Γιατί εκτοξεύθηκε η μετοχή της VW;
Πολλές οι φήμες αλλά και οι αποφάσεις που φαίνεται οτι οδήγησαν σε αυτό το θετικό οικονομικό αποτέλεσμα για τους μετόχους της Volkswagen! Η Τουρκία και η Tesla…
Άνοδο-ρεκόρ 30% κατέγραψε η μετοχή της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας VW την προηγούμενη εβδομάδα έπειτα από την αποκάλυψη που έκανε ο πρόεδρος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Ralf Brandstatter ότι η μάρκα συνεχίζει να εξελίσσει την ηλεκτρική της τεχνολογία και μάλιστα, η εξέλιξη της νέας πλατφόρμας MEB-Lite πάνω στην οποία θα βασιστούν τα νέα ηλεκτρικά,
Μάλιστα όπως όλα δείχνουν ο γερμανικός κολοσσός σχεδιάζει να εκθρονίσει από την πρώτη θέση την Tesla του Elon Musk, με τον Herbert Diess να ξεκαθαρίζει μάλιστα πως δεν επίκειται κάποια συνεργασία μεταξύ των δύο γιγάντων. – ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Μελέτη UBS: Στην κορυφή της ηλεκτροκίνησης ο όμιλος Volkswagen
Συγκεκριμένα, ο διευθύνων σύμβουλος επισήμανε χαρακτηριστικά στο CNBC ότι: «Αυτή η περίοδος είναι ίσως η πιο κρίσιμη για ολόκληρη τη βιομηχανία. Μέσα στα επόμενα 15 χρόνια θα δούμε έναν συνολικό κύκλο εργασιών του κλάδου. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρωτοστατούν και στη συνέχεια το λογισμικό γίνεται πραγματικά ο βασικός μοχλός της βιομηχανίας. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήδη σήμερα είναι πολύ, πολύ ανταγωνιστικά και γίνονται πιο ανταγωνιστικά με την πάροδο του χρόνου που μας δίνει τη βεβαιότητα ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος για να προχωρήσουμε. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μειώσουν περαιτέρω το κόστος της ατομικής κινητικότητας».
Μεταξύ άλλων, ο Herbert Diess σε ερώτηση για το αν αποκλείει οποιαδήποτε μελλοντική συμφωνία με τον κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Elon Musk ή αν οι μάρκες Tesla και VW θα συνεργαστούν ποτέ απάντησε ότι: «Όχι, δεν έχουμε σκεφτεί κάτι τέτοιο, πηγαίνουμε με τον δικό μας τρόπο. Θέλουμε να πλησιάσουμε και μετά να προσπεράσουμε. Πιστεύουμε ότι μπορούμε – χρειαζόμαστε το δικό μας λογισμικό τη δική μας τεχνολογία. Οπότε όχι, δεν υπάρχουν συνομιλίες τον Elon Musk σχετικά με την ένωση δυνάμεων».
Η στροφή στα ηλεκτρικά οχήματα έρχεται σε μια στιγμή που οι αρχές σε όλο τον κόσμο επιδιώκουν να αυξήσουν τον αριθμό των οχημάτων χαμηλών και μηδενικών εκπομπών στους δρόμους τους σε μια προσπάθεια αντιμετώπισης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και απομάκρυνσης από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Σε αυτό το πλαίσιο, η VW, και πολλές άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, προσπαθούν να ανταγωνιστούν και τελικά να προσπεράσουν την Tesla.
H Volkswagen εστιάζει στα ηλεκτρικά
Στο πλαίσιο του Annual Media Conference, ο όμιλος Volkswagen αποκάλυψε τα αναθεωρημένα σχέδιά του και τη στρατηγική που θα ακολουθήσει στα χρόνια που έρχονται. Στην φετινή ετήσια διάσκεψη, που πραγματοποιήθηκε στο Wolfsburg, με κύριους αποδέκτες τους επενδυτές αποκαλύφθηκαν όχι μόνο τα οικονομικά στοιχεία του ομίλου, αλλά πολύ περισσότερο το όραμα που σκοπεύει να ακολουθήσει, από εδώ και στο εξής.
