“Μπουτάρης-γκέιτ” στον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης

Του ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΩΥΣΗ

Σε προσωπικό «RYANAIR gate» του δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη, εξελίσσεται η συνεργασία της πόλης και του νομού, με την εν λόγω αεροπορική εταιρεία. Αιτία, η εμμονή του δημάρχου να «δέσει» ολόκληρο το νομό στο «άρμα» της πολυσυζητημένης φθηνής αεροπορικής εταιρείας RYANAIR,

με πολλά αρνητικά αποτελέσματα, οικονομικά και μη, σύμφωνα με τους επικριτές του.

Σήμερα η «Karfitsa» και το Karfitsa.Gr καταρρίπτουν τις συνεχείς διαψεύσεις του δημάρχου Θεσσαλονίκης, που ισχυρίζεται πως επρόκειτο για κοινή απόφαση του Δ.Σ. του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ νομού Θεσσαλονίκης! Αποκαλύπτουμε το email-«ομολογία» του ιδίου του Γιάννη Μπουτάρη ως προέδρου του Οργανισμού (στο εξής «ΟΤΠ» για συντομία), πως έλαβε μόνος του την πρωτοβουλία υπογραφής της συνεργασίας, στις αρχές του 2011, ερήμην των υπολοίπων μελών της διοίκησης! Μιας διοίκησης, που βρέθηκε προ τετελεσμένου, από έναν νεοεκλεγέντα δήμαρχο στο ζενίθ της πολιτικής του ισχύος και με τις πολιτικές «πλάτες» του πανίσχυρου ακόμα (τότε) πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου.

Το email, φέρει την υπογραφή του Γιάννη Μπουτάρη και εστάλη από τη γραμματέα του στις 26 Ιανουαρίου 2011, με αποδέκτες τα υπόλοιπα μέλη του δ.σ. του ΟΠΤ (αντιπεριφερειάρχη Α.Τζιτζικώστα, πρόεδρο Ένωσης Ξενοδόχων Α.Θωμόπουλο, εκπρόσωπο Helexpo Β.Χουλιάρα, διευθυντή Περιφέρειας Νίκο Τσοτσόλη, πρόεδρο ΟΛΘ Στέλιο Αγγελούδη και εκπρόσωπο ΤΕΔΚ Τάσο Αφεντουλίδη)

Τον Ιανουάριο του 2011 τα μέλη του δ.σ. είχαν απορρίψει ομόφωνα την τριετή συνεργασία και περίμεναν να έρθει προς νέα συζήτηση, ψήφιση και κύρωση από το δ.σ. μια σύμβαση με ετήσια διάρκεια, για 350.000 ευρώ. Αυτό μέχρι πρόσφατα το διέψευδε ο Γιάννης Μπουτάρης ισχυριζόμενος πως τα μέλη του δ.σ. συναποφάσισαν τη συνεργασία ως έχει.

Αποδεικνύεται όμως, πως όχι μόνο δεν συναποφάσισαν, αλλά βρέθηκαν …προ τετελεσμένου από τον δήμαρχο. Αντί σχεδίου σύμβασης προς έγκριση, έλαβαν το email με το οποίο ο Γιάννης Μπουτάρης τους ανακοίνωνε ότι …υπέγραψε τη σύμβαση (τριετίας και ύψους 1.050.000 ευρώ) ερήμην τους: «Μετά από ασφυκτική πίεση χρόνου, χθες το μεσημέρι υπέγραψα τη σύμβαση συνεργασίας με τη Ryanair. Ανέλαβα την πρωτοβουλία αυτή εν πλήρει συνειδήσει ότι θα εξασφαλιστούν οι πόροι που απαιτούνται και σας ενημερώνω ότι έχουν ήδη εξασφαλιστεί επιπρόσθετοι. Η επόμενη κίνηση σχετικά με τα παραπάνω, είναι η κοινή συνέντευξη τύπου του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετιγκ (sic) Θεσσαλονίκης και της Ryanair, προκειμένου να ανακοινωθεί η έναρξη πτήσεων της Ryanair από και προς τη Θεσσαλονίκη και το Λονδίνο, το Σαρλερουά, το Όσλο και τη Στοκχόλμη.»

Τι ομολογεί ουσιαστικά με τα παραπάνω ο Γιάννης Μπουτάρης;

1ον: Ότι η σύμβαση δεν πέρασε ποτέ προς έγκριση από το δ.σ. του ΟΠΤ, κατά παρέκκλιση από κάθε έννοιας χρηστής λειτουργίας μιας διοίκησης που διαχειρίζεται δημόσιο χρήμα!

2ον: Ότι τα μέλη του δ.σ. του ΟΠΤ δεν έμαθαν ότι ο Γιάννης Μπουτάρης σκόπευε να «αναλάβει πρωτοβουλία» για την υπογραφή, παρά μόνο …αφού τη

Keywords
Τυχαία Θέματα