Γιατί το επόμενο Peugeot 308 δεν θα έχει GTi εκδόσεις;
Κακά είναι τα μαντάτα που φέρνει ο Jerome Micheron, γκρεμίζοντας τα όνειρά μας για ένα «καυτό» 308 GTI.
Το νέο, τρίτης γενιάς Peugeot 308 που θα είναι στη χώρα μας το Νοέμβριο είναι πλήρως εναρμονισμένο με τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Peugeot, έχει ένα premium εσωτερικό, ενώ θα είναι διαθέσιμο με πολλές επιλογές κινητήρων. Πρωταγωνιστές της γκάμας θα είναι πάντως δύο plug-in
Πρόκειται δηλαδή για ένα ολοκληρωμένο hatchback, το οποίο, ωστόσο, μας αφήνει μια… πικρή γεύση. Διότι η εταιρεία αποφάσισε να μην παρουσιάσει εκδόσεις GTI! Τι οδήγησε, όμως, την Peugeot, σε αυτήν την απόφαση;
Οι Γάλλοι θέλουν να αποφύγουν τα πρόστιμα-μαμούθ που καιροφυλακτούν για όσες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν συμμορφωθούν με τα όρια ρύπων που έχει θέσει η ΕΕ. Ένα «καυτό», λοιπόν, 308 θα αποτελούσε τροχοπέδη σε αυτή την προσπάθειά τους.
Plug-in υβριδικό Peugeot 308 GTi… τουλάχιστον;
Τέλος στα όνειρα για ένα καυτό 308 GTi έβαλε ο Jerome Micheron, Product Director της Peugeot, μιλώντας στο “Top Gear”. Μάλιστα, δεν δίστασε να απευθυνθεί και σε όσους ζητούν ένα… plug-in υβριδικό 308 GTi. «Δεν συμπεριλαμβάνεται κάτι τέτοιο στα σχέδιά μας, καθώς θα μας προσέθετε επιπλέον βάρος».
Τα… κακά μαντάτα, αποκτούν ακόμη πιο στενάχωρη χροιά, αν αναλογιστεί κανείς πως, πριν από λίγους μήνες, η Peugeot είχε δηλώσει πως όλα τα μοντέλα της θα διατίθενται σε σπορ εκδόσεις (τύπου 508 Sport Εngineered).
Το νέο Peugoet 308
Το νέο Peugeot 308, που όπως προαναφέραμε θα είναι στη χώρα μας προς τα τέλη του έτους, βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2, ξεχωρίζει για το χαμηλό του αεροδυναμικό συντελεστή (0,26), ενώ το πορτπαγκάζ του κυμαίνεται από 412 έως 1.323 λτ.
Μεταξύ άλλων, θα διατίθεται σε δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, τις Hybrid 180 και 225 ε-ΕΑΤ-8. Σε αυτές ο 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1.600 κ.εκ. συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 180 και 225 ίππους αντίστοιχα.
Η μπαταρία των 12,4 kWh του προσφέρει έως και 60 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας, ενώ η φόρτισή της σε wall box 7,4 kW -εφόσον υπάρχει και ο αντίστοιχος, προαιρετικός εσωτερικός φορτιστής- απαιτεί 1 ώρα και 55 λεπτά.
Διαβάστε επίσης:
Διέρρευσε το νέο Peugeot 308
Η Stellantis ακύρωσε την «απόβαση» της Peugeot στις ΗΠΑ
Επίσημο: Το νέο λογότυπο της Peugeot (εικόνες)
The post Γιατί το επόμενο Peugeot 308 δεν θα έχει GTi εκδόσεις; appeared first on NewsAuto.gr.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις NewsAuto
- Τελευταία Νέα NewsAuto
- Γιατί το επόμενο Peugeot 308 δεν θα έχει GTi εκδόσεις;
- Ελλάδα: Γιατί έριξαν πρόστιμο 15.000 σε αυτοκίνητο 1000 ευρώ;
- Το Μετρό οδεύει προς Φιλοθέη, Χαλάνδρι, ΟΑΚΑ και Πεύκη!
- Volta με μπαταρίες Proterra
- Ανάκληση για την Lamborghini Aventador SVJ
- Απίστευτη διάσωση μέσα από όχημα που κρεμόταν από αερογέφυρα (video)
- Αποκλειστικό: Έτσι θα είναι οι νέες Mercedes-AMG C 43 & C 63
- «Πούλησε» την Audi για τη Mercedes και το… πλήρωσε o Coman
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Διαλύθηκε ο κινητήρας ενός Jeep Wrangler αφού στρόφαρε με 50.000 σ.α.λ
- Η Rivian θα εγκαταστήσει 13.500 φορτιστές σε ΗΠΑ και Καναδά
- Η Geely ιδρύει νέα εταιρία για την πώληση premium ηλεκτρικών
- MG Marvel R. Ηλεκτρικό SUV με 288 άλογα και αυτονομία 400 χλμ
- O στρατός της Κίνας απαγορεύει τα αυτοκίνητα της Tesla να εισέρχονται σε εγκαταστάσεις του
- Η Renault θέλει να διπλασιάσει φέτος τις πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων
- VW: Δεν θα συνεργαστούμε με την Tesla. Η μετοχή της σε ιστορικό υψηλό
- Νέα διαρροή του καινούριου Honda Civic
- Ηλεκτρικό Fiat 500: Για πρώτη φορά αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάζει πρόγραμμα επιβράβευσης της οικονομικής οδήγησης με κρυπτονόμισμα