Υβριδικό Audi A6 με 367 ίππους και κατανάλωση 2,1 λίτρα
Δεν πρόκειται για λάθος ή αναγραμματισμό η Audi χρησιμοποιεί την υβριδική τεχνολογία για να δώσει μεγαλύτερες επιδόσεις, μικρότερη κατανάλωση και χαμηλότερους ρύπους.
Το Audi A6 με τον δίλιτρο TFSI κινητήρα συνδυάζεται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 105 kW και φυσικά κίνηση quattro. Η συνδυαστική απόδοση των δύο μοτέρ είναι 367 ίπποι και η αυτονομία
Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας του, 2.0 TFSI, προσφέρει 252 ίππους. Ο ηλεκτρικός κινητήρας, ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο επτατάχυτο S tronic, έχει μέγιστη απόδοση 105 kW. Η μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος του οχήματος, αποθηκεύει ενέργεια 14,1 kWh. Είναι ενσωματωμένη έτσι στο χώρο ώστε το πορτ μπαγκάζ να προσφέρει επίπεδο και άνετο χώρο αποσκευών.
Το A6 TFSI e 55 quattro επιταχύνει από 0 σε 100 σε 5,6 δευτερόλεπτα και έχει μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ. Σε καθαρά ηλεκτρική ισχύ, φτάνει μια τελική ταχύτητα 135 χλμ. Η ηλεκτρική περιοχή του, μετρούμενη σύμφωνα με τη διαδικασία WLTP, είναι έως 53 χιλιόμετρα. Η ιδέα του Audi A6 55 TFSI e quattro έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να κάνουν το μεγαλύτερο μέρος της καθημερινής οδήγησης ηλεκτρικά και συνεπώς με μηδενικές τοπικές εκπομπές και σχεδόν χωρίς ήχο. Μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των τριών τρόπων οδήγησης «EV» για ηλεκτροκίνηση, «Hybrid» για τον αποτελεσματικό συνδυασμό και των δύο τύπων κίνησης και «Hold» για τη διατήρηση της διαθέσιμης ηλεκτρικής ενέργειας ανά πάσα στιγμή.
Σε λειτουργία «υβριδικού», εξασφαλίζεται η μέγιστη απόδοση και το σύστημα «προσπαθεί» να χρησιμοποιεί όσο δυνατό περισσότερο την ηλεκτροκίνηση. Ελέγχει το σύστημα μετάδοσης κίνησης έτσι ώστε το τελευταίο στάδιο της διαδρομής (αν είναι προεπιλεγμένη στο GPS) να καλύπτεται με ηλεκτρική λειτουργία. Η μπαταρία φορτίζεται εκ των προτέρων μέσω του κινητήρα εσωτερικής καύσης όπου χρειάζεται. Το σύστημα χρησιμοποιεί επίσης μεγάλο αριθμό πληροφοριών, όπως πλοήγηση, συμβάντα διαδικτυακής κυκλοφορίας, στυλ οδηγού και αισθητήρες οχημάτων όπως η κάμερα και το ραντάρ. Οι πελάτες μπορούν να φορτίζουν το Audi A6 55 TFSI e quattro σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης μέχρι την απόδοση των 7,4 kW χρησιμοποιώντας το καλώδιο που παρέχεται και χρειάζονται περίπου δύο και μισή ώρες για να επαναφορτιστεί μια κενή μπαταρία υψηλής τάσης.
The post Υβριδικό Audi A6 με 367 ίππους και κατανάλωση 2,1 λίτρα appeared first on NewsAuto.gr.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Το πρώτο SUV της Aston Martin θα έχει 550 άλογα
- Υβριδικό Audi A6 με 367 ίππους και κατανάλωση 2,1 λίτρα
- Honda Civic Sedan. Με 182 άλογα από 21.990 ευρώ!
- Πρώτη οδήγηση: Νέο Volkswagen Passat
- e-tron στα e-trikala
- Εντατικών δοκιμών συνέχεια, για τη νέα Porsche 911 Turbo στο Nurburgring
- WRC- Ράλι Ισπανίας : O Γκριάζιν σε δοκιμές νύχτα – μέρα
- Nissan Juke: Περιοδεία με το τρόπαιο του UEFA Champions League (video)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις NewsAuto
- Τελευταία Νέα NewsAuto
- Υβριδικό Audi A6 με 367 ίππους και κατανάλωση 2,1 λίτρα
- Το πρώτο SUV της Aston Martin θα έχει 550 άλογα
- Φονέας γιγάντων το Audi TT RS της ABT
- Γερμανικό «Όχι» σε όρια ταχύτητας στην Autobahn
- Διαρροή για τη νέα Skoda Octavia
- Η νέα Skoda Octavia
- Οδηγούμε το νέο Renault Clio
- Mazda: Αποκαλύψεις για το νέο ηλεκτρικό της (teaser videos)
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- e-tron στα e-trikala
- Εντατικών δοκιμών συνέχεια, για τη νέα Porsche 911 Turbo στο Nurburgring
- Nissan Juke: Περιοδεία με το τρόπαιο του UEFA Champions League (video)
- WRC- Ράλι Ισπανίας : O Γκριάζιν σε δοκιμές νύχτα – μέρα
- Honda Civic Sedan. Με 182 άλογα από 21.990 ευρώ!
- Πρώτη οδήγηση: Νέο Volkswagen Passat
- Διθέσιο ηλεκτρικό πόλης από την Toyota
- Εκ περιτροπής διακοπή κυκλοφορίας στις σήραγγες ...