Αυτοκίνητο καίει 1lt στα εκατό χιλιόμετρα

Η γερμανική μάρκα δέχτηκε πριν λίγο καιρό τα πυρά της κριτικής, όταν λανσάρισε επίσημα το μοντέλο XL1 με μέση κατανάλωση μόλις 0,9 lt/100 χλμ. Ταυτόχρονα είχε ανακοινώσει ωστόσο, ότι θα κατασκευαστούν συνολικά μόνον 200 κομμάτια και –το κυριότερο- ότι οι τιμές του καθενός θα ξεκινούν πάνω από τις 100.000 ευρώ.

Οι Γερμανοί άλλαξαν πλέον λογική και στρέφονται στον «εκδημοκρατισμό» της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Έτσι μεταμόσχευσαν την υβριδική συνταγή του XL1 στο μικρό Up πραγματοποιώντας μόνον ορισμένες διαφοροποιήσεις. Το αποτέλεσμα

αποτυπώνεται στο πειραματικό VW Twin Up, το οποίο βρίσκεται ήδη σε φάση εξέλιξης και δοκιμών.

Καρδιά του πράσινου μίνι αποτελεί ένας δικύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 48 ίππων και ένας ηλεκτροκινητήρας 35 Κιλοβάτ. Το συγκεκριμένο υβριδικό σύστημα αποδίδει συνολικά 75 ίππους και χάρη σε αυτό αρκείται το Twin Up σε μόλις 1,1 λίτρα πετρέλαιο ανά 100 χλμ. Επίσης είναι σε θέση να διανύσει έως 50 χιλιόμετρα μόνον με χρήση ηλεκτροκινητήρα, ενώ προσφέρει 1.050 χιλιόμετρα μέγιστη αυτονομία. Εφόσον πάντως αδειάσουν οι μπαταρίες και χρησιμοποιείται μόνον ο ντιζελοκινητήρας, ανεβαίνει η μέση κατανάλωση στα 3,5 lt/100 χλμ.

Οι εξωτερικές διαφοροποιήσεις του VW Twin Up σε σχέση με τα συμβατικά αδελφάκια του περιορίζονται σε μία ελαφρά προεξοχή της μπροστινής μάσκας κατά περίπου τρία εκατοστά και στην ύπαρξη μίας δεύτερης τάπας για την προσαρμογή του καλωδίου φόρτισης των μπαταριών. Οι τελευταίες βρίσκονται κάτω από το πίσω κάθισμα, με αποτέλεσμα να μην περιορίζουν τον χώρο αποσκευών και να διατηρείται ο όγκος των 251 λίτρων, όπως και στα υπόλοιπα Up.

Οι άνθρωποι της VW δεν χρησιμοποίησαν ελαφρύτερα υλικά, όπως έκαναν με το XL1, για να μην εκτοξευθεί η τιμή του Twin Up στα ουράνια. Παρόλα αυτά εκτιμούν, ότι με βάση τα σημερινά δεδομένα θα είναι η τιμή ενός Twin Up παραγωγής υπερδιπλάσια από εκείνη ενός αντίστοιχου συμβατικού Up και θα υπερβαίνει αισθητά τις 20.000 ευρώ. Αισιοδοξούν ωστόσο ότι θα έχουν καταφέρει να μειώσουν σημαντικά το κόστος του αυτοκινήτου έως το λανσάρισμά του γύρω στο 2015.

Πηγή autoreport.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα