Renault Clio 1.5 cc DCi Dynamic 90hp με τον πετρελαιοκινητήρα που εντυπωσιάζει

Όταν ένα αυτοκίνητο είναι προσεγμένο τότε σε κερδίζει κατά το 50%, από την πρώτη κιόλας ματιά. Και όσο αρχίζεις να ξεδιπλώνεις έναν ένα τα κομμάτια του, τότε σίγουρα εντυπωσιάζεσαι και δίνεις καλές κριτικές.
Από τότε που η κυβέρνηση επέτρεψε την πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη αλλάξαμε ιδέες και πιστεύω. Γίναμε fun

της πετρελαιοκίνησης , δεδομένου ότι τώρα πρέπει να σκεφτόμαστε όχι με τη λογική των επιταχύνσεων αλλά με τη λογική της οικονομίας στη κατανάλωση.
Το αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε και παρουσιάζουμε σήμερα είναι το Renault Clio 1.5 cc στην έκδοση DCi Dynamic 90hp.
Μάλιστα. Μόλις με 90 ίππους μπορείς να κινηθείς αξιοπρεπέστατα. Και το βασικότερο, οικονομικότατα. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας κοστίζει 15.980 ευρώ και σ αυτή την τιμή έχει υπολογιστεί η αφαίρεση των 1.230 ευρώ που είναι το όφελος της απόσυρσης.
Αφού βάλαμε στο μικροσκόπιο το αυτοκίνητο ( θα σας πούμε αρκετά πιο κάτω) ξεκινήσαμε μια βόλτα για να δούμε αν πράγματι το μοτέρ είναι τόσο αθόρυβο όσο μας έλεγαν. Μάλλον είχαν δίκιο. Το μοτέρ δεν ακούγεται και αν υπάρχουν μέσα στο αυτοκίνητο κάποιοι αδιάφοροι ούτε που θα καταλάβουν ότι κάτω από το καπό, ο κινητήρας λειτουργεί με πετρέλαιο.
Το αυτοκίνητο στο δρόμο λειτουργεί υποδειγματικά ακόμη και στις ανωμαλίες του οδοστρώματος αφού η ανάρτηση απορροφά τους περισσότερους κραδασμούς και δεν μεταφέρει στο εσωτερικό τις… κακοτεχνίες. Ο οδηγός αν θέλει – ακόμη και αν παρασυρθεί και ξεπεράσει τα όρια, δεν θα προβληματισθεί αφού ακόμη και στους γρήγορους ελιγμούς το Clio έχει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης.
Στο δρόμο δεν χρειάζεται να ξεπεράσεις τις 1400 rpm για να διαπιστώσεις πόσο εντυπωσιακά τραβάει ο κινητήρας. Την καλή είδηση όμως θα σας την πούμε τώρα. Αν ο οδηγός δεν είναι νευρικός και οδηγεί με «ελαφρύ» πόδι η οικονομία στην κατανάλωση είναι εντυπωσιακή.
Τα καλά νέα όμως δεν σταματούν εδώ. Συνεχίζονται και όσον αφορά την κατανάλωση. Τώρα εδώ έχουμε κάποιες διαφορές με τα στοιχεία που δίνει το εργοστάσιο. Γιατί οι Γάλλοι μας λένε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μετρημένο από τα ηλεκτρονικά τους όργανα έχει κατανάλωση 4 λίτρα στον κύκλο πόλης,3.5 λίτρα στον μικτό κύκλο και 3.2 λίτρα εκτός πόλης.
Στη δοκιμή μας , μεικτή διαδρομή που τα είχε όλα δηλαδή, ξεπεράσαμε τα 4.5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Ας μην κολλήσουμε όμως εδώ γιατί πάντα οι μετρήσεις διαφέρουν. Το σίγουρο είναι ότι ξεκινάς από την Αθήνα, φθάνεις στη Θεσσαλονίκη και επιστρέφεις έως την Λάρισα και τότε λες ότι θα πρέπει να σταματήσω σε πρατήριο υγρών καυσίμων. Περισσότερα κοστίζουν τα διόδια παρά η κατανάλωση.

Τα ζαντολάστιχα ομορφαίνουν το Clio και του δίνουν σπορτίβικο χαρακτήρα

Η πόρτα είναι ενα σχεδιαστικό στολίδι

Ο οδηγός έχει ολα όσα χρειάζεται στο ταμπλό. Τίποτα περιττό τίποτα λιγότερο

Το συνολικό μήκος πλάτος και ύψος είναι 4.062/1.732/1.448 mm ενώ το βάρος 1071 κιλά. Και εδώ ενδεχομένως εξηγούνται οι μικροδιαφορές μας στις μετρήσεις αφού το αυτοκίνητο με τους επιβάτες και τις αποσκευές ήταν πάνω από 1700 κιλά.
Τα στοιχεία που ακολουθούν είναι τα εργοστασιακά αλλά εδώ δεν υπάρχουν διαφορές. Ο κινητήρας δηλαδή είναι ο 1.5 ( για την ακρίβεια 1461 cc) που αποδίδει 90 Ps/4000 rpm με ροπή 22,4 kg.m/1750 rpm. Η επιτάχυνση είναι 11,7 sec από 0-100 km/h με ρύπους CO2 : 90 g/km και τελική ταχύτητα 178 km/h.
Το εσωτερικό του Renault Clio 1.5 DCi είναι αρκετά προσεγμένο. Τέσσερις επιβάτες ταξιδεύουν άνετα και σίγουρα χωρίς τις καθιερωμένες υποδείξεις του τύπου « τράβα λίγο μπροστά το κάθισμά σου». Ακόμη και οι ψηλοί της παρέας όταν καθίσουν πίσω δεν θα διαμαρτυρηθούν. Οι δύο πίσω ίσως να στριμωχθούν λίγο όταν μπει ένας τρίτος.
Ο οδηγός χαίρεται να οδηγεί. Το ταμπλό έχει μοντέρνα σχεδίαση . Τα όργανα είναι σωστά τοποθετημένα για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού. Υπάρχει στα δεξιά του οδηγού και μια λειτουργική οθόνη 7’’ που έχει όλα τα συστήματα ήχου, ραδιοφώνου και εξωτερικών πηγών. Και φυσικά το πολύ απαραίτητο εργαλείο πλέον , το Navigator με απεικόνιση 2D και 3D , καθώς επίσης και λειτουργίες τηλεφώνου μέσω Bluetooth.

Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι άνετος

Ικανοποιητικός είναι και ο χώρος στο πόρτ παγκαζ

Εξωτερικά μας άρεσαν τα φωτιστικά σώματα αλλά και οι ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών. Το κόκκινο χρώμα επίσης είναι όμορφο και τονίζει την προσωπικότητα του αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο μας άρεσε παρά το γεγονός ότι η τιμή του δείχνει κάπως τσιμπημένη. Αυτό που θα θέλαμε από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν ένα 6άρι σασμάν. Τα Renault Clio εφοδιάζονται με 5άρι σασμάν αν και πιστεύουμε ότι πολύ γρήγορα θα τα δούμε και με 6άρια σασμάν.

Τα καθίσματα στα κόκκινα και μαύρα χρώματα

Keywords
Τυχαία Θέματα