Προσοχή! Οι νέοι δασμοί δεν είναι ανάλογοι με την 1η Άδεια Κυκλοφορίας
Το Newsauto.gr δημιούργησε έναν χρήσιμο οδηγό για να μπορέσει κανείς να διαπιστώσει πόσο επιβαρύνεται το τελωνείο σε κάποιο εισαγόμενο μεταχειρισμένο.
Έναν άκρως χρήσιμο οδηγό για τους ιδιώτες αλλά και τους εμπόρους εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων κατασκεύασε το Newsauto.gr σύμφωνα με το νέο τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης ώστε να μπορούν να υπολογίσουν το ακριβές ποσό των δασμών. Ο λόγος εστιάζεται στο γεγονός πως οι περισσότεροι ενδιαφερόμενοι
Ξεκινώντας από τα Euro6 το Τέλος Ταξινόμησης στα καινούρια σύμφωνα με το νέο τρόπο υπολογισμού στα καινούρια είναι κλιμακωτός και οι αυξημένοι συντελεστές αφορούν μόνο το υπερβάλλον ποσό.
Στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro6 η επιβάρυνση των συντελεστών κυμαίνεται έως και 200% καθώς υπάρχουν αυτοκίνητα που πληρούν την αρχική οδηγία με 1η άδεια κυκλοφορίας το 2012.
Ειδικότερα η Οδηγία ρύπων Euro6 a (N, O, P) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/12/2012 επιβαρύνεται με ποσοστό 200%.
Η Οδηγία ρύπων Euro 6 b (Q, R,S) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/12/2013 δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο αν θα επιβαρυνθεί με 100%.
Η Οδηγία ρύπων Euro 6 b (T) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/12/2015 επιβαρύνεται με ποσοστό 100%.
Η Οδηγία ρύπων Euro 6 b (U,V) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/8/2016 δεν επιβαρύνονται αλλά το Τέλος Ταξινόμησης είναι αντίστοιχο με εκείνο του καινούριου απομειωμένο λόγω ετών και χιλιομέτρων.
Η Οδηγία ρύπων Euro 6 b (W) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/12/2018 επιβαρύνεται με ποσοστό 50%.
Η Οδηγία ρύπων Euro 6 b (Χ,Υ) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/8/2019 δεν επιβαρύνονται αλλά το Τέλος Ταξινόμησης είναι αντίστοιχο με εκείνο του καινούριου απομειωμένο λόγω ετών και χιλιομέτρων.
Η Οδηγία ρύπων Euro 6 c (ZA) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/8/2018 επιβαρύνεται με ποσοστό 50%.
Η Οδηγία ρύπων Euro 6 c (ZB) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/8/2019 δεν επιβαρύνονται αλλά το Τέλος Ταξινόμησης είναι αντίστοιχο με εκείνο του καινούριου απομειωμένο λόγω ετών και χιλιομέτρων.
Η Οδηγία ρύπων Euro 6 c (ZC) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/8/2019 δεν επιβαρύνονται αλλά το Τέλος Ταξινόμησης είναι αντίστοιχο με εκείνο του καινούριου απομειωμένο λόγω ετών και χιλιομέτρων.
Η Οδηγία ρύπων Euro 6 c (ZD) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/8/2018 επιβαρύνεται με ποσοστό 50%.
Η Οδηγία ρύπων Euro 6 c (ZE) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/8/2018 δεν επιβαρύνονται αλλά το Τέλος Ταξινόμησης είναι αντίστοιχο με εκείνο του καινούριου απομειωμένο λόγω ετών και χιλιομέτρων.
Η Οδηγία ρύπων Euro 6 c (ZF) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/8/2018 δεν επιβαρύνονται αλλά το Τέλος Ταξινόμησης είναι αντίστοιχο με εκείνο του καινούριου απομειωμένο λόγω ετών και χιλιομέτρων.
Η Οδηγία ρύπων Euro 6 d-Temp (ZG) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/8/2018 επιβαρύνεται με ποσοστό 50%.
Η Οδηγία ρύπων Euro 6 d-Temp (ZH) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/8/2019 δεν επιβαρύνονται αλλά το Τέλος Ταξινόμησης είναι αντίστοιχο με εκείνο του καινούριου απομειωμένο λόγω ετών και χιλιομέτρων.
Η Οδηγία ρύπων Euro 6 d-Temp (ZI) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/8/2019 δεν επιβαρύνονται αλλά το Τέλος Ταξινόμησης είναι αντίστοιχο με εκείνο του καινούριου απομειωμένο λόγω ετών και χιλιομέτρων.
Η Οδηγία ρύπων Euro 6 d (ZJ) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/8/2018 επιβαρύνεται με ποσοστό 50%.
Χωρίς επιβάρυνση πέραν του βασικού Τέλους Ταξινόμησης που επιβάλλεται και στα καινούρια απομειωμένο λόγω ετών και χιλιομέτρων έχουν και τα οχήματα που πληρούν τις οδηγίες ρύπων Euro 6d (ZK) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/08/2019, Euro 6d (ZL) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/08/2019, Euro 6d (ZX) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/08/2019, Euro 6d (ZY) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/08/2019 και Euro 6d (ZΖ) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/08/2019.
Στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα Euro5 χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή καθώς πέραν του Περιβαλλοντικού Τέλους ύψους 1.000 ευρώ μπορεί το κόστος εκτελωνισμού να μην είναι εκείνο που φαντάζεστε και εν τέλει η εισαγωγή του μεταχειρισμένου μπορεί να είναι ασύμφορη.
Ειδικότερα η οδηγία ρύπων Euro5 a (Α) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/12/2012 επιβαρύνεται με ποσοστό 200% και Περιβαλλοντικό Τέλος 1.000 ευρώ.
Η Οδηγία ρύπων Euro5 a (Β) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/12/2012 επιβαρύνεται με ποσοστό 200% και Περιβαλλοντικό Τέλος 1.000 ευρώ.
Η Οδηγία ρύπων Euro5 a (C) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/12/2012 επιβαρύνεται με ποσοστό 200% και Περιβαλλοντικό Τέλος 1.000 ευρώ.
Η Οδηγία ρύπων Euro5 a (D) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/12/2012 επιβαρύνεται με ποσοστό 200% και Περιβαλλοντικό Τέλος 1.000 ευρώ.
Η Οδηγία ρύπων Euro5 a (E) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/12/2012 επιβαρύνεται με ποσοστό 200% και Περιβαλλοντικό Τέλος 1.000 ευρώ.
Η Οδηγία ρύπων Euro5 b (F, G, H, I) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/12/2013 δεν είναι ξεκάθαρο αν θα επιβαρυνθούν με ποσοστό 100%.
Η Οδηγία ρύπων Euro5 b (J) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/12/2015 επιβαρύνεται με ποσοστό 100%.
Η Οδηγία ρύπων Euro5 b (K) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/12/2015 επιβαρύνεται με ποσοστό 100%.
Η Οδηγία ρύπων Euro5 b (L, M) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/12/2016 δεν επιβαρύνονται αλλά το Τέλος Ταξινόμησης είναι αντίστοιχο με εκείνο του καινούριου απομειωμένο λόγω ετών και χιλιομέτρων.
Η Οδηγία ρύπων Euro5 α (N, O, P) με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης 31/12/2012 επιβαρύνεται με ποσοστό 200%.
Επιβάρυνση ανά «χαρακτήρα»
Πέραν των παραπάνω υπάρχουν και επιπλέον χαρακτηριστικά στα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro6 τα οποία επηρεάζουν τους δασμούς κατά την εισαγωγή τους στην Ελλάδα.
Ειδικότερα τα οχήματα με «χαρακτήρες» ΑΑ, ΒΑ και ΑΒ που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 6c και Euro 6b με ημερομηνία τελευταίας ταξινόμησης 31/08/2018 ή 31/08/2019 οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης επιβαρύνονται κατά 50%.
Οι «χαρακτήρες» BB, AC, BC, AD,AE, AF, AG, BG, AH, BH, AI, BI, AJ, AK,AL, AX, AY, AZ που πληρούν τις υποκατηγορίες της οδηγίας ρύπων Euro 6 c, b, d, EVAP, Temp και έχουν τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης από 31/08/2019 έως 31/12/2021 δεν επιβαρύνονται αλλά το Τέλος Ταξινόμησης είναι αντίστοιχο με εκείνο του καινούριου απομειωμένο λόγω ετών και χιλιομέτρων.
Διαβάστε επίσης:
Αλλάζουν οι δασμοί στα αυτοκίνητα! – Στη Βουλή το νομοσχέδιο
Χιλιάδες ανασφάλιστα οχήματα στους ελληνικούς δρόμους
Τέλος τα ταξίδια με το παλιό αυτοκίνητο…
The post Προσοχή! Οι νέοι δασμοί δεν είναι ανάλογοι με την 1η Άδεια Κυκλοφορίας appeared first on NewsAuto.gr.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις NewsAuto
- Τελευταία Νέα NewsAuto
- Προσοχή! Οι νέοι δασμοί δεν είναι ανάλογοι με την 1η Άδεια Κυκλοφορίας
- Στην Ελλάδα το «ήπια» υβριδικό Ford Fiesta (+τιμές)
- Τα plug-in hybrid της Jeep έβγαλαν… μαραθώνιο (video)
- Η Modellista περιποιείται το Toyota RAV4
- Slavia: Αυτό είναι το νέο πρωτότυπο ρόουντστερ της Skoda
- Στην ελληνική αγορά το ανανεωμένο Honda SH150i
- Αυτά ζητούν οι πολίτες από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
- Tο Nissan 400Z δεν θα είναι υβριδικό
- Οργανωτικές αλλαγές στη Suzuki
- Ρεύμα στο σπίτι από το αυτοκίνητο…
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Επίσημο: Skoda Slavia concept, η spider έκδοση του Scala
- Τι είναι o αποσβεστήρας κραδασμών;
- Δοκιμή: Skoda Scala G-TEC - Η άλλη άποψη
- Θεσσαλονίκη: Η Λεωφόρος Νίκης έγινε… ποδηλατόδρομος!
- Carlon Ghosn: “Αξιολύπητα τα οικονομικά αποτελέσματα της Renault και της Nissan”
- Νέα BMW X1, Polo facelift, Bronco Sport Raptor και τα Karoq, T-Cross και Arona σε pickup [Renderings]
- Η Delta 4×4 ετοιμάζει εκτός δρόμου πακέτο για τη νέα Porsche 911 4S
- Η Delta 4×4 ετοιμάζουν εκτός δρόμου πακέτο για τη νέα Porsche 911 4S
- ΛΕΜΟΤ: Προσφυγή στο ΣτΕ κατά της ΚΥΑ για τα κυκλοφοριακά μέτρα στο κέντρο της Αθήνας
- Πρόσβαση σε 150.000 δημόσια σημεία φόρτισης με την υπηρεσία We Charge της VW