Πανεπιστήμιο Πατρών | Εκδήλωση: Ο ρόλος του Branding στην ενίσχυση των ελληνικών προϊόντων

Την Τετάρτη 17 Απριλίου 2013 και ώρα 12:00 – 14:00 θα πραγματοποιηθεί η 3η Ημέρα Καθοδήγησης από Μέντορες (Mentoring Day 3) με θέμα

«Ο ρόλος του Branding στην ενίσχυση των ελληνικών προϊόντων» που θα λάβει χώρα στην Αίθουσα Τελετών του Πανεπιστημίου Πατρών, κτίριο A, 1ος όροφος.

Η εκδήλωση διοργανώνεται στα πλαίσια των δράσεων της συμβουλευτικής καθοδήγησης (mentoring) της Μονάδας Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (ΜΟΚΕ) του Πανεπιστημίου Πατρών σε συνεργασία με τη Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (ΜΚΕ) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.

Στόχος

της εκδήλωσης είναι η ανάδειξη του branding ως ένα από τα ποιο βασικά συστατικά μιας επιχείρησης. Θα αναπτυχθεί η συμβολή της βελτίωσης της ταυτότητας, του μάρκετινγκ και της εικόνας των ελληνικών προϊόντων στην αύξηση των πωλήσεων στην εγχώρια και διεθνή αγορά.

Προσκεκλημένοι ομιλητές της εκδήλωσης είναι στελέχη της ομάδας "IKON4", τεσσάρων ελληνικών επιχειρήσεων από τον χώρο του marketing, του branding και της επικοινωνίας.

Περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να αναζητήσετε στον ακόλουθο σύνδεσμο:

www.innovation.upatras.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα