Πρόσεχε πού πατάς

ΠΟΙΟΝ ΝΑ πρωτοντραπεί κανείς για τα γιουχαΐσματα και τα συγχρονισμένα «ου» με τα οποία το φιλοθέαμον κοινό της Επιδαύρου διέκοπτε α βολοντέ την κατά Γκότσεφ εκδοχή των «Περσών» του Αισχύλου; Και όμως, το περασμένο Σάββατο η παράσταση του Εθνικού είχε αρχίσει με τους καλύτερους οιωνούς, αφού ακόμη και αυτά τα παρακινδυνευμένα εμβόλιμα κείμενα του Χάινερ Μίλερ έδειχναν να «κατεβαίνουν» μια χαρά στο κοινό, προσδίδοντας μια ροκ διαμαρτυρία στο έργο. Το κακό άρχισε όταν βγήκε στη σκηνή το φάντασμα του Δαρείου ντυμένο και ποδεμένο με το νεκρικό του κουστούμι: μαύρο παντελόνι, λευκό πουκάμισο, μαύρη γραβάτα, τιράντες και σκαρπινάκι.
Keywords
Τυχαία Θέματα