Το «βαρύ» ποντάρισμα της Visa στο AI

Το «βαρύ» ποντάρισμα της Visa στο AI

Το εντυπωσιακών διαστάσεων ποσό των 27 δισεκατομμυρίων δολαρίων (ναι, σωστά διαβάσατε) διέθεσε κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους η Visa προκειμένου να αποτρέψει σε διεθνές επίπεδο την e-απάτη μέσω της αποτελεσματικής αξιοποίησης εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ), τα οποία με τη σειρά τους συμβάλουν στην έγκαιρη ανίχνευση και αποτροπή φαινομένων κυβερνοαπάτης. Και πρωτίστως στην real time

πρόβλεψή της.

Μάλιστα, η εν λόγω εταιρεία επαίρεται πως εφαρμόζει μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης -μια μορφή τους, τουλάχιστον- από το… 1993. Θεωρεί δε -δικαίως- πως το ΑΙ αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του τεχνολογικού της offering, γεγονός που εξηγεί και την επένδυση ύψους 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην οποία έχει προβεί κατά την τελευταία δεκαετία αποκλειστικά για την ανάπτυξη μοντέλων και τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης.

Διαβάστε εδώ την τελευταία Business Voice

Εάν αναρωτιέστε σε ποιους τομείς αξιοποιεί η Visa την πληθώρα ΑΙ τεχνολογιών, προϊόντων και υπηρεσιών που διαθέτει, αναπτύσσει ή αγοράζει, πρωτίστως κατευθύνεται στην προσφορά μιας ξεχωριστής εμπειρίας προς τους πελάτες, στην ανάπτυξη προγραμμάτων πιστότητας, στη βελτίωση των εσωτερικών λειτουργιών και -φυσικά- την καταπολέμηση της απάτης.

Μάλιστα, η «στενή» συνεργασία με την Microsoft έχει κάνει τα στελέχη της Visa να έχουν ενστερνιστεί μια ρήση του Διευθύνοντος Συμβούλου της πρώτης, Satya Nadella, ο οποίος ισχυρίζεται πως κατά την προσεχή 3ετία η αλλαγή που θα προκύψει από την χρήση της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης θα αντανακλά σε αλλαγή που θα προέκυπτε σε μια 15ετία, τουλάχιστον…

Σε αυτό το πλαίσιο επιτάχυνσης της αλλαγής που γίνεται πράξη χάρη στην περισσότερο ενεργή διείσδυση και χρήση τεχνολογίας ΑΙ, η Visa αναπτύσσει -σε συνεργασία με την Microsoft- το δικό της, «κλειστό» και σε ασφαλές περιβάλλον Chat GPT, μέσω του οποίου εκτιμάται πως τα στελέχη και οι υπάλληλοι της θα είναι σε θέση να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά, όσο και παραγωγικά στην καθημερινότητά τους. “Αρκεί, φυσικά, να εμφορούνται από την λογική του «θέλω να τα μάθω όλα» και όχι από τη νοοτροπία του «τα ξέρω όλα»…”, όπως ισχυρίζεται ο Νίκος Πετράκης, Country Manager της Visa Greece.

Μέσω της προαναφερθείσας ανάπτυξης των δυο εταιρειών, η Visa -μεταξύ άλλων- θα εμπλουτίσει το documentation που υφίσταται στη βάση της παγκοσμίως, ώστε κάθε υπάλληλος της εταιρείας να μην… χάνεται στην πληθώρα προϊόντων, διαδικασιών και των εν γένει offerings της. Σύμφωνα με τον κ. Πετράκη: “Έχει υπολογιστεί πως ο βαθμός αποδοτικότητας που θα προκύψει για την Visa από την προαναφερθείσα διαδικασία, θα είναι της τάξεως του 30%”. 

Διαβάστε εδώ την τελευταία Business Voice

Όσο για το πώς σχεδιάζει η διοίκηση της εταιρείας να εκμεταλλευτεί τον χρόνο που θα προκύψει για τους υπαλλήλους της, ο Country Manager της Visa Greece είναι ξεκάθαρος: “Μα, εστιάζοντας τις προσπάθειές τους να πουλήσουν περισσότερο, καλύτερα, όσο και αποδοτικότερα, προωθώντας πρόσθετα προϊόντα και λύσεις, εξηγώντας καλύτερα τη λειτουργία, τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη που θα προκύψουν για τους πελάτες, εκπαιδεύοντας ταυτόχρονα και το κοινό. Εξάλλου, όση αυτοματοποίηση κι εάν προκύψει, πάντοτε η προσθήκη της ανθρώπινης ευφϋίας είναι αυτό που προσφέρει αξία!”.

Η Natech… οργανώνεται και διεθνοποιείται          

Σε μια ξεκάθαρη κίνηση αφενός μεν να ενδυναμώσει και αφετέρου δε να επιταχύνει έτι περαιτέρω την διεθνή της επέκταση, η Natech επέλεξε τον Donncha McCarthy προκειμένου να ηγηθεί ως Chief Customer Success Officer (CCSO) της εταιρείας.

Ο κ. McCarthy, που διαθέτει κάτι παραπάνω από 15 χρόνια εμπειρίας κατέχοντας κορυφαίες θέσεις στον τομέα του Core Banking και του FinTech,  θα ηγηθεί της ανάπτυξης μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής για τη βελτίωση των σχέσεων με τους πελάτες, της ικανοποίησης και του βαθμού loyalty τους.

Μάλιστα, ως CCSO του Οργανισμού, ο Donncha McCarthy θα έχει υπό την άμεση επίβλεψή του μια σειρά από κομβικούς τομείς λειτουργίας της Natech, όπως λ.χ. Επαγγελματικές Υπηρεσίες, Υπηρεσίες Πλατφόρμας, Επιτυχία Πελατών, Υποστήριξη Πελατών και Εκπαίδευση.

Διαβάστε εδώ την τελευταία Business Voice

Όπως γίνεται αντιληπτό, αναμένεται να παίξει σημαίνοντας ρόλο στην ανάπτυξη και την επίβλεψη της στρατηγικής της εταιρείας για την επιτυχία των πελατών της, με στόχο τον εμπλουτισμό της πελατοκεντρικής κουλτούρας σε ολόκληρο τον οργανισμό.

Πόσο, μάλλον, τη στιγμή κατά την οποία η Natech βρίσκεται στη διαδικασία εκκίνησης της ανάπτυξής προς το μέλλον, ώστε να εδραιώσει τη θέση της ως μια κορυφαία ευρωπαϊκή εταιρεία FinTech που αναπτύσσει τραπεζικά συστήματα για διακεκριμένα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα κατά την τελευταία 20ετία. Σήμερα, δραστηριοποιείται μέσω γραφείων που διαθέτει στην Ελλάδα, τη Γερμανία και την Ελβετία.

Βέβαια, προκειμένου να καλλιεργήσει και υλοποιήσει τον εξωστρεφή της χαρακτήρα, η Natech αντιλαμβάνεται πως έχει να διανύσει αρκετό δρόμο, τουλάχιστον σε ότι αφορά την αφετηρία της, ήτοι τα Ιωάννινα, αλλά και την ευρύτερη Περιφέρεια Ηπείρου.

Μάλιστα, η διοίκηση της εταιρείας θεωρεί πως η εδραίωση της πρωτεύουσας της Ηπείρου ως κόμβου τεχνολογίας, κυρίως λόγω του Πανεπιστημίου αλλά και εταιρειών όπως η ίδια, θα συμβάλει στην προσέλκυση περισσότερων επιχειρήσεων στην ευρύτερη περιοχή, υπό προϋποθέσεις όπως η δημιουργία επιπλέον υποδομών για τη φιλοξενία εταιρειών τεχνολογίας, αλλά και της αεροπορικής σύνδεσης της πόλης με την Κεντρική Ευρώπη.

«No σύνδεση, no party», παραφράζοντας παλαιότερη, όσο και άκρως επιδραστική διαφήμιση.

Διαβάστε εδώ την τελευταία Business Voice

Keywords
Αναζητήσεις
to-vary-pontarisma-tis-visa-sto-ai.htm
Τυχαία Θέματα