Οι Έλληνες έκοψαν και το φαγητό

Στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ η μείωση του τζίρου είναι μικρότερη (5%) από 10,6 δισ. το 2011 σε 10,1 δισ. ευρώ το 2012. Τα σούπερ μάρκετ καλύπτουν πάντως μόνο το 55% της συνολικής αγοράς, έναντι 75% που είναι το αντίστοιχο μέσο ποσοστό στην Ευρώπη, ενώ το υπόλοιπο καλύπτεται από τα μικρότερα καταστήματα λιανεμπορίου τροφίμων.

Η έρευνα εστίασε στην καταναλωτική συμπεριφορά 2.500 ατόμων. Από αυτούς το 80% έχουν μειώσει τις αγορές τους λόγω της κρίσης, το 71% αγοράζουν μόνο τα απαραίτητα, το 70% προτιμούν φθηνότερα προϊόντα, το 67% ψωνίζουν οικονομικές συσκευασίες και το 67% επιλέγουν περισσότερες

προσφορές.

Η έρευνα στηρίχθηκε σε στοιχεία σε συνδυασμένη ανάλυση των οικονομικών στοιχείων των σούπερ μάρκετ, της εταιρείας ερευνών Nielsen και της ΕΛΣΤΑΤ. Η συρρίκνωση της αγοράς του λιανεμπορίου είναι « η μεγαλύτερη που έχει παρατηρηθεί στην Ελλάδα» σημειώνει το ΙΕΛΚΑ, ενώ είναι πολλαπλάσια της μείωσης που έχει σημειωθεί στις λιανικές πωλήσεις τροφίμων στην ΕΕ (μόλις 0,92%).

Keywords
Τυχαία Θέματα