Alfa Romeo Quadrifoglio: Πώς οι Ιταλοί ενισχύουν το σπορτίφ DNA
Στο σύνολο τους οι εκδόσεις των Alfa Romeo Giulia και Stelvio εφοδιάζονται με μια σειρά λύσεων υψηλής τεχνολογίας. Ειδικά όμως για τις εκδόσεις Quadrifoglio, η μάρκα κράτησε μια αποκλειστικότητα, εφοδιάζοντας τις κορυφαίες Giulia και Stelvio με την επιπλέον επιλογή στο σύστημα D.N.A. με το διακριτικό “Race”.
Τώρα,
Υπάρχει όμως και ένα χαρακτηριστικό που έχει επιλεχθεί να εφοδιάζει αποκλειστικά τις εκδόσεις Quadrifoglio, το οποίο είναι διαθέσιμο μέσω μιας επιπλέον επιλογής στο σύστημα παραμετροποίησης D.N.A. Περνώντας από τη θέση Dynamic στη θέση Race, οι εκδόσεις Quadrifolgio απελευθερώνουν όλη την αγωνιστική αίσθηση που κρύβουν μέσα τους οι Giulia και Stelvio, επιλέγοντας τις ακραίες ρυθμίσεις σε μια σειρά λειτουργιών. Μέσω του Alfa Chassis Domain Control (CDC), που αποτελεί ουσιαστικά του κέντρου ελέγχου των λειτουργιών του αυτοκινήτου, όλα τα χειριστήρια, το τιμόνι, το πεντάλ του φρένου, το αυτόματο κιβώτιο κτλ. αποκτούν αστραπιαία απόκριση, ενώ συνολικά τα συστήματα ετοιμάζονται για «μάχη» με το χρόνο και την άσφαλτο. Αναλυτικά με την ενεργοποίηση της επιλογής “Race” τα μηχανικά και ηλεκτρονικά μέρη των Quadrifoglio ακολουθούν τις παρακάτω ρυθμίσεις:
Πωλείται Ferrari F40 σαν καινούργιαActive Torque Vectoring: Το ενεργό διαφορικό που διαχειρίζεται την μετάδοση της ροπής στους πίσω τροχούς στην επιλογή Race αποκτά πιο «επιθετική» συμπεριφορά μεταβάλλοντας ταχύτερα και με μεγαλύτερη ένταση την κατανομή ανάμεσα στον αριστερό και δεξί τροχό. Σε αυτή τη ρύθμιση η εμφάνιση υποστροφής μειώνεται έως και 17%, ενώ η συνολική ευελιξία το οχήματος βελτιώνεται έως και 20%. Σε αυτό συμβάλει και η απελευθέρωση της μέγιστης ισχύος του bi-Turbo V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων απόδοσης 510 ίππων, ο οποίος πλέον δεν χαλιναγωγείται από το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, επιτρέποντας στον οδηγό να τον εκμεταλλευτεί με απόλυτη ελευθερία. Η ελευθερία που προσφέρει η ρύθμιση του συστήματος ESP σε συνδυασμό με το ενεργό διαφορικό δίνει την ευκαιρία στα μοντέλα Quadrifoglio να διαγράφουν εντυπωσιακές γωνίες με κορυφαία γραμμικότητα στην αίσθηση και τον οδηγό να απολαμβάνει εξαιρετική πληροφόρηση και απόλυτο έλεγχο.
Σύστημα πέδησης IBS: Το αποκλειστικό σύστημα πέδησης drive-by-wire IBS (Integrated Braking System) της Alfa Romeo, στη ρύθμιση Race αποκτά ακόμα πιο άμεση αίσθηση, το πεντάλ πιο σκληρή ρύθμιση, ενώ η λειτουργία του συστήματος αντι-μπλοκαρίσματος ABS γίνεται λιγότερο ευαίσθητη. Παράλληλα τα ενεργά αμορτισέρ εξασφαλίζουν την ελαχιστοποίηση των κλίσεων τόσο κατά τον εγκάρσιο άξονα, όσο και κατά τον διαμήκη, κατά τη διάρκεια των έντονων επιταχύνσεων και κυρίως επιβραδύνσεων που μπορούν να πετύχουν τα μοντέλα Quadrifogio.
