Ο (Έλληνας) Θεός αγαπάει το σουβλάκι

Το άρθρο έχει τίτλο «When the Going Gets Tough, Greeks Get Souvlaki», και επιχειρεί να αναλύσει το φαινόμενο του greek fast food, αποδίδοντας την ανθεκτικότητα των επιχειρήσεων του είδους στην «αδυναμία» των Ελλήνων για το σουβλάκι αλλά και στην οικονομική διέξοδο που προσφέρει λόγω της φθηνής τιμής του.

Παράλληλα είναι οικονομική διέξοδος και για ανέργους, οι οποίοι ανοίγουν επιχειρήσεις εστίασης, προσπαθώντας να επωφεληθούν της ζήτησης. Ο Νίκος Μπούρας που υπογράφει το άρθρο, ονομάζει

το σουβλάκι «Φαγητό της δυσφορίας» και επιχειρεί μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία του σουβλακιού Σημειώνει ακόμη ότι δεν είναι όλοι χαρούμενοι για τη φθηνή λύση που προσφέρει το σουβλάκι σε μια εποχή μεγάλων οικονομικών δυσκολιών. Και βεβαίως αναφέρεται στην περίπτωση του κολοσσού της πολυτέλειας, της Louis Vuitton: «Πέρυσι, όταν η Louis Vuitton ανακοίνωσε πως κλείνει το κατάστημα της στην Κηφισιά, πολλοί καταστηματάρχες αλλά και τα τοπικά ΜΜΕ θεώρησαν υπεύθυνη την αύξηση των σουβλατζίδικων, αν και η εταιρεία το αρνήθηκε».

Keywords
Τυχαία Θέματα