Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ριζικά το marketing
Η Ogilvy Greece δημοσιεύει ακόμα ένα πρωτότυπο white paper, αυτήν τη φορά σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη και τις εφαρμογές της στο marketing.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το ΑΙ έχει μονοπωλήσει πρόσφατα το ενδιαφέρον της διαφημιστικής αγοράς και το αντικείμενο των συζητήσεων για τις τεχνολογικές εξελίξεις σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο. Η ανάπτυξη εργαλείων που βασίζονται σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης ή υποβοηθούνται από
Μέσα από το πρόσφατο virality του ChatGPT και του DALL·E, γινόμαστε «μάρτυρες» μίας νέας κατηγορίας τεχνητής νοημοσύνης, αυτής του Generative AI – ένα μηχάνημα παράγει κάτι νέο, αντί να αναλύει κάτι που ήδη υπάρχει. Η έλευση του Generative AI και τα καινοτόμα εργαλεία που παρουσιάζει, δίνουν τη δυνατότητα για πρωτότυπα έργα, αποδεικνύοντας πόσο η τεχνητή νοημοσύνη απελευθερώνει τις έννοιες της δημιουργικότητας και της τέχνης.
Διαβάζοντας το νέο, διαφωτιστικό white paper της Ogilvy Greece, μπορείτε να ανακαλύψετε την αναδρομή της τεχνητής νοημοσύνης, να κατανοήσετε τις πρακτικές χρήσεις και εφαρμογές του Generative AI, να γνωρίσετε το «τρομακτικά καλό» ChatGPT της OpenAI αλλά και τις κινήσεις των μεγάλων παικτών της αγοράς, καθώς και να δείτε τους ποικίλους τρόπους που το Generative AI αλλάζει το marketing. Ακόμα, η Ogilvy συγκέντρωσε case studies με εφαρμογές AI τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, ανάλυση για την αναδυόμενη τάση των virtual influencers, καθώς και το δικό της POV σε σχέση με τα κυριότερες ηθικές και νομικές ανησυχίες που προκύπτουν γύρω από την εφαρμογή του AI στον χώρο της επικοινωνίας.
Κατεβάστε εδώ το νέο White Paper και ακούστε εδώ το συνοδευτικό Ogilvy Podcast για να ενημερωθείτε γύρω από τις ευκαιρίες του AI που αναδύονται για τις μάρκες. Καθώς το ενημερωτικό περιεχόμενο συνεχίζει να βασιλεύει, η Ogilvy Greece επιχειρεί διαρκώς να συμβουλεύει τους καταναλωτές, τις εταιρείες και τους πελάτες, μέσα από πολύτιμες intelligence και thought leadership πηγές, προσθέτοντας συνολική αξία και παρακολουθώντας τον συνεχή μετασχηματισμό του marketing στο ψηφιακό τοπίο.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Κατώτατος μισθός: Οι απολαβές στην ΕΕ- Πού βρίσκεται η Ελλάδα
- Τι φέρνει σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις το τέλος των επιδοτήσεων στην Ενέργεια που ζήτησε η Κομισιόν
- Εθνική Τράπεζα: Δυνατή ανάπτυξη το 2023 υποδηλώνει ο δείκτης Εμπιστοσύνης των ΜμΕ
- Πρώτη πτήση για το Dronamics Cargo Drone, θα εξυπηρετεί e-commerce, φαρμακευτικά και ευπαθή προϊόντα, ανταλλακτικά
- Συνάντηση Β. Κικίλια- . A. Javier: Νέες επενδύσεις της Hyatt στην Ελλάδα
- Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ριζικά το marketing
- Συμμετοχή Χρ. Τσίτουρα στην 160η συνάντηση Διοικητών Πολιτικών Αεροποριών της ECAC
- Θεσσαλονίκη: Εμφάνιση αρκούδας και στη Θέρμη, μετά τον Χορτιάτη
- Ε. Αντώναρος: Έβλεπα τη διαφορά ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ, αλλά δεν την έλεγα για να δίνω ελπίδα
- Πόλεμος για το νερό: Πώς η ξηρασία στην Ισπανία μετατρέπεται σε πολιτικό ζήτημα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Emea.gr
- Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ριζικά το marketing
- Χαλκιδική: Κερδίζει τη μάχη ο 8χρονος που είδε τη μητέρα του να δολοφονείται
- Instacar και Blueground ενώνουν δυνάμεις με φόντο την Αθήνα
- MYTILINEOS: Σταθερά υπέρ της ισότητας των φύλων
- Εκλογές 2023: Τι ισχύει για τους Έλληνες του εξωτερικού στη δεύτερη κάλπη
- Alpha Open Horizon: Ανοίγει τους ορίζοντες για τις μικρές επιχειρήσεις
- Μητσοτάκης: «Αποθέωση» Economist – Σίγουρα αξίζει ακόμα τέσσερα χρόνια πρωθυπουργίας
- Μ. Βαρβιτσιώτης: Θέλουμε νέα εντολή για ισχυρή αυτοδύναμη κυβέρνηση
- Η Επιτροπή προτείνει νέους κανόνες για την προστασία των ιδιωτών επενδυτών στην ΕΕ
- Τελευταία Νέα Emea.gr
- Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ριζικά το marketing
- Alpha Open Horizon: Ανοίγει τους ορίζοντες για τις μικρές επιχειρήσεις
- Μ. Βαρβιτσιώτης: Θέλουμε νέα εντολή για ισχυρή αυτοδύναμη κυβέρνηση
- Χαλκιδική: Κερδίζει τη μάχη ο 8χρονος που είδε τη μητέρα του να δολοφονείται
- Η Επιτροπή προτείνει νέους κανόνες για την προστασία των ιδιωτών επενδυτών στην ΕΕ
- Μητσοτάκης: «Αποθέωση» Economist – Σίγουρα αξίζει ακόμα τέσσερα χρόνια πρωθυπουργίας
- MYTILINEOS: Σταθερά υπέρ της ισότητας των φύλων
- Εκλογές 2023: Τι ισχύει για τους Έλληνες του εξωτερικού στη δεύτερη κάλπη
- Instacar και Blueground ενώνουν δυνάμεις με φόντο την Αθήνα
- SOS εκπέμπει η Greenpeace για τα πλαστικά μιας χρήσης
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Νέα στρατηγική συνεργασία της NeoTextile με την Recycom για την ανακύκλωση ενδυμάτων
- Η Ρωσία απελαύνει 5 Σουηδούς διπλωμάτες - Κλείνει το γενικό προξενείο της Σουηδίας στην Αγ. Πετρούπολη
- ΕΛΣΤΑΤ: Μείωση 0,7% στον εμπορικό στόλο τον Μάρτιο
- Ρωσία: Απελαύνονται πέντε Σουηδοί διπλωμάτες
- Palantir: Συμφωνία για την ανοικοδόμηση κατεστραμμένων περιοχών της Ουκρανίας
- Citi: Σταθεροποίηση και μετά νέο ράλι στα ελληνικά ομόλογα
- Lamborghini Revuelto: Δείτε πώς φτιάχνεται το υβριδικό hypercar
- Αλ. Πατέλης στο CNBC: Ξεκάθαρη ήττα του λαϊκισμού στις εκλογές
- Εθνική Τράπεζα: Ισχυρή αύξηση πωλήσεων αναμένουν οι ΜμΕ την επόμενη 3ετία
- Ασθένειες ροδακινιάς