Κρασί με γεύση Coca- Cola έβγαλαν στη Γαλλία για να προσελκύσουν τους νέους

Μπορεί η φήμη της να είναι παγκόσμια στην υψηλή κουζίνα και τις λεπτές γεύσεις αλλά…τα γούστα αλλάζουν.Έτσι στη Γαλλία η εταιρεία Hausmann Famille έριξε στην αγορά το Rouge Sucette, το «κόκκινο γλειφιτζούρι», κόκκινο κρασί με γεύση κόλα.

Η ιδέα φαίνεται να απευθύνεται στο κοινό που έχει γυρίσει την πλάτη του στο κρασί. Από τη δεκαετία του

’80 όσοι γάλλοι πίνουν καθημερινά κρασί μειώθηκαν κατά τα δύο τρίτα (μόλις 17% στις μέρες μας) και όσοι δεν πίνουν ποτέ είναι πλέον διπλάσιοι από παλιά (φτάνουν το 38%).

Οι νέοι δείχνουν και αυτοί να μην προτιμούν τα κρασιά.

Αρκεί αυτό το φτηνό κρασί με γεύση κόλας να προσελκύσει τους νέους και να τους στρέψει στα πιο ακριβά κρασιά με εκλεπτυσμένες γεύσεις; Αυτό είναι άγνωστο για την ώρα.

Με τιμή γύρω στα τρία ευρώ το «κόκκινο γλειφιτζούρι» θα πωλείται στα μεγάλα σουπερμάρκετ. Ανταγωνιστές μάλλον θα έχει άλλα κρασιά με γεύση, όπως γκρέιπφρουτ και φρούτα του πάθους, η αγορά όμως των κρασιών αυτού του τύπου όλο και μεγαλώνει.

Πηγή: in.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα