Το νέο CR-V και δικίνητο

Η τέταρτη γενιά του CR-V θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το φθινόπωρο και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Σουίντον στη Μ. Βρετανία. Σε σχέση με την αμερικάνικη έκδοση (παρουσιάστηκε πέρυσι στην έκθεση του Λος Άντζελες), το ευρωπαϊκό μοντέλο εμφανίζει σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις, κυρίως στον εμπρός προφυλακτήρα. Ακόμη μικρότερες είναι οι αλλαγές με το αυτοκίνητο προ-παραγωγής που είδαμε τον περασμένο Μάρτιο στη Γενεύη.

Για πρώτη φορά το CR-V θα διατίθεται και με κίνηση στους εμπρός τροχούς, σε συνδυασμό με τον 2.0 i-VTEC. Η Honda

προχώρησε σε βελτιώσεις τόσο στο συγκεκριμένο κινητήρα όσο και στον diesel 2.2 i-DTEC, προκειμένου να μειώσει το ενεργειακό τους αποτύπωμα. Στις εκδόσεις με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, οι κινητήρες θα συνδυάζονται με σύστημα start/stop. Η ισχύς του 2.0 i-VTEC αυξήθηκε από τα 150 στα 155 PS, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής ανέβηκε ελαφρά στα 19,6 kgm. Την ίδια στιγμή, οι εκπομπές CΟ2 υποχώρησαν από τα 192 g/km στα 174 g/km για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο (στα 176 g/km για το αυτόματο).

Με το προσθιοκίνητο CR-V η Honda θέλει να προσεγγίσει το κοινό που ζητά ένα πιο προσιτό οικονομικά SUV, το οποίο καταναλώνει και λιγότερο. Η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα στο συγκεκριμένο μοντέλο είναι 170 g/km. Όσον αφορά τον 2.2 i-DTEC, η ισχύς και η ροπή του δεν έχουν αλλάξει (150 PS και 35,7 kgm), όμως οι επεμβάσεις περιόρισαν κατά 10% την εκπομπή CO2 (στα 153 g/km για το χειροκίνητο κιβώτιο και στα 175 g/km για το αυτόματο). Το νέο CR-V εξοπλίζεται και με το σύστημα ECON της Honda, το οποίο ρυθμίζει την απόκριση του γκαζιού και τη λειτουργία του κλιματισμού για περιορισμό της κατανάλωσης.

Οι μηχανικοί της Honda επενέβησαν στην ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και την τετρακίνηση του SUV, με στόχο να προσφέρει αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης αλλά και μικρότερες κλίσεις στις στροφές. Το μήκος και το ύψος του νέου CR-V μειώθηκαν (κατά 5 mm και 30 mm, αντίστοιχα) χωρίς να επηρεάσουν αρνητικά τους χώρους. Ο χώρος αποσκευών προσφέρει αυξημένο όγκο, καθώς από τα 524 lt. του προηγούμενου μοντέλου έφθασε τώρα τα 598 lt., ενώ με πεσμένα τα πίσω καθίσματα εκτοξεύεται στα 1.648 lt. Παράλληλα το κατώφλι είναι πιο χαμηλό κατά 25 mm, ώστε να διευκολύνεται το φόρτωμα βαρέων αντικειμένων.

Σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, το νέο SUV της Honda δείχνει αρκετά πιο δυναμικό. Η σχεδίαση του εμπρός μέρους, όπου η μεγάλη μάσκα ενώνεται με τα φωτιστικά σώματα, χαρίζει επιθετική στάση στο CR-V. Το εσωτερικό αναμένεται αναβαθμισμένο, με τα επιλεγμένα υλικά για την ευρωπαϊκή έκδοση να είναι ποιοτικά, ενώ έχει δοθεί προσοχή στην ηχομόνωση της καμπίνας των επιβατών. Στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει η οθόνη 5 ιντσών για τα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.











Keywords
Τυχαία Θέματα