«Κόβουν» σουβλάκι και πίτσα οι Έλληνες

Τη μεγαλύτερη πτώση, της τάξης του 30%, παρουσίασε ο τομέας της πίτσας, ακολούθησαν το σουβλάκι με 28%, τα fast food με 26%, οι αλυσίδες πώλησης σάντουιτς και σνακ με 24%, οι αλυσίδες πώλησης καφέ με 24% και τα επώνυμα εστιατόρια με 23%.

Πολλές επιχειρήσεις έχουν εξέλθει από την αγορά, ενώ εκτιμάται ότι το 2012 η απασχόληση στο κλάδο μειώθηκε κατά 20%.

Υπό τις αρνητικές αυτές συνθήκες, σύμφωνα με την Hellastat, οι εταιρείες έχουν αναπτύξει έντονο ανταγωνισμό εφαρμόζοντας

πολιτικές όπως: «happy hours» (χρονικό διάστημα μέσα στην ημέρα με χαμηλότερες τιμές), χαμηλότερες χρεώσεις για on-line παραγγελίες, προσφορές σε είδος (π.χ. δωρεάν αναψυκτικό για κάθε pizza ή δωρεάν καφές με κάθε τυρόπιτα) κ.ά.

Όσον αφορά στις επιχειρηματικές εξελίξεις του κλάδου για το 2011, στην μελέτη της Hellastat επισημαίνεται ότι η μητρική McDonald΄s, πούλησε τα 19 εταιρικά καταστήματα που διέθετε στην Ελλάδα στη Premier Capital, ενώ η αλυσίδα καταστημάτων Applebee’s διέκοψε την λειτουργία των καταστημάτων της στην Ελλάδα.

Keywords
Τυχαία Θέματα