Οδηγίες για καλή συμπεριφορά στους τουρίστες

Πολλές είναι οι αναφορές τουριστών που επισκέπτονται την πόλη του φωτός, το Παρίσι, πως οι οι σερβιτόροι, οι οδηγοί ταξί και οι πωλήτριες και πωλητές σε καταστήματα της γαλλικής πρωτεύουσας, είναι συχνά αγενείς, δεν βοηθούν τους τουρίστες πελάτες τους και δεν μιλούν ξένες γλώσσες.

Έτσι σε μια προσπάθεια να βελτιωθεί η εικόνα της γαλλικής πρωτεύουσας το Παρίσι εξέδωσε οδηγό καλής συμπεριφοράς προς τους τουρίστες. Το έξι σελίδων βιβλιαράκι με τίτλο «Do you speak Touriste?» («Ομιλείτε Τουριστικά;») περιέχει χαιρετισμούς

σε οκτώ γλώσσες, περιλαμβανομένων της γερμανικής, της κινεζικής και της πορτογαλικής καθώς και συμβουλές για τις συνήθειες και τον πολιτισμό διαφόρων χωρών.

«Στους Βρετανούς αρέσει να τους προσφωνείς με το μικρό τους όνομα, στους Ιταλούς αρέσει η χειραψία, ενώ οι Αμερικανοί θέλουν διαβεβαιώσεις για τις τιμές (των προϊόντων ή των υπηρεσιών)», αναφέρει μεταξύ άλλων το βιβλίο.

Αναφορικά με τους Κινέζους, που ολοένα και περισσότεροι καταφθάνουν στη γαλλική πρωτεύουσα, ο οδηγός καλής συμπεριφοράς επισημαίνει ότι είναι «δεινοί καταναλωτές» και ότι «ένα απλό χαμόγελο και ένα ‘γειά’ στη γλώσσα τους θα τους ικανοποιήσει πλήρως».

Περίπου 30.000 αντίτυπα διανεμήθηκαν σε οδηγούς ταξί, σερβιτόρους, διευθυντές ξενοδοχείων και υπαλλήλους καταστημάτων που εργάζονται στις τουριστικές περιοχές από τις όχθες του Σηκουάνα ως την Μονμάρτη και στις γειτονικές Βερσαλλίες και το Φοντενεμπλό.

Keywords
Τυχαία Θέματα