Οριακή αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης

Η «συγκρατημένη αισιοδοξία» του Μαΐου, έδωσε τη θέση της στα πρώτα δειλά χαμόγελα για τους ανθρώπους της Μιντιακής αγοράς, αφού η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης συνεχίστηκε και τον Ιούνιο (με το εντυπωσιακό +14,06%,σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό), ενώ για πρώτη φορά το συνολικό πρόσημο ήταν θετικό και σε επίπεδο «σούμας» του πρώτου 6μήνου του 2013. Έστω και με το οριακό +0,45%.

Η αύξηση, βέβαια, αφορά την τεκμαρτή δαπάνη και ακόμη δεν έχει ως ρευστό στα ταμεία των ενδιαφερομένων, αλλά δεν παύει η εξέλιξη να προοιωνίζεται

ένα καλύτερο μέλλον για τα οικονομικά των μίντια. Μη ξεχνάμε πως κατά την προηγούμενη τριετία η συνολική πορεία ήταν σταθερά πτωτική, με ρυθμό περίπου -15% κατά μέσο όρο.
Πιο κοντά στην ρεαλιστική προοπτική για καλύτερες μέρες, φαίνεται, να βρίσκονται τα τηλεοπτικά μέσα ( αύξηση 21,23% στο 6μηνο και +28,17% σε επίπεδο μήνα), σε αντίθεση με τα περιοδικά – κυρίως- που μάλλον έχουν μπροστά τους να διανύσουν ακόμα δρόμο μακρύ και ανηφορικό. Ήταν στο -24,21% το 6μηνο και στο -8,83% έναντι του περσινού Ιουνίου. Εφημερίδες –πρωτίστως- και ραδιόφωνο δείχνουν να ισορροπούν, με όλο βελτιούμενες τάσεις…

Keywords
Τυχαία Θέματα