Η Μόστρα θέλει και... παρασκήνιο

Το νησάκι του Λίντο βουλιάζει αργά αλλά σταθερά από το πλήθος των διαπιστευμένων δημοσιογράφων και των σταρ (που σέρνουν φυσικά και το προσωπικό τους κομβόι από ατζέντηδες, φροντιστές, παρατρεχάμενους και συγγενείς), η διοργάνωση έχει κριθεί - σε επίπεδο προγράμματος - μια από τις πιο πετυχημένες.Πάντοτε όμως υπάρχει και η άλλη πλευρά. Που αφορά τον άτσαλο προγραμματισμό (σε οργανωτικό επίπεδο οι γείτονές μας μοιράζονται μάλλον τη φήμη τη δική μας...) αλλά και την υπόνοια αποχώρησής του από τη διεύθυνση του Φεστιβάλ που άφησε σε μια
συνέντευξή του ο Μάρκο Μούλερ. Παλιά καραβάνα των Διεθνών Φεστιβάλ (έχει υπάρξει διευθυντής των Φεστιβάλ του Ρότερνταμ και του Λοκάρνο) και επιφανής κριτικός με άπειρο συγγραφικό έργο πίσω του, πιθανότατα κουράστηκε από τα συνεχή «τραβήγματα» των αντίπαλων Φεστιβάλ. Τα οποία δεν είναι μονάχα τα μεγάλα: το 2007, το «μικρό» Φεστιβάλ της Ρώμης «έκλεψε» από τη Βενετία την παγκόσμια πρεμιέρα της πολυαναμενόμενης ταινίας του Φράνσις Φορντ Κόπολα «Νεότητα χωρίς νιάτα». Και φυσικά, οι ταινίες που, για τους δικούς του λόγους, απορρίπτει το ένα Φεστιβάλ, «αγκαλιάζονται» από το άλλο - ειδικά αν πρόκειται για ηχηρά ονόματα. Από εκεί αρχίζουν και οι καβγάδες των κριτικών επιτροπών, που πολλές φορές έχουν να λάβουν υπόψη τους και κριτήρια περισσότερο «διπλωματικά» και λιγότερο κινηματογραφικά. Οχι ότι αυτά απασχολούν τους πάντες: η Μαντόνα (που έχει και ταινία στη Βενετία) θα παρουσιάσει αύριο, στο ξενοδοχείο «Cipriani», τα βραβεία Gucci για την προσφορά των γυναικών στον κινηματογράφο. Ανάμεσα στις υποψήφιες, η Τζέσικα Τσάστεϊν, η γοητευτική πρωταγωνίστρια του «Δέντρου της ζωής» αλλά και η «δική» μας Αθηνά Ραχήλ-Τσαγκάρη, σκηνοθέτιδα του «Attenberg». Οι γυναικείες παρουσίες πάντως δεν λείπουν και από το ίδιο το Φεστιβάλ: χθες έκαναν το πέρασμά τους από το κόκκινο χαλί οι Εβαν Ρέιτσελ Γουντ και Μαρίζα Τομέι, πρωταγωνίστριες της ταινίας «Αι Ειδοί Του Μαρτίου», παρέα φυσικά με τον σκηνοθέτη / συμπρωταγωνιστή τους Τζορτζ Κλούνι.
Keywords
Τυχαία Θέματα