Οδηγούμε την Porsche Taycan TurboΚιβώτιο ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης Q4: Έχοντας αναλάβει να μεταφέρει την ισχύ του κινητήρα στην πιο ακραία ρύθμιση του, το σύστημα μετάδοσης με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων στην επιλογή Race αλλάζει επίσης, με στόχο να προσφέρει ακόμα πιο άμεσες αλλαγές, επιτρέποντας την μετάβαση από τη μία σχέση στην άλλη σε περίπου 130χλστ. του δευτερολέπτου, στο μισό δηλαδή χρόνο που χρειάζεται ένας άνθρωπος για να ανοιγοκλείσει τα μάτια του. Παράλληλα όπως και στην επιλογή Dynamic, το κιβώτιο στη «χειροκίνητη» λειτουργία αλλάζει σχέση μόνο όταν το επιθυμεί ο οδηγός, διατηρώντας την επιλεγμένη σχέση μέχρι το όριο περιστροφής του κινητήρα. Στην περίπτωση της Stelvio Quadrifoglio όπου η κίνηση μεταδίδεται μέσω του συστήματος Q4 και στους τέσσερις τροχούς, η λειτουργία Race διατηρεί σε μεγαλύτερο βαθμό την κατανομή ροπής στον πίσω άξονα, ενώ το κιβώτιο μεταφοράς (ATC) κατανέμει την ποσότητα ροπής στη μέγιστη κατασκευαστική ικανότητα του που είναι η μεταφορά στον εμπρός άξονα 1000Nm σε λιγότερο από 150χλστ. του δευτερολέπτου και η μείωση της από τα 1000 στα 100Nm σε μόλις 120χλστ. του δευτερολέπτου.
Θα αγοράζατε μια Lamborghini Huracan με 300.000 χλμ.;Οι δυνατότητες των μοντέλων Quadrifoglio της Alfa Romeo στην επιλογή Race εντυπωσιάζουν σε επίπεδο επιδόσεων, αλλά και εικόνας, όπως δείχνει το παρακάτω video, με τον πρώην οδηγό της Formula 1, Giancarlo Fisichella, να απολαμβάνει την Giulia Quadrifoglio στην πίστα της μάρκας στο Αρέζε.
The post Alfa Romeo Quadrifoglio: Πώς οι Ιταλοί ενισχύουν το σπορτίφ DNA appeared first on NewsAuto.gr.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις NewsAuto
- Τελευταία Νέα NewsAuto
- Alfa Romeo Quadrifoglio: Πώς οι Ιταλοί ενισχύουν το σπορτίφ DNA
- Τα 6 μεγάλα ατού του Renault Twingo
- Η Ford κατασκευάζει ρομπότ με τεχνητή νοημοσύνη
- Το ανανεωμένο Hyundai i30 N δοκιμάζεται στο “Ρίνγκ”
- Ferrari: Παρά τον κορωνοϊό αναμένει κέρδη 1 δις ευρώ
- Τρέχουν σαν τρελοί και μιλάνε στο κινητό οι Έλληνες οδηγοί
- DS 7 Crossback E-Tense: Δυναμικό, πολυτελές και plug-in υβριδικό
- Ποιο ρεκόρ κυνηγάει ο Fernando Alonso;
- Σύντομα και στην Αθήνα λεωφορεία με leasing! – Έρχονται προσλήψεις στα ΜΜΜ
- Ελλάδα VS Τουρκία: Ποιός έχει το πάνω χέρι σε οπλικά συστήματα;
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Kia e-Niro και e-Soul
- ‘100 χρόνια Mazda’ - Όλη η ιστορία της μάρκας μέσα σε ...
- Ο Jim Farley θα είναι ο νέος CEO της Ford
- Corvette 18 ετών πιάνει τα 366 χλμ/ώρα
- F1: Το πόρισμα της Pirelli για τα κλαταρίσματα στο Βρετανικό GP
- Η Novitec βελτιώνει την McLaren GT στα 707 άλογα
- Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών – ζητά ηλεκτροκίνητα λεωφορεία για δοκιμαστική λειτουργία
- Η GM προσπαθεί να συνεχιστεί η μήνυσή της εναντίον της FCA
- Αυτό είναι το GMA T.50
- 882 παραβάσεις μέσα σε 48 ώρες σε ελέγχους στην Κεντρική Μακεδονία