Η νέα αναπτυξιακή δυναμική του ελληνικού τουρισμού

Ο Τουρισμός αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της Χώρας. Αντιπροσωπεύει το 18-20% του ελληνικού ΑΕΠ και το 20% των θέσεων εργασίας και είναι καθοριστικός για την εξωστρέφεια και την επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας.

Στο Υπουργείο Τουρισμού, από την πρώτη στιγμή εργασθήκαμε με σχέδιο και συνεργαστήκαμε με όλους τους φορείς και τους επαγγελματίες του Τουρισμού, ώστε να αντιστρέψουμε την αρνητική εικόνα του παρελθόντος, αναδεικνύοντας διεθνώς την Ελλάδα

που αλλάζει, την Ελλάδα της σταθερότητας και της ασφάλειας, την Ελλάδα των πολλαπλών εμπειριών και της μοναδικής φιλοξενίας. Κινηθήκαμε σε τρείς άξονες: α) την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και των επενδύσεων, β) την ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, γ) την ποιότητα σε υποδομές και υπηρεσίες.

Βήμα βήμα διαμορφώσαμε τη νέα τουριστική ταυτότητα της Χώρας, απλουστεύοντας διαδικασίες και προβάλλοντας επικοινωνιακά το brand name ΕΛΛΑΔΑ σε χώρες – κλειδιά. Η ψήφιση του νέου τουριστικού νόμου 4179/2013, με νέα τουριστικά προϊόντα και δυνατότητες (Condo Hotels, Σύνθετα Τουριστικά καταλύματα, Ξενώνες Φιλοξενίας Νέων κα.), αλλά και η μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση από το 23 στο 13%, δημιουργούν ήδη μια νέα πραγματικότητα με νέες δυνατότητες και επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Εθνική στρατηγική αποτελεί ο Τουρισμός των Τεσσάρων Εποχών. Τα Μουσεία, οι Αρχαιολογικοί χώροι, τα θρησκευτικά μνημεία, η πλούσια πολιτιστική μας κληρονομιά, προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες, 12 μήνες, 365 μέρες το χρόνο. Η κρουαζιέρα, το γιώτινγκ, ο θρησκευτικός, ο ιατρικός, ο ιαματικός και ο γαστρονομικός τουρισμός, συμβάλλουν στη μετάβαση από το παλαιό μοντέλο «Ήλιος και Θάλασσα», σ΄έναν ποιοτικό, πολυθεματικό και οικονομικά αποδοτικότερο Τουρισμό. Η φετινή ραγδαία αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα με περισσότερους από 17,9 εκ. επισκέπτες και 12 δις ευρώ έσοδα, δείχνει να δικαιώνει τις προσπάθειές μας.

Παραμένουμε προσηλωμένοι στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, στην ενίσχυση της καινοτομίας, αλλά και στη σύνδεση της Εκπαίδευσης με τις ανάγκες της αγοράς, διασφαλίζοντας ένα περιβάλλον που θα ευνοεί την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας. Όλα τα μηνύματα είναι θετικά. Η στρατηγική αποδίδει. Ενώνουμε δυνάμεις για να επιτύχουμε την επαναφορά του Ελληνικού Τουρισμού στις υψηλότερες θέσεις της παγκόσμιας τουριστικής κατάταξης.

Αναστάσιος Λιάσκος, Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Τουρισμού

The post Η νέα αναπτυξιακή δυναμική του ελληνικού τουρισμού appeared first on Paraskhnio.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα