Η«Μαρινόπουλος» επενδύει 60 εκατ. ευρώ στη μείωση των τιμών

Άλλοι επενδύουν σε κτήρια και διαφήμιση. Τα σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλος επενδύουν στη μείωση των τιμών για τους καταναλωτές. Μόνο για φέτος η Μαρινόπουλος ΑΕ θα επενδύσει 60 εκατ. ευρώ σε χαμηλότερες τιμές για τους πελάτες της… Από τις 20 Σεπτεμβρίου έως και τις 2 Νοεμβρίου υλοποιείται εκτεταμένο πρόγραμμα μείωσης τιμών και σημαντικών προσφορών.

Κατά τη διάρκεια αυτών των έξι εβδομάδων οι καταναλωτές, κάνοντας χρήση της κάρτας πιστότητας της εταιρείας (κάρτα club) και επιλέγοντας προϊόντα από 1.000 επιλεγμένους κωδικούς, θα απολαμβάνουν δωροεπιταγή, η οποία θα ανέρχεται στο 50% της αξίας των προϊόντων που αγόρασαν. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Μαρινόπουλος Α.Ε. κ. Ζερόμ Λουμπέρ, η εταιρεία έχει επιφέρει ήδη μέση μείωση 7% στο κόστος των καθημερινών αγορών των καταναλωτών.

Περισσότερες οικονομικές ειδήσεις στο «ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ» που κυκλοφορεί.

Keywords
Τυχαία Θέματα