Συνάντηση Παπαθεοδώρου με δασκάλους

Με τον υφυπουργό Παιδείας Θεόδωρο Παπαθεοδώρου συναντήθηκε το ΔΣ των δασκάλων, μετά την ολοκλήρωση παράστασης διαμαρτυρίας που πραγματοποίησαν έξω από το υπουργείο Παιδείας.

Στη συνάντηση που έγινε με τον κ. Παπαθεοδώρου, οι δάσκαλοι απαίτησαν την άμεση απόσυρση της απαράδεκτης εγκυκλίου που δυναμιτίζει τα θεμέλια του οικοδομήματος της δημόσιας εκπαίδευσης. Ζήτησαν, επίσης,

να σταματήσουν οι λογιστικές προσεγγίσεις των θεμάτων της εκπαίδευσης και να δοθεί έμφαση στους ποιοτικούς της δείκτες.

Οι εκπρόσωποι των δασκάλων θέλησαν να λάβουν διευκρινήσεις σε μια σειρά θεμάτων: ωράριο εκπαιδευτικών, ελεγκτές δημόσιας διοίκησης, προσλήψεις αναπληρωτών, προϋπηρεσία αναπληρωτών, συμπτύξεις τμημάτων, ωράριο νηπιαγωγών, απολύσεις εκπαιδευτικών.

Ο υφυπουργός Παιδείας έδωσε τις ακόλουθες απαντήσεις:

• Εγκύκλιος του Υπουργείου για την οργανικότητα των σχολείων
Δήλωσε πως ζήτησε αιτιολόγηση από τους Περιφερειακούς Διευθυντές των στοιχείων που έχουν δοθεί στο σύστημα καταγραφής ώστε να πάρει το κάθε στέλεχος την ευθύνη της ορθότητας των όσων δηλώνει. Δεν υπάρχει πρόθεση μείωσης των οργανικών θέσεων.
• Ωράριο εκπαιδευτικών
Δήλωσε ότι ενδεχόμενη αύξηση του ωραρίου δεν προσφέρει από μόνη της καμία λύση. Βασικό πρόβλημα είναι η κατανομή του εκπαιδευτικού δυναμικού.
•Ελεγκτές δημόσιας διοίκησης
Δεν έχει υπάρξει μέχρι σήμερα καμία επίσκεψη σε σχολείο. Σε περίπτωση που υπάρξει θα ενημερωθούν πρώτα τα στελέχη εκπαίδευσης (Περιφερειακοί Διευθυντές, Διευθυντές Π.Ε., Διευθυντές σχολείων) και δεν θα διαταραχθεί η εκπαιδευτική διαδικασία.
• Προσλήψεις αναπληρωτών
Ο αριθμός τους θα εξαρτηθεί από την πορεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού.
• Απολύσεις εκπαιδευτικών
Δεν προκύπτει από πουθενά τέτοιο θέμα. Το ζήτημα αφορά μόνο όσους βαρύνονται με σοβαρά αδικήματα.
• Συμπτύξεις τμημάτων
Δεν υπάρχει καμία εντολή (προφορική ή γραπτή) του Υπουργείου για συμπτύξεις τμημάτων.
• Ωράριο νηπιαγωγών
Θα εξειδικευθεί με υπουργική απόφαση το επόμενο χρονικό διάστημα.
• Αναγνώριση προϋπηρεσίας αναπληρωτών μετά τις 30/6/2010
Το θέμα μελετάται.

Keywords
Τυχαία Θέματα