Μάθηµα αυτονοµίας στη γειτονιά

Εχει φτάσει η ώρα να πληρώσει. Μετρά τα χρήµατα στα χέρια του. Κοιτάει την ταµία, τον συνοδό του. Μετράει ξανά. Ψάχνει την επιβεβαίωση. Τα υπολόγισε σωστά; Είναι σίγουρος; Πίσω του ανυπόµονα βλέµµατα. Ωσπου απλώνει το χέρι. Για τον 14χρονο Γιώργο, ένα παιδί µε νοητική υστέρηση, εκείνοτο απόγευµα στο σούπερ µάρκετ ήταν ένα ακόµη µάθηµα. Στο σχολείο δεν έχει πολλές παρέες. Πριν από έξι µήνες σπάνια κοιτούσε τον συνοµιλητή του σταµάτια. Είχε αργή, συλλαβική ανάγνωση. Μπορούσε να γράψει περίπου 40 λέξεις – όσες είχε αποστηθίσει.
Keywords
Τυχαία Θέματα