PARIS FASHION WEEK : Η μόδα στην εποχή της κρίσης...

22:45 9/7/2012 - Πηγή: Radar.gr

Οι εκπρόσωποι της υψηλής ραπτικής, έδωσαν και φέτος το καθιερωμένο τους ραντεβού στην πόλη του φωτός για το Fashion Week φθινόπωρο-χειμώνας 2012-2013.

Φέτος όμως, η παρέα της μόδας επικεντρώθηκε στο ένα φλέγον ζήτημα που επικεντρώνουν όλες οι παρέες όταν μαζεύονται και συζητούν… την οικονομική κρίση. Τι πρέπει να κάνει η haute couture για να μην πεθάνει εν μέσω κρίσης; Να αλλάξει.

Οι εκπρόσωποι της υψηλής ραπτικής, έδωσαν και φέτος το καθιερωμένο τους ραντεβού στην πόλη του φωτός για το Fashion

Week φθινόπωρο-χειμώνας 2012-2013.

Φέτος όμως, η παρέα της μόδας επικεντρώθηκε στο ένα φλέγον ζήτημα που επικεντρώνουν όλες οι παρέες όταν μαζεύονται και συζητούν… την οικονομική κρίση. Τι πρέπει να κάνει η haute couture για να μην πεθάνει εν μέσω κρίσης; Να αλλάξει.

Chanel, Dior, Givenchy κυριάρχησαν στα ξύλινα πατώματα του παλατιού της Πλατείας Βαντόμ που φιλοξένησε την Fashion Week. Διεθνής Τύπος, σταρ, διασημότητες, κριτικοί, όλοι στη θέση τους.

“Η πραγματική Υψηλή Ραπτική, κατεξοχήν γαλλικό προϊόν, δεν υπάρχει πια. Τέσσερις οίκοι έχουν μείνει ουσιαστικά, η Chanel, η Dior, η Givenchy και ο Jean Paul Gaultier” δηλώνει ο Jean-Jacques Picart, σύμβουλος μόδας.

Τίποτα δεν θυμίζει επίσης τις θρυλικές εποχές. “Για να μην αφανιστεί η Υψηλή Ραπτική πρέπει να χρησιμοποιούμε μοναδικά υφάσματα, να βασιζόμαστε στο όνειρο και τη συγκίνηση αλλά να δημιουργούμε μοντέλα που φοριούνται από πραγματικούς ανθρώπους” δηλώνει ο Rabih Kayrouz, νέος σχεδιαστής από τον Λίβανο.

Από αυτή την άποψη η Fashion Week του Παρισιού δεν θύμιζε σε τίποτα Μουσείο Μόδας και απέδειξε, για πρώτη φορά, ότι ξέρει να εγκλιματίζεται στους δύσκολους σύγχρονους καιρούς.

“Είναι αλήθεια ότι μια εποχή τελείωσε και μια άλλη αρχίζει. Η σύγχρονη ραπτική πρέπει να αποδείξει ότι απευθύνεται στον πελάτη, όχι στην αναπαραγωγή του εαυτού της. Φανταστείτε ότι τώρα εγκαινιάζουμε ένα νέο είδος παρουσίασης των κολεξιόν μας στη Νέα Υόρκη, στη Σαγκάη, στο Τόκιο και στο Πεκίνο, τις ατομικές επιδείξεις” αναφέρει ο Bruno Pavlovsky, της Chanel

Μόδα
Keywords
Τυχαία Θέματα