Ναι, 20.000.000 αυτοκίνητα για τη Skoda

Η Skoda διάγει μέρες ανθηρές στην ιστορία της. Έχει εδραιωθεί ως μάρκα και αξία μέσα στον όμιλο, ενώ έχει θέσει και τις βάσεις για την επόμενη μέρα, τόσο με την γκάμα των crossover όσο και με τα ηλεκτρικά σχέδια του αύριο. Από τη γραμμή παραγωγής του Kvasiny πέρασε μάλιστα και το 20.000.000στό αυτοκίνητο στην ιστορία της, ένα Karoq.

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ ([email protected])

To Skoda

Karoq αντικαθιστά το Yeti, και βασίζεται πάνω στην MQB πλατφόρμα του VW Group, έχοντας ελαφρώς μικρότερες διαστάσεις από τα ομόσταβλα VW Tiguan και Seat Ateca. Το μήκος του ανέρχεται στα 4.382 mm, το πλάτος του τα 1.841, το ύψος τα 1.605 mm, ενώ το μεταξόνιο φτάνει αισίως στα 2.638 mm. To Karoq είναι το πρώτο Skoda που θα εξοπλίζεται με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Υπομονή μέχρι τον Οκτώβριο, όταν θα κυλήσει για πρώτη φορά τους τροχούς του στην ευρωπαϊκή άσφαλτο. Στο μέτωπο των κινητήρων, το Karoq θα έχει μοτέρ βενζίνης και diesel 1.0, 1.5, 1.6 και 2.0lt, με το εύρος ισχύος να κυμαίνεται από 115 έως 190 ίππους. Όλοι οι κινητήρες είναι υπέρ-τροφοδοτούμενοι, άμεσου ψεκασμού, με σύστημα start-stop και ανάκτηση ενέργειας πέδησης.

Αναλυτικά τα διαθέσιμα κινητήρια σύνολα:

1.0lt TSI με 115 PS και 17.8 kgm ροπής

1.5lt TSI με 150 PS και 25.5 kgm ροπής

1.6lt TDI με 115 PS και 25.5 kgm ροπής

2.0lt TDI με 150 PS και 34.7 kgm ροπής

2.0lt TDI με 190 PS και 40.8 kgm ροπής

Keywords
Τυχαία Θέματα