Review: Ghost Recon Future Soldier

15:40 1/6/2012 - Πηγή: GameSide

Εκεί όπου πάνε μόνο τα Φαντάσματα…

Η Ubisoft έρχεται και διαθέτει το νέο της παιχνίδι τακτικής της σειρά Ghost Recon με τον πλήρη τίτλο Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier, με τον υπογράφων να έχει τις καλύτερες των εντυπώσεων ήδη από το πρώτο trailer που διατέθηκε. Ας πάμε να δούμε εάν εκπληρώθηκαν οι προσδοκίες μας.

Η “φαντασμική” ιστορία

Το σενάριο δυστυχώς περιορίζεται στα γνωστά πρότυπα

των αμερικανικών ταινιών, με τους κακούς Ρώσους να έχουν στη διάθεση τους όπλα μαζικής καταστροφής και οι καλοί Αμερικάνοι να έχουν πεισμώσει, μετά και από των χαμό μερικών συμπολεμιστών τους στην αρχή του παιχνιδιού, να τους ανακαλύψουν πάση θυσία. Αυτό είναι και όλο το σενάριο του τίτλου, κάτι που δε μας εκπλήσσει δεδομένου του πολεμικού θέματος του τίτλου αλλά και της παρουσίας του ονόματος Tom Clancy στον τίτλο. Το μόνο καλό είναι ότι οι επιχειρήσεις των κακών Ρώσων επεκτείνονται σε όλο τον πλανήτη κάτι που μας δίνει την δυνατότητα να ταξιδέψουμε σε πολλά μέρη του κόσμου από την Νότια Αμερική και Αφρική έως την παγωμένη Σιβηρία.

Ghostplay

Εκεί όπου ξεχωρίζει ο τίτλος είναι στο gameplay, την καρδιά κάθε παιχνιδιού. Αναλαμβάνεται το ρόλο μέλους της επίλεκτης τετραμελής ομάδας Ghosts όπου καλείστε να φέρετε εις πέρας αποστολές που δε μπορεί να εκπληρώσει κανείς άλλος…Αυτό που πετυχαίνει ο τίτλος με τη πρώτη είναι η αίσθηση που δίνει στον παίκτη ότι είναι ένας badass υπερστρατιώτης. Εξοπλισμένος τη τελευταία λέξη της πολεμικής τεχνολογίας θα κινείστε στο εχθρικό πεδίο αόρατοι με τη βοήθεια augemented reality, cloaking μανδύα, ενεργοποιείται μόνο σε crouch στάση, θα διαθέτεται gadgets όπως ιπτάμενα και μη drones, θερμικά και xray οπτικά έως και τετράποδο ρουκετοφόρο ρομπότ με την ονομασία warhound (που το χω δει, πού το χω δει…). Κατανοητό γίνεται πως όχι μόνο έχετε το πάνω χέρι εξοπλιστικά αλλά υπερτερείτε και στο θέμα του αιφνιδιασμού έναντι των αντιπάλων σας και αν σας φαντάζει “άδικο” το παιχνίδι δεν το αρνείται καθώς ομολογεί πως “only the dead fight fair“.. Η ισορροπία επιτυγχάνεται με την ευκολία που πεθαίνει ο χαρακτήρας μας, δηλαδή με 2-3 βολές, πράγμα που δίνει στον παίκτη την ευκαιρία να κινηθεί αθόρυβα και αόρατα αποφεύγοντας την ολομέτωπη επίθεση, κάτι που φυσικά δεν θα ταίριαζε και στον χαρακτήρα του τίτλου.

 

Οι συμπολεμιστές σας κινούνται αυτόματα από την AI του τίτλου και κάνουν καλή δουλεία εξοντώνοντας τους αντιπάλους μας,  αν και αντιμετωπίσαμε 2 φορές το γνωστό πρόβλημα να κολλάει ένας συμπολεμιστής μας και να αναγκαζόμαστε να κάνουμε reload. Oι μόνες εντολές που μπορούμε να δώσουμε είναι η ρίψη πυρών κάλυψης και οι συγχρονισμένες βολές ή αλλιώς sync kill.To sync kill είναι νέο στοιχείο της σειράς και διαφημίστηκε αρκετά κατά την προώθηση του τίτλου. Στην ουσία λοιπόν είναι η συγχρονισμένη εκτέλεση έως και τεσσάρων εχθρών από τα μέλη της ομάδας μας, εμείς θα κάνουμε tag τους εχθρούς, τα υπόλοιπα ghosts θα λάβουν θέση και με την εντολή μας θα εκτελέσουν εν ψυχρώ. Γενικά

Keywords
Τυχαία Θέματα