Τι αλλάζει στη φορολόγηση αυτοκινήτων

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος», στο σχέδιο που προωθείται, για να προσδιοριστούν τα ποσά των τεκμηρίων διαβίωσης, του φόρου πολυτελούς διαβίωσης και των τελών κυκλοφορίας θα λαμβάνονται υπόψη οι εργοστασιακές αξίες των ΙΧ αυτοκινήτων και όχι ο κυβισμός, όπως συμβαίνει τώρα. Επίσης θα υπολογίζονται οι τιμοκατάλογοι που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρείες για να υπολογίζουν τις αποζημιώσεις.

Επί των τιμών, που θα προσδιορίζονται με βάση τα

παραπάνω στοιχεία θα εφαρμόζονται συντελεστές απομείωσης ανάλογα με τα έτη κυκλοφορίας.

Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς αυτοκινήτου, μια τέτοια εξέλιξη ενδέχεται να οδηγήσει σε αύξηση των φόρων για αυτοκίνητα χαμηλού και μεσαίου κυβισμού και στη φορολογική ελάφρυνση των ΙΧ μεγάλου κυβισμού

Σύμφωνα με το δημοσίευμα ήδη στο γραφείο του Γιώργου Μαυραγάνη υπάρχει έτοιμο το πόρισμα της επιτροπής εμπειρογνωμόνων που σχεδιάζει τις αλλαγές.

Όλες οι προτεινόμενες αλλαγές εφόσον υιοθετηθούν θα ισχύσουν για το οικονομικό έτος 2015 (εισοδήματα έτους 2104), ενώ για το φόρο πολυτελούς διαβίωσης και τα τέλη κυκλοφορίας, οι αλλαγές θα ισχύσουν από το τέλος του 2014.

Keywords
Τυχαία Θέματα