Αύριο ξεκινάει το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing &Branding Tόπου

Την Παρακευή 30 Μαρτίου, 400 εκπρόσωποι της δημόσιας διοίκησης και της ακαδημαϊκής κοινότητας, δημιουργοί και επαγγελματίες από όλη την Ελλάδα θα βρεθούν στο Βόλο, για την πρώτη πανελλήνια συνάντηση με επίκεντρο τη Στρατηγική Προβολή και Ταυτότητα των ελληνικών τόπων.

Το Συνέδριο διοργανώνεται από το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας (ΜΧΠΠΑ) και την πρωτοβουλία Ιmagine the City,συνεργατικό σχηματισμό νέων δημιουργών για την ανάδειξη της

ταυτότητας του τόπου, με την υποστήριξη δεκάδων φορέων και εταιριών από όλη την Ελλάδα. Σκοπός του τριήμερου διεπιστημονικού συνεδρίου είναι η οριοθέτηση του αντικειμένου Marketing & Branding Τόπου, ηανταλλαγή γνώσης, εμπειρίας και ιδεών, και η δημιουργία συνεργιών ανάμεσα στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα αλλά και την κοινωνία των πολιτών με στόχο την αστική αναγέννηση και περιφερειακή ανάπτυξη.

Πώς θα προσελκύσει η Καβάλα τουρισμό κρουαζιέρας; Πώς προέκυψε το νέο σλόγκαν της Θεσσαλονίκης ‘Many stories, one heart’; Πώς μπορεί ο Απόδημος Ελληνισμός να συμβάλει στη θετική προβολή της χώρας διεθνώς; Πώς το Κρητικό Σύμφωνο Ποιότητας θα καθιερώσει την Κρήτη ως κορυφαίο γαστρονομικό προορισμό; Tί ρόλο μπορεί να παίξει το e-marketing και τα κοινωνικά δίκτυα στην ανάδειξη των ελληνικών τόπων; Πώς το ευρωπαικό πρόγραμμα JESSICA μπορεί να μεταμορφώσει την περιοχή Κεραμεικός/Μεταξουργείο της Αθήνας;

Aυτά είναι έξι μόνο θέματα από τις 120 εισηγήσεις που θα παρουσιαστούν στις σύγχρονες εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κατά τη διάρκεια του τριημέρου, από μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, εκπρόσωπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, δημιουργούς και επαγγελματίες από τους χώρους του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, της αρχιτεκτονικής και της πολεοδομίας, της γραφιστικής, του επιχειρηματικού χώρου, του τουρισμού και του πολιτισμού.

Το πρόγραμμα του Συνεδρίου περιλαμβάνει στρογγυλό τραπέζι με τίτλο «Ο ρόλος των δήμων στην προβολή των τόπων τους», με τη συμμετοχή εκπροσώπων από τους Δήμους Αγίου Νικολάου Κρήτης, Αθηναίων, Αχαρνών, Βόλου, Καβάλας, Λειψών και Σκοπέλου οι οποίοι αναμένεται να μοιραστούν εμπειρίες και ιδέες πάνω στο αντικείμενο.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται και το δεύτερο στρογγυλό τραπέζι για τη διεθνή εμπειρίαMarketing & Branding Tόπου στο οποίο θα συμμετέχουν οι η Margarita Jancic, Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και Χωρικού Σχεδιασμού της Σλοβενίας, Άρης Καλαντίδης, επικεφαλής γραφείου συμβούλων in:polis στο Βερολίνο, και ο Simon Quin, Διευθυντής του Institute of Place Management στο Λονδίνο.

Το διεπιστημονικό πρόγραμμα θα κλείσει με τους κεντρικούς ομιλητές του Συνεδρίου, την

Deborah Peel, καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο του Ulster της Βορείου Ιρλανδίας με εξειδίκευση στο συμμετοχικό χωρικό σχεδιασμό και τον Peter Economides, brand strategist με διεθνή εμπειρία και εμπνευστή της πρόσφατης καμπάνια

Keywords
Τυχαία Θέματα