ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΣΚΡΑΠ ΛΟΓΩ ΑΘΡΟΑΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΠΛΟΙΩΝ

Η υπερ-προσφορά τονάζ των προηγούμενων εβδομάδων και το χτίσιμο αποθεμάτων, άρχισε να δείχνει τα όχι καλά αποτελέσματα στον τομέα των διαλύσεων, οδηγώντας τις τιμές σε πτωτική πορεία, αλλά και την μείωση του όγκου διαλύσεων σε όλες τις αγορές.

Οι Cash Buyers αντιμετωπίζουν τεράστιες δυσκολίες στο να λάβουν προσφορές από τους τελικούς αγοραστές έχοντας σαν αποτέλεσμα αρκετά πλοία να έχουνε μείνει απούλητα. Εκτός όμως του φαινόμενου

της υπέρ-προσφοράς πλοίων που είναι γενικό, κάθε αγορά παρουσιάζει και τις δικές της ιδιαιτερότητες οι οποίες επηρεάζουν τις προσφερόμενες τιμές.

Στην Ινδία, αναφέρουν οι αναλυτές, η συγκυρία των συνεχιζόμενα πτωτικών τάσεων των τιμών του σιδήρου, της ρουπίας σε σχέση με το δολάριο, η προσφορά των πλοίων και οι μουσώνες έχουν οδηγήσει την αγορά της σε περίοδο κρίσης όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι εμπλεκόμενοι στον τομέα των διαλύσεων. Αβεβαιότητα υπάρχει αν η πτώση έχει φτάσει στο ζενίθ της και αρκετοί παράγοντες στέλνουν μηνύματα στην κυβέρνηση να επέμβουν ώστε να σταθεροποιηθεί η ισοτιμία της ρουπίας.

Αναλυτικότερα, το Πακιστάν, ανέκαθεν ακολουθούσε τη στρατηγική του Follow the Leader οπότε εκμεταλλευόμενο την πτώση των τιμών της Ινδίας, διόρθωσε και αυτό τις τιμές του, ενώ παράλληλα ο ερχομός των μουσώνων σε συνδυασμό με την αναμονή της ανακοίνωσης του νέου προϋπολογισμού τον Ιούνιο, όπου υπάρχει το ενδεχόμενο επιβολής πρόσθετων φόρων στις εισαγωγές, έχει βάλει την αγορά σε κατάσταση στασιμότητας και αποχής.

Το Μπαγκλαντές, αντιμετωπίζει και αυτό τα ίδια προβλήματα σχετικά με την πληρότητα των διαλυτηρίων, την πτώση των τιμών του σιδήρου αλλά και τον νέο προϋπολογισμό που θα κατατεθεί τον Ιούνιο και οι προβλέψεις για ανάκαμψη των τιμών σε προηγούμενα επίπεδα λένε ότι θα πάρει 2-3 μήνες ακόμα.

Η Κίνα, βιώνει και αυτή την γενικότερη πτώση, με τις τιμές του σιδήρου και την χωρητικότητα των ναυπηγείων και με τους End Buyers να μην ενδιαφέρονται για νέο τονάζ, με τον φόβο ότι η αγορά θα διορθώσει και άλλο, οδηγώντας τους Cash Buyers να μην ενδιαφέρονται ακόμη και για πλοία που γεωγραφικά εξυπηρετούνται από την Κίνα.. Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων ήτανε 817.523 DWT εκ των οποίων περίπου το 78% (637,210 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 3,5% (29,320 DWT) δεξαμενόπλοια και το 18,5% (150,993 DWT) Containers & RoRo’sReefers.

Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια παρέμειναν ίδιες με την προηγούμενη εβδομάδα: Στην Ινδία οι τιμές κυμάνθηκαν από 440 μέχρι 465 δολάρια για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.

Στο Πακιστάν οι τιμές έφθασαν στα 445 μέχρι τα 465 δολάρια για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα. Στο Μπαγκλαντές, οι τιμές έπαιξαν από 445 μέχρι 465 δολάρια για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.

Τέλος, στην Κίνα οι τιμές διακυμάνθηκαν από 390 μέχρι 415 δολάρια για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.

Keywords
Αναζητήσεις
τιμη σιδηρου σκραπ σημερα, σκραπ τιμη
Τυχαία Θέματα