Οι νοικοκυρές, τα μητρικά συναισθήματα και η P&G

Δεν μας είχε συνηθίσει η Procter & Gamble σε διαφημίσεις που εστιάζουν στα ανθρώπινα συναισθήματα. Οι εποχές όμως αλλάζουν και η αμερικανική πολυεθνική αποφάσισε να περάσει σε ένα άλλο στάδιο την επικοινωνία της, κάτι που ξεκάθαρα αποτυπώνεται από τη νέα, διεθνή τηλεοπτική καμπάνια της που εξελίσσεται αυτές τις ημέρες και στη χώρα μας. Εδώ και δεκαετίες, η Procter and Gamble μέσα από τις διαφημίσεις προϊόντων όπως τα Tide, Ariel,
Keywords
Τυχαία Θέματα