Σταμάτησε η διάνοιξη της αντιαρματικής τάφρου στον Έβρο- Δεν υπάρχουν καύσιμα για τα μηχανήματα του Μηχανικού!

Πρόκειται ίσως για το πλέον χαρακτηριστικό σημάδι της αποδυνάμωσης των ΕΔ. Μετά τις μαζικές αποσύρσεις όπλων και συστημάτων που μπορούσαν ακόμα να προσφέρουν πολλά, συνέβη το εξής πρωτοφανές: Σταμάτησε η διάνοιξη της αντιαρματικής τάφρου στον Έβρο!

Δικαιολογία; Δεν υπάρχουν καύσιμα για να εργαστούν τα μηχανήματα του Μηχανικού! Αλλά και η διαμαρτυρία του δημάρχου του Σουφλίου, ο οποίος απαίτησε να σταματήσει το έργο γιατί είχα «αρνητικές οικολογικές επιπτώσεις στην περιοχή και δεν προσφέρει στην αμυντική προσπάθεια».

Σημειώνεται ότι ο υπηρεσιακός υπουργός Εθνικής

Άμυνας Φραγκούλης Φράγκος είχε δεσμεύσει κονδύλι 35 εκατ. ευρώ για να εργάζονται σε δύο βάρδιες το Μηχανικό και επιτέλους να ολοκληρωθεί η διάνοιξη!

Σημειώνεται επίσης ότι με το έργο μειωνόταν ο κίνδυνος των πλημμύρών που κάθε χρόνο καταστρέφουν τις περιουσίες τους, το κύμα των λαθρομεταναστών αναχαιττίστηκε σε σημαντικό βαθμό και παρέχεται πλούσια αρδευτική παροχή στους αγρότες που επίσης εμπλουτίζουν τα χωράφια τους με γόνιμα εδάφη που τους παρέχονται από τις εκσκαφές.

Έτσι λοιπόν το μεγαλύτερο σύγχρονο οχυρωματικό έργο ανάσχεσης εγκαταλείπεται για να κατευναστει το τέρας της τρόϊκας και οι … τοπικοί άρχοντες.

Ιδού το έργο και ιδού το μέγεθος της απειλής: Με πλάτος στέψης 30-35 μέτρων βάθος 7 μέτρα, ύψος αναχώματος 7 μέτρα και εκτιμώμενη χωρητικότητα νερού με πλήρη πλήρωση 27.230.000 κμ η τάφρος του Έβρου αποτελεί μία χαμηλού κόστους λύση, δεδομένου ότι κατασκευάζεται από τον ΕΣ,  για την εξουδετέρωση των παραπάνω τουρκικών συστημάτων.

Σε δεύτερο χρόνο, την παγίδευση και εξόντωση των δυνάμεων που θα περαιωθούν στην δυτική όχθη του Έβρου, αλλά θα παγιδευτούν μεταξύ των υδάτινων κωλυμάτων του φυσικού (Έβρος) και του τεχνητού (τάφρος).

Σημειώνεται ότι ένα τμήμα της τάφρου προϋπήρχε στο προγεφύρωμα του Κάραγατς  αλλά μετά από την εξοπλιστική «κούρσα» του τουρκικού Στρατού για την απόκτηση μέσων που θα μηδένιζαν τον χρόνο διάβασης του ποταμού Έβρου, αποφασίστηκε η διεύρυνσης της και η επέκτασης της προς τον νότο ώστε να καλύψει το σύνολο της μεθορίου.

Μέσα σε τρία χρόνια η Άγκυρα προμηθεύτηκε  52 επιθετικές  αμφίβιες γέφυρες Samur τουρκικής κατασκευής, οι οποίες μπορούν να σβήσουν από το χάρτη σε λίγα λεπτά το εμπόδιο που λέγεται ποταμός Έβρος,  40  συστήματα ακτοδρόμων βαρέως τύπου HGMS (Heavy Ground Mobility Systems),  36 γέφυρες  Leguan με δυνατότητα γεφύρωσης κωλύματος 24 μέτρων εντός λίγων λεπτών,  2 γέφυρες ξηράς υποστήριξης (Dry Support Bridge-DSB) τύπου M18 ανοίγματος 40 μέτρων και 12 αμφίβιους γαιωπροωθητές  Azmim για την διαμόρφωση του χώρου της όχθης του ποταμού όπου θα αποβιβαστούν τα οχήματα.

Επιπρόσθετα η πρόθεση του τουρκικού Στρατού να αποκτήσει απροσδιόριστο αριθμό τεθωρακισμένων οχημάτων διάνοιξης ναρκοπεδίων τύπου Keiler  αποτελεί την απόδειξη ότι η Τουρκία ετοιμάζεται για την πραγματοποίηση μίας βίαιης διάβασης του Έβρου με πρόβλεψη για την αντιμετώπιση των εμποδίων που θα συναντήσει ο τουρκικός Στρατός πέρα από το

Keywords
Τυχαία Θέματα