NIVEA FOR MEN και… κάνε παιχνίδι!

Η ομάδα της NIVEA FOR MEN συνεχίζει με «δεύτερο ημίχρονο» στο σετ των επιτυχημένων ‘ποδοσφαιρικών’ διαφημιστικών σποτ της μάρκας και οι νεαροί ποδοσφαιριστές παίρνουν θέση για να ‘κάνουν παιχνίδι’ με τη Νο1 μάρκα αντρικής περιποίησης στην Ελλάδα*.

Ο Γρηγόρης Μάκος, ο Μιχάλης Σηφάκης, ο Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος και ο Στέφανος ‘Κλάους’ Αθανασιάδης τέσσερα μεγάλα ονόματα του ελληνικού ποδοσφαίρου είναι και

πάλι οι κεντρικοί ήρωες της νέας ελληνικής παραγωγής. Έχοντας αφήσει πίσω τους το ματς, τους βλέπουμε να χαλαρώνουν και να απολαμβάνουν στιγμές περιποίησης, αναζωογόνησης και προστασίας της επιδερμίδας τους με τα προϊόντα NIVEA FOR MEN.

Τα νέα τηλεοπτικά σποτ της NIVEA FOR MEN, που βγήκαν on-air στις 16 Φεβρουαρίου 2012, συνδέουν δυναμικά τη μάρκα με το ποδόσφαιρο και επικεντρώνονται στην ανδρική περιποίηση με προϊόντα ιδανικά για το σύγχρονο, δυναμικό και κοινωνικό άντρα ώστε να είναι πάντα έτοιμος για τον καθημερινό του ‘αγώνα’, ακόμα και αν χρειαστεί να ‘ιδρώσει η φανέλα’.

Επιπλέον η NIVEA FOR MEN έχει δυναμική παρουσία στο διαδίκτυο με το δικό της κανάλι στο You Tube ( http://www.youtube.com/niveaformengreece ), με πλούσιο υλικό από τα γυρίσματα των διαφημιστικών και διασκεδαστικά viral videos ενώ παράλληλα τρέχει «ποδοσφαιρικούς» διαγωνισμούς στο facebook ( http://www.facebook.com/NIVEAFORMENGREECE) με μοναδικά δώρα για τους τυχερούς νικητές.

Τα τρία νέα τηλεοπτικά σποτ της GnomiDraftFCB όπως επίσης και οι ψηφιακές εφαρμογές από τη DigitAll αποτελούν κομμάτι της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της NIVEA FOR MEN. Το διαφημιστικό πλάνο χειρίζεται η Tempo OMD και το πρόγραμμα επικοινωνίας η V+O, ενώ η TAF S.A. συντονίζει τη συνεργασία με τους αθλητές.

NIVEA FOR MEN, με τέτοια ομάδα δε χάνεις ευκαιρία για περιποίηση γιατί ξέρεις ότι θα κερδίσεις… ‘στεγνά’!

* στις κατηγορίες ξύρισμα. προϊόντα ενυδάτωσης προσώπου, καθαρισμού προσώπου και after shaves

Keywords
Τυχαία Θέματα