Εκπτώσεις vs καταναλωτές – ποιος κερδίζει;
Μια νέα έρευνα της Kaspersky αποκαλύπτει ότι το 90% των αγορών πραγματοποιούνται αυθόρμητα κατά τη διάρκεια της Black Friday και της Cyber Monday. Αποκάλυψε επίσης ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν απροσδόκητα μεγάλη συμβολή στα αποτελέσματα των πωλήσεων, καθώς περισσότεροι από τους μισούς (58%) followers προσπαθούν να αποκτήσουν τις ειδικές προσφορές που προτείνουν οι αγαπημένοι τους influencers και διαδικτυακοί bloggers. Η έρευνα διαπίστωσε
Η Black Friday και η Cyber Monday είναι εξαιρετικά δημοφιλή παγκόσμια εκπτωτικά γεγονότα. Συνήθως αφορούν εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Συγκεκριμένα, οι διαδικτυακές πωλήσεις της Black Friday αυξήθηκαν κατά 3,5% στα 65,3 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως το 2022. Εκτός αυτού, σύμφωνα με έρευνα της Salesforce σχετικά με την ανακεφαλαίωση των πωλήσεων, οι καταναλωτές ξόδεψαν 1,14 τρισεκατομμύρια δολάρια online παγκοσμίως κατά τη διάρκεια της εκπτωτικής περιόδου. Λαμβάνοντας υπόψη αυτό, η Kaspersky διερεύνησε τη συμπεριφορά και τις συνήθειες των χρηστών που σχετίζονται με μεγάλες εκδηλώσεις εκπτώσεων, όπως η Black Friday και η Cyber Monday.
Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι περισσότεροι καταναλωτές δεν μπορούν να αντισταθούν στην πλημμύρα των ειδικών προσφορών κατά τη διάρκεια της Black Friday ή της Cyber Monday και η πλειονότητα αγοράζει οτιδήποτε παρά τυχόν προηγούμενα σχέδιά τους. Το 90% των ερωτηθέντων αγοράζει πράγματα αυθόρμητα κατά τη διάρκεια αυτών των εκπτώσεων και το 57% το κάνει τις περισσότερες ή ακόμα και όλες τις φορές. Επιπλέον, οι bloggers, οι φίλοι και οι συγγενείς έχουν επίσης μεγάλη επιρροή στις αυθόρμητες αγορές. Για παράδειγμα, το 58% των ερωτηθέντων είναι πρόθυμο να αγοράσει ένα προϊόν εάν το δει σε συστάσεις από bloggers που ακολουθεί. Ταυτόχρονα, το 40% των χρηστών είναι έτοιμο να αγοράσει κάτι μη προγραμματισμένο εάν λάβει μια σύσταση από φίλους ή μέλη της οικογένειας.
Οι γυναίκες είναι οι πιο φανατικοί αγοραστές σούπερ εκπτώσεων, με το 22% να δηλώνει ότι θα κάνει πάντα αυθόρμητες αγορές κατά τη διάρκεια της Black Friday και της Cyber Monday, σε σύγκριση με μόνο το 17% των ανδρών. Τα άτομα ηλικίας 25 έως 34 ετών ξεχωρίζουν επίσης: το 23% λέει ότι θα αγοράζει πάντα κάτι αυθόρμητα κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών, μέγεθος σημαντικά μεγαλύτερο σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα.
Όσον αφορά τη σημασία των μεγάλων εκπτωτικών εκδηλώσεων για τους ερωτηθέντες, το 71% είναι έτοιμο να περιμένει μέχρι μεγάλα γεγονότα όπως η Black Friday ή η Cyber Monday για να πάρει τις καλύτερες προσφορές. Ενώ το 75% των καταναλωτών δηλώνει ότι κάνει χρήση της προετοιμασίας αυτών των γεγονότων για να προγραμματίσει τις μεγαλύτερες αγορές του εκ των προτέρων, ελπίζοντας να αξιοποιήσει στο έπακρο τις μειώσεις τιμών και τις ειδικές προσφορές.
