκέντρωσε $7,1 εκατ. για την προεκλογική του εκστρατεία από όταν παρουσιάστηκε στη φυλακή
- 11 κλασικά αυτοκίνητα που λατρέψαμε στο Pebble Beach
- Ανησυχητικά ευρήματα μεγάλης μελέτης για τα χάρτινα καλαμάκια
- Συρία: Τουλάχιστον 11 στρατιώτες σκοτώθηκαν σε επίθεση τζιχανιστών
- Τραμπ: Aπό την Πέμπτη που παρουσιάστηκε σε φυλακή της Ατλάντα συγκέντρωσε $7,1 εκατ. για την προεκλογική του εκστρατεία
- Τραμπ: Συγκέντρωσε 7,1 εκατ. δολάρια για την προεκλογική του εκστρατεία
- Μονή Οσίου Λουκά: Εγκρίθηκαν οι πιστώσεις για τις αναγκαίες επεμβάσεις αποκατάστασης μετά την πυρκαγιά στη Βοιωτία
- Τραμπ: Μετά την φυλακή της Τζόρτζια πήγε ταμείο- Έχει συγκεντρώσει 7,1 εκατ. δολάρια
- Επίσκεψη Γεραπετρίτη στην Τουρκία
- Μάχη με τις φλόγες σε Έβρο και Άνδρο βελτιωμένη εικόνα σε Βοιωτία και Φθιώτιδα