Δοκιμάζουμε το VW Golf Cabriolet 1.2TSi

Στα χέρια μας είχαμε το ολοκαίνουριο VW Golf Cabriolet, το οποίο, όπως και να το κάνουμε, μας θύμισε για τα καλά ότι το καλοκαίρι είναι εδώ!


Του Τάκη Τρακουσέλλη

Το καλοκαίρι ήρθε. Είναι εδώ. Μάλλον πρέπει να το γράψουμε πολλές φορές για να το αντιληφθούμε. Γιατί μπορεί ημερολογιακά να είμαστε και επίσημα στο καλοκαίρι,

μπορεί ο καιρός να έχει ζεστάνει για τα καλά, όμως η πολιτική μιζέρια που έχει διαμορφωθεί στη χώρα μας μάς ρίχνει την ψυχολογία, αλλά και τη διάθεση για… καλοκαίρι.

Σκεφτείτε πως κάποτε, τέτοια εποχή, τα τηλέφωνα έπαιρναν φωτιά από τις εισαγωγικές που μας καλούσαν να δοκιμάσουμε τα ανοιχτά αυτοκίνητά τους. Σήμερα, με την ελληνική αγορά στο ναδίρ, δεν χτυπάει το τηλέφωνο, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων όπου μια αυτοκινητοβιομηχανία έχει ένα μοντέλο κομμένο και ραμμένο για την ελληνική φορολογική πραγματικότητα. Δηλαδή ένα ανοιχτό αυτοκίνητο, μικρού κυβισμού, χωρίς χαράτσια και τρελές καταναλώσεις και με όσο το δυνατόν πιο χαμηλά τέλη κυκλοφορίας. Αυτό ακριβώς είναι το VW Golf Cabriolet, που πριν από λίγο καιρό πέρασε (επιτέλους) και τα σύνορα της χώρας μας.

Το ανοιχτό Golf της δοκιμή μας διέθετε τον γνώριμο 1,2 lt TSi κινητήρα απόδοσης 105 PS. Ενας κινητήρας τον οποίο όπου κι αν τον έχουμε συναντήσει σε αυτοκίνητο του γερμανικού γκρουπ μάς έχει εκπλήξει ευχάριστα. Ακόμα και στην περίπτωση της ανοιχτής έκδοσης, η οποία επιβαρύνθηκε με επιπλέον 300 κιλά σε σχέση με την κλειστή, ο κινητήρας κινεί το αυτοκίνητο αξιοπρεπώς. Εντάξει, μην περιμένετε τρελές επιταχύνσεις (0-110 km/h σε 11,7sec) και να βάζετε φωτιά στο οδόστρωμα. Το σίγουρο όμως είναι ότι και με τέσσερις επιβάτες θα κινηθείτε με απόλυτη ασφάλεια, με αρκετή ζωηράδα και με χαμηλή κατανάλωση, που κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας κυμάνθηκε στα 6,7 lt/110 km, χωρίς «εκπτώσεις» στον τρόπο οδήγησης.











Κατά καιρούς, εμείς εδώ στο «car+speed» έχουμε κρίνει πολύ αυστηρά τους Γερμανούς για τη σχεδιαστική τους δειλία – ιδιαίτερα τη σχεδίαση του Golf, η οποία ουσιαστικά την τελευταία δεκαετία παραμένει ίδια. Ελα όμως που οι Γερμανοί σχεδιαστές με μικρές πινελιές καταφέρνουν να δίνουν μια φρεσκάδα στα αυτοκίνητά τους. Ετσι λοιπόν έκαναν και στην έκτη γενιά του ανοιχτού Golf, η οποία, παρότι είναι στη δύση της δείχνει ιδιαίτερα φρέσκια. Ετσι, με τα νέα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα, που διαθέτουν και τα led ημέρας, αλλά και τις εντυπωσιακού σχεδιασμού ζάντες αλουμινίου έδωσαν αυτό που χρειαζόταν το… μάτι, για να δεις το ανοιχτό Golf πιο… φρέσκο.

Στο εσωτερικό, και δη στο ταμπλό, μην περιμένετε να δείτε αξιόλογες διαφοροποιήσεις σε σχέση με τα υπόλοιπα Golf. Αλλαγές όμως έχουν  γόνει στον εσωτερικό διάκοσμο. Το ανοιχτό Golf, σε αντίθεση με το EOS, διαθέτει μαλακή οροφή, ο μηχανισμός της οποίας ολοκληρώνει τη διαδικασία αναδίπλωσης σε 9,5 δευτερόλεπτα ακόμα κι όταν το αυτοκίνητο κινείται, αρκεί η ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 30 km/h. Σε σχέση με

Keywords
Τυχαία Θέματα