«Για πολλούς, η Black Friday και η Cyber Monday είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξοικονομήσουν αρκετά χρήματα σε μια ποικιλία αγορών, οπότε κάθε χρόνο, αυτές οι μέρες χαρακτηρίζονται από πρωτοφανή ενθουσιασμό και ενδιαφέρον για online και offline αγορές. Όπως δείχνει η έρευνά μας, 9 στους δέκα χρήστες αγοράζουν πράγματα αυθόρμητα κατά τη διάρκεια μεγάλων εκπτωτικών εκδηλώσεων και μπορεί να μην δίνουν μεγάλη προσοχή στην ασφάλεια, προσπαθώντας να αρπάξουν την καλύτερη προσφορά. Οι λύσεις μας για ασφαλείς online αγορές – όπως το Kaspersky Premium – μπορούν να αποτελέσουν έναν αξιόπιστο βοηθό στην ασφάλεια των ηλεκτρονικών πληρωμών, ο οποίος θα προστατεύει όχι μόνο τα προσωπικά σας δεδομένα, αλλά και τις οικονομικές πληροφορίες και θα σας προειδοποιεί ώστε να μην καταλήξετε σε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού phishing», σχολιάζει η Marina Titova, Vice-President, Consumer Product Marketing της Kaspersky.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Έκπληξη από Μητσοτάκη: Ανακοίνωσε επιστολική ψήφο στις ευρωεκλογές -Θα ισχύει εντός κι εκτός Ελλάδας
- JP Morgan: Overweight στις ελληνικές μετοχές, στα top picks η Alpha Bank
- Γιατί μειώνει τις τιμές η ΙΚΕΑ
- ελίν: Ρεκόρ εσόδων στον απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης ESG για το έτος 2022
- Συνάντηση με τον Πρωθυπουργό για το φορολογικό ζητεί η Συντονιστική Επιτροπή Ελευθέρων Επαγγελματιών- Επιστημόνων- Επαγγελματοβιοτεχνών- Εμπόρων
- Μποκάσι (bokashi): Μια εναλλακτική και πράσινη πρακτική λίπανσης του εδάφους με ενεργούς μικροοργανισμούς
- Χίος: Επέκταση και αναβάθμιση του Αρχαιολογικού Μουσείου
- COP28: Ξεκίνησε επίσημα στο Ντουμπάι η διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το Κλίμα
- Στ. Κασσελάκης: Νέο βίντεο κατά του Κ. Μητσοτάκη – «Όταν έκλαψε η Θάτσερ»
- Ebury: Αύξησης εσόδων κατά 85% και θετικό EBITDA – Βλέψεις για IPO
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις BankWars
- JP Morgan: “Βλέπει” μεγάλα περιθώρια ανόδου για ελληνικό χρηματιστήριο – Ξεχωρίζει την Alpha Bank
- ΕΛΣΤΑΤ: Στο 9,6% η ανεργία στην Ελλάδα τον Οκτώβριο
- Στ. Κασσελάκης: «Όταν έκλαψε η Θάτσερ. Ή αλλιώς: Όλες οι “μεγάλες επενδύσεις” Μητσοτάκη»
- Έκπληξη από Μητσοτάκη: Ανακοίνωσε επιστολική ψήφο στις ευρωεκλογές – Θα ισχύει εντός κι εκτός Ελλάδας
- Εκπτώσεις vs καταναλωτές – ποιος κερδίζει;
- Τελευταία Νέα BankWars
- Εκπτώσεις vs καταναλωτές – ποιος κερδίζει;
- ΕΛΣΤΑΤ: Στο 9,6% η ανεργία στην Ελλάδα τον Οκτώβριο
- JP Morgan: “Βλέπει” μεγάλα περιθώρια ανόδου για ελληνικό χρηματιστήριο – Ξεχωρίζει την Alpha Bank
- Στ. Κασσελάκης: «Όταν έκλαψε η Θάτσερ. Ή αλλιώς: Όλες οι “μεγάλες επενδύσεις” Μητσοτάκη»
- Έκπληξη από Μητσοτάκη: Ανακοίνωσε επιστολική ψήφο στις ευρωεκλογές – Θα ισχύει εντός κι εκτός Ελλάδας
- Τρεις οι νεκροί από την επίθεση στην Ιερουσαλήμ – Αδέρφια που «συνδέονται με τη Χαμάς» οι δύο δράστες
- Συνεχίζεται το θετικό κλίμα στο χρηματιστήριο
- Κ. Σκρέκας: «Στα 1.100 τα προϊόντα με μόνιμη μείωση τιμής, η μάχη με την ακρίβεια συνεχίζεται»
- Χανιά: Τραγικός θάνατος ζευγαριού από πυρκαγιά που ξέσπασε στο διαμέρισμά του
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Ανοδική πορεία τιμών και ζήτησης στην αγορά ρεύματος
- ελίν: Ρεκόρ εσόδων στον απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης ESG για το έτος 2022
- ΙΝΕΜΥ ΕΣΕΕ: Πώς κινήθηκαν οι εμπορικές επιχειρήσεις στη Black Friday
- ΟΠΕΚΑ: Πληρώνονται σήμερα επιδόματα
- Αντίστροφη μέτρηση για πλεύσεις με το ETS
- Αττική Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην είσοδο από τον κόμβο Παιανίας Σπάτων
- Κ. Σακελλαροπούλου για την COP28: Δεν υπάρχει καιρός για χάσιμο
- COP28: Ξεκίνησε επίσημα στο Ντουμπάι η διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το Κλίμα