Η (σκληρή) απάντηση του ΕΟΤ για το χορευτικό βίντεο

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού εξέδωσε απόψε το βράδυ non-paper, με το οποίο δίνει τη δική του, σκληρή απάντηση σε όσα ακούστηκαν και γράφτηκαν τις τελευταίες μέρες, αλλά και κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο και τα social media κυρίως, για το χορευτικό βίντεο που προβλήθηκε στη Διεθνή Έκθεση του Λονδίνου.

Ακολουθεί το non-paper του ΕΟΤ:

Πώς ένα χορευτικό video, για τους νέους,  με ελληνική

μουσική,
σαρώνει στο internet

176.000 views σε τρεις ημέρες !!

Και πώς οι γνωστοί άγνωστοι του διαδικτύου προσπάθησαν
-ανεπιτυχώς-
να αμαυρώσουν μια νέα ιδέα

Η επικοινωνιακή στρατηγική του Ελληνικού Τουρισμού για το 2013, ανακοινώθηκε την 31η  Οκτωβρίου 2012, από την Πολιτική Ηγεσία του Τουρισμού σε ανοικτή εκδήλωση για το κοινό, στην οποία συμμετείχαν όλοι οι εκπρόσωποι των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και της διαφημιστικής αγοράς.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε αναλυτική παρουσίαση των αρχών της επικοινωνίας της Ελλάδας, στο Εξωτερικό για το επόμενο έτος και ειδικότερα για τις σημαντικότερες αγορές για τον Ελληνικό Τουρισμό.

Για πρώτη φορά, μετά από χρόνια, η παρουσίαση ήταν έγκαιρη, εμπεριστατωμένη και το κυριότερο, ως προαπαιτούμενο, προτάσσει τον εθνικό χαρακτήρα της επικοινωνίας συνολικά. Για την καλύτερη επίτευξη του στόχου, έχουν συμφωνήσει στην ανάγκη  συνέργειας όλοι οι συναρμόδιοι φορείς ΣΕΕ, ΣΕΤΕ, ΠΟΞ κ.α, που οι δράσεις τους ενισχύουν την εξωστρέφεια της χώρας μας.

Κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού (WTM), η οποία πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο από 5-8/11/12, ανακοινώθηκε από την Πολιτική Ηγεσία του Τουρισμού, η επικοινωνία για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας, για το έτος 2013 και έτυχε ευρείας αποδοχής.

Ο ΕΟΤ συμμετείχε στην Έκθεση δυναμικά με ένα από τα καλύτερα περίπτερα, ενώ στο πρόγραμμα προβολής της χώρας, εντάχθηκαν εκδηλώσεις, καθώς και συναντήσεις με σημαντικούς παράγοντες της τουριστικής αγοράς της Μεγάλης Βρετανίας, αλλά και άλλων βασικών αγορών για την Ελλάδα. Όπως άλλωστε έγινε σαφές κατά την επικοινωνία με τους επιχειρηματίες και τα ΜΜΕ της Μεγάλης Βρετανίας, η παρουσίαση των αρχών της επικοινωνιακής στρατηγικής του Ελληνικού Τουρισμού, σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί καμπάνια ή μέρος καμπάνιας.

Οι εφαρμογές της επικοινωνιακής στρατηγικής, προσαρμόζονται, στοχευμένες  ανά αγορά σε συνδυασμό με τις διαθέσιμες πιστώσεις και τα μέσα επικοινωνίας που θα επιλεγούν σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία.

Με το ίδιο σκεπτικό και σύμφωνα με τις πρακτικές της σύγχρονης επικοινωνίας, (που είναι ιδιαιτέρως δημοφιλής σε νεανικά και δυναμικά κοινά σε όλο τον κόσμο και διαχέει εικόνες και ήχους ως επικοινωνία στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης), προγραμματίσθηκε παράλληλη υπαίθρια εκδήλωση με συμμετοχή νέων χορευτών και κοινού προκειμένου να παραχθεί μικρής διάρκειας video ως υλικό για viral campaign.

Το υλικό αυτό, ΔΕΝ αποτελεί μέρος διαφημιστικής καμπάνιας ΟΥΤΕ διαφημιστικό σποτ για

Keywords
Τυχαία Θέματα