Σύμφωνα με αυτό, ο βασικός στόχος είναι να επιταχυνθεί η μετατροπή του στον κορυφαίο πάροχο ατομικής κινητικότητας, υποστηρίζοντας παράλληλα την ηλεκτροκίνηση και τον τομέα των υπηρεσιών. Και για να επιτευχθεί αυτό, τα οχήματα και οι υπηρεσίες όλων των εμπορικών σημάτων του ομίλου θα βασίζονται πλέον σε πολύ τυποποιημένες τεχνικές βάσεις.
Η Τουρκία;
Από την άλλη πολλοί οικονομικοί αναλυτές αναφέρουν πως η κίνηση της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να αποχωρήσεις σε μεγάλο βαθμό επενδυτικά από την Τουρκία, την κατάλληλη στιγμή και όταν η Τουρκική λίρα γκρεμίζετε και και ο πληθωρισμός καλπάζει ήταν μία κίνηση που γέμισε με αυτοπεποίθηση τους επενδυτές και μετόχους της VW. Θυμίζουμε ότι είχε δημιουργήσει έντονες αντιδράσεις η απόφαση της εταιρείας για την επένδυση – μαμούθ έξω από την Άγκυρα, η οποία και ακυρώθηκε μετά από λίγες εβδομάδες… – ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: ΣΟΚ στην Τουρκία: Τα κλείνει όλα η Volkswagen
Διαβάστε επίσης:
ΣΟΚ στην Τουρκία: Τα κλείνει όλα η Volkswagen
Πότε θα δούμε την Volkswagen e-Αστυπάλαια;
To μεγάλο ηλεκτρικό sedan της Volkswagen «απέναντι» στο Tesla Model S
The post Γιατί εκτοξεύθηκε η μετοχή της VW; appeared first on NewsAuto.gr.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Γιατί εκτοξεύθηκε η μετοχή της VW;
- Οι κινητήρες του νέου VW Tiguan
- Νταής κατεβαίνει για τσαμπουκά και “τρώει” κουτουλιά από την πόρτα του (Video)
- Nέο Honda SH350i MY21 από 5.650€
- Fiat Tipo Station Wagon Diesel με Family Bonus
- Jeep Magneto: Το μοναδικό ηλεκτρικό με χειροκίνητο κιβώτιο
- Δες τις τιμές του νέου ηλεκτρικού Ford Mustang Mach-Ε
- Fiat Tipo Station Wagon: Πετρέλαιο και με τιμή κάτω από 15.000 ευρώ!
- 100ή παράδοση του Peugeot 208 Rally4
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις NewsAuto
- Τελευταία Νέα NewsAuto
- Γιατί εκτοξεύθηκε η μετοχή της VW;
- Σε μια ενιαία πλατφόρμα τα περισσότερα μελλοντικά EV του VW Group
- Marc Marquez: Επιστροφή στη δράση μετά από 9 μήνες
- Οι κινητήρες του νέου VW Tiguan
- Σε τιμή ευκαιρίας το diesel Fiat Tipo σε έκδοση στέσιον
- Aνέπαφες «anticovid» διαβάσεις πεζών
- H νέα McLaren Artura στα χέρια του Daniel Ricciardo (video)
- Νέα ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E: Οι τιμές της στην Ελλάδα
- Άνοδος ρεκόρ για τα καινούρια ΙΧ – Βυθίζονται τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα
- Μοναδικές after sales υπηρεσίες από τη Bugatti
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Nέο Honda SH350i MY21 από 5.650€
- Jeep Magneto: Το μοναδικό ηλεκτρικό με χειροκίνητο κιβώτιο
- 100ή παράδοση του Peugeot 208 Rally4
- Fiat Tipo Station Wagon Diesel με Family Bonus
- Νταής κατεβαίνει για τσαμπουκά και “τρώει” κουτουλιά από την πόρτα του (Video)
- Fiat Tipo Station Wagon: Πετρέλαιο και με τιμή κάτω από 15.000 ευρώ!
- Aston Martin: Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας της Formula 1 δραπέτευσε
- Οι Γερμανοί πολίτες ΔΕΝ θέλουν να απαγορευτούν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης
- Δες τις τιμές του νέου ηλεκτρικού Ford Mustang Mach-Ε
- Toyota Yaris 1.5: Όχι hybrid system, αλλά με ατμοσφαιρικό κινητήρα