Review: Call of Duty Black Ops Declassified (PSVita)

.Η μεγάλη (χαμένη) ευκαιρία του PSVita…

Έχουμε συνηθίσει όταν αναφερόμαστε στη σειρά Call of Duty να φέρνουμε πάντα στο μυαλό μας τις τεράστιες πωλήσεις και την μεγάλη επιτυχία που συνοδεύει κάθε νέο τίτλο της. Έτσι σκέφτηκαν και εκεί στη Sony και ορθώς αποφάσισαν να διασφαλίσουν έναν αποκλειστικό τίτλο της σειράς, ώστε να απογειώσουν το φορητό του μηχάνημα PSVita. Έτσι γεννήθηκε το Call

of Duty Black Ops Declassified και μαζί με αυτό αναθάρρησαν οι ελπίδες μας για ένα system seller παιχνίδι και μια ανοδική πορεία του μηχανήματος. Δυστυχώς όμως φάνηκε πως το όλο εγχείρημα δεν ήταν παρά μόνο μια αγγαρεία για τη Nihilistic (η οποία έχει δώσει και το Resistance Burning Skies για το PSVita), ίσως και γι’αυτό η εταιρεία πλέον μετονομάστηκε σε nStigate, απομακρύνεται από το retail εμπόριο και θα ασχολείται μόνο με downloadable,online και Mobile παιχνίδια…

Τεχνικός Τομέας – Χειρισμός

Η πρώτη μας εντύπωση έρχεται, θέλοντας και μη, από τον τεχνικό τομέα. Θα βρεθούμε γρήγορα σε γνώριμα μέρη, καθώς όλο το γραφικό περιβάλλον παραπέμπει στο πρώτο Black Ops, με τα γνώριμα textures και σχεδιασμό. Το πρώτο Black Ops δεν ξεχώρισε για τα γραφικά του, έτσι και το μικρό του αδερφάκι τον ακολουθεί σε αυτό τον τομέα. Χαμηλής ποιότητας textures, μηδαμινά εφέ, φτωχός σχεδιασμός πιστών με βαρετούς χώρους και διαδρόμους, με παντελή απουσία ενδιαφερόντων σκηνών που θα μας εντυπωσιάσουν. Γνωρίζοντας τις δυνατότητες του Vita σε αυτό το τομέα, έχουμε να πούμε πως το μηχάνημα αξιοποιείται κατά το ήμισυ. Η ίδια μετριότητα ακολουθείται και στον ηχητικό τομέα με τα ίδια samples του πρώτου Black Ops να δηλώνουν παρών. Εκεί όμως που χωλαίνει για τα καλά το παιχνίδι είναι ο χειρισμός, το σημείο δηλαδή που έκανε τη σειρά Call of Duty να ξεχωρίσει. Δεν υπάρχει αμεσότητα, ενώ η στόχευση είναι προβληματική, καταντώντας δύσκολη την άμεση στόχευση του αντιπάλου, ναι υπάρχει auto-aim που σώζει λίγο την κατάσταση αλλά φυσικά δεν είναι αυτό λύση. Το μαχαίρι χρησιμοποιείται πατώντας πάνω στον εχθρό που εμφανίζεται στην touchscreen, κάτι που φυσικά αφαιρεί από την αμεσότητα του χειρισμού, καθώς μας αναγκάζει να πάρουμε το ένα χέρι μας από τα φυσικά πλήκτρα. Το ίδιο ισχύει και χειρότερα, για τις grenades, flash,concussion κτλ, όπου εκεί καλούμαστε να πάρουμε το χέρι μας, να ακουμπήσουμε την οθόνη αφής με το σηματάκι της χειροβομβίδας, να το σύρουμε στο σημείο της οθόνης που θέλουμε να την ρίξουμε και να το αφήσουμε..γίνεται κατανοητό λοιπόν πως κάτι τέτοιο είναι αδύνατο να πετύχει εν μέσω καταιγισμό πυροβολισμών από την κακή ΑΙ των αντιπάλων, που πυροβολούν να πάντα στο πέρασμα τους, ακόμα και αν δεν έχετε εμφανιστεί (μήπως έχουν φωτοκύτταρο σε κάθε πόρτα ;!).

Single Player Campaign (;) Gameplay

Ως συνήθως, περιμέναμε ένα κλασσικό CoD Campaign με μια μέση διάρκεια 6-8 ωρών, γεμάτο κινηματογραφικές επιτηδευμένες σκηνές και αμέτρητο πιστολίδι, έλα όμως που απογοητευτήκαμε..αντί αυτού ήρθαμε αντιμέτωποι με τα Operations, ολιγόλεπτες πίστες, χωρίς δεμέ

Keywords
Τυχαία Θέματα