Preview: Dishonored

Το Deus Ex, το BioShock και το Mirror’s Edge έκαναν παιδί!

Για πολλούς το πιο Αναμένομενο Παιχνίδι για φέτος είναι το Assassin’s Creed III, για άλλους το Darksiders II ή ακόμα και το The Last of Us (αν και εφόσον κυκλοφορήσει μέσα στο έτος). Τώρα, έρχεται ένα νέο, ολοκαίνουριο, IP από την Arkane Studios

(πολλά μέλη της οποίας έχουν εργάστει σε ποιοτικά games π.χ. BioShock 2, Half – Life 2 κ.τ.λ.), με publisher την Bethesda να μπεί και αυτό στη ”άτυπη” λίστα. Ο λόγος για το Dishonored, ένα action / stealth game, με first – person οπτική, και κάποια RPG στοιχεία. Δείχνει ένα παράξενο μείγμα, και σίγουρα υπάρχει ένα ρίσκο, που θέλουν να πάρουν οι developers.

Στο Dishonored είστε o Corvo, ο μέχρι πρότινως φρουρός της Αυτοκράτειρας, ο οποιος κατηγορείτε άδικα για την δολοφονία της. Καθώς περιμένει την μοίρα του μέσα σε ένα βρώμικο κελί, γεμάτο ποντίκια, ελευθερώνεται και του δίνονται μαγικές ικανότητες, από ένα ον που αποκαλείτε ”Outsider”. Όταν βγείτε έξω ξανά  ο σκοπός σας είναι ένας: Η Εκδίκηση.

Το παίχνιδι σας δίνει πάρα πολλές επιλογές για να περάσετε από ένα επίπεδο. Μπορείτε είτε να γίνεται Κόναν και να τα κάνετε όλα λίμπα (μια τακτική που δεν θα είναι και η καλύτερη στους δύσκολους εχθρούς) ή να περάσετε χωρίς να σας αντιληφθεί κανείς και να σκοτώσετε τον στόχο σας αθόρυβα. Και τα δύο μπορούν να συνδυαστούν με το ατού του Ήρωα, την  Μαγεία. Έχουμε ειδικές ικανότητες οι οποίες μπορούν να μας βοηθήσουν τόσο σε action, όσο και σε stealth τακτικές. Για παράδειγμα, μπορείτε να καταλάβετε όντα και να περιφέρεστε με το σώμα τους, χωρίς να καταλαβαίνει κανείς την αληθινή σας ταυτότητα, ή μπορείτε να σταματήσετε τον χρόνο και είτε να περάσετε μέσα από ένα πολυσύχναστο δωμάτιο, είτε να αποφύγετε τις σφαίρες που έρχονται κατά πάνω σας, και να εξουδετερώσετε τους αντιπάλους σας.

Το παιχνίδι διαδραματίζεται σε μία πόλη ονόματι Dunwall, το design της οποίας βασίζεται στην Βικτωριανή Εποχή, που μετά τον χαμό της Αυτοκράτειρας, κυβερνείτε από έναν Τύραννο. Δεν είναι open – world σαν το Skyrim ή το Assassin’s Creed (παρόλο που από το τελευταίο δανείζεται μηχανισμούς), αλλά ούτε εντελώς linear. Επίσης, το Dishonored σας προτρέπει στο free – runing από ταράτσα, σε ταράτσα σε στυλ Assassin’s Creed, αλλά και Mirror’s Edge.

Πέρα από τις επιλογές στο πως θα παίξετε το παιχνίδι (που αναφερθήκαμε παραπάνω), υπάρχει και ένα σύστημα ”ηθικής”, που δεν είναι ”επιφανειακό”, όπως σε άλλα παιχνίδια που είτε θα είστε μπλε (καλός), είτε κόκκινος (κακός). Σύμφωνα με τους developers, πρόκειτε για ένα στατιστικό που παρακολουθεί πόσο βίαιοι γίνεστε. Για παράδειγμα, αν σκοτώνετε χωρίς λόγο αθώους, ανεβένει όλο και περισσότερο και υπάρχουν συνέπειες, όπως π.χ. ένας NPC που τον χρειάζεσται, δεν έρχεται να σας βοηθήσει. Όπως δήλωσε πρόσφατα ο Raphael Colantonio, ”Για εμάς οι επιλογές του παίκτη είναι που κάνουν την κάθε εμπειρία μοναδική. Είναι αυτό που κάνει την μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε μία ταινία κα ένα παιχνίδι”.

Οι αποστολές που θα πρ

Keywords
Τυχαία Θέματα