“Περιέργο” άρθρο του Economist “βλέπει” διάλυση στο “Ελ. Βενιζέλος”


Απαξιωτικό άρθρο για το Διεθνές Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος της Αθήνας, δημοσιεύει ο Economist στην κατηγορία Business Travel, κάνοντας λόγο για εικόνα διάλυσης και απαξίωσης ενώ χαρακτηριστικά

λέει πως οι “ζητιάνοι” δεν μπορούν να έχουν απαιτήσεις για κάτι περισσότερο.

Το Αεροδρόμιο που δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει 21 εκατ. επιβάτες το χρόνο, έχει υποστεί μια απότομη πτώση στην κυκλοφορία μετά την έναρξη της χρηματοπιστωτικής κρίσης. Τώρα εξυπηρετεί μόλις 12 εκατ. επιβάτες, κατά 25% λιγότερους από το 2007, αναφέρει ο Economist και συνεζίζει:

Ο αριθμός αυτός είναι πιθανό να μειωθεί και πάλι μέσα στο 2013. Το χρώμα από τις 24 γέφυρες τζετ του αεροδρομίου έχει υποστεί φθορά και μόνο 10 από αυτές χρησιμοποιούνται τακτικά. Για να εξοικονομηθούν χρήματα, ο κλιματισμός μένει κλειστός μέχρι τον Ιούνιο, αναφέρεται στο δημοσίευμα.

Οι ξένες αεροπορικές εταιρείες το έχουν εγκαταλείψει. Η Delta περιέκοψε τις πτήσεις του χειμώνα προς τη Νέα Υόρκη πέρυσι, αφήνοντας την Ελλάδα χωρίς άμεση σύνδεση με την Αμερική για πρώτη φορά σε σχεδόν 70 χρόνια. Η United Airlines, η Thai Airways, η Gulf Air και η Czech Airlines, επίσης εγκατέλειψαν το Ελευθέριος Βενιζέλος.

Δείτε ολόκληρο το δημοσίευμα εδώ

Keywords
Τυχαία Θέματα