“Στα σκαριά” και τρίτο αεροδρόμιο στην Κωνσταντινούπολη

Λίγο πριν τον διαγωνισμό, του τρίτου αεροδρομίου που θα κατασκευαστεί στην Κωνσταντινούπολη και είναι προγραμματισμένος για τις 3 Μαΐου, το υπουργείο Μεταφορών έχει κάνει ορισμένες τροποποιήσεις στις προδιαγραφές των τριών εταιρειών για κοινοπραξία και την απαίτηση ο κυρίαρχος εταίρος να κατέχει το 50%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία από το Υπουργείο Μεταφορών, Ναυτιλίας και Επικοινωνιών, απαιτούνται ορισμένες τροποποιήσεις για να μπορέσουν περισσότερες εταιρείες να προσφέρουν τις προσφορές

τους στις 3 Μαΐου, καθιστώντας έτσι πιο ανταγωνιστική την προσφορά.

Οι νέες ρυθμίσεις ορίζουν ότι: «ο συνεργάτης που θα υπάρξει πρέπει να έχει επιχειρηματική εμπειρία, ενώ το μερίδιο του εν λόγω εταίρου θα είναι 51 τοις εκατό τουλάχιστον».

Η διάρκεια της μίσθωσης λειτουργίας θα είναι 25 έτη και οι εταιρείες θα υποβάλουν προσφορά πάνω από το ποσό που θα πληρώσει για τη μίσθωση για 25 χρόνια λειτουργίας.

Το έργο θα πρέπει να διεξάγεται με τη χρήση Build-Operate-Transfer συμφωνία με τη συνεργασία του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα.

Μέχρι τώρα, 15 τουρκικές και δύο ξένες εταιρείες έχουν αγοράσει το έγγραφο της συγγραφής υποχρεώσεων που αξίζει 100.000 τουρκικές λίρες.

Πολλές από τις κορυφαίες εταιρείες της Τουρκίας, όπως Dogus Holding, Sabancı Holding, TAV Holding και IC είχαν δηλώσει το ενδιαφέρον τους στον διαγωνισμό.

Μετά την ολοκλήρωση της έγκρισης διαγωνισμού, η πρώτη φάση της κατασκευής έχει οριστεί να ολοκληρωθεί το 2017 και θα παράσχει μια αρχική δυναμικότητα 90 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο. Μόλις oi έξι προγραμματισμένες διαδρόμες είναι πλήρεις, θα υπάρξει δυνατότητα στη συνέχεια να αυξηθεί σε 150 εκατομμύρια επιβάτες.

Keywords
Τυχαία Θέματα