Assetto Corsa Competizione Review

Το Assetto Corsa Competizione δεν είναι γενικά και αόριστα η συνέχεια του γνωστού driving εξομοιωτή αλλά το επίσημο παιχνίδι του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος GT3. Αυτό έχει σαν συνεπακόλουθο μια πιο εστιασμένη ματιά στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, πράξη που όπως είναι λογικό μεταφράζεται σε αρκετές περικοπές οχημάτων και διαδρομών.

Και πάλι όμως το Competizione είναι σαφώς βελτιωμένο σε σύγκριση με τον προκάτοχο του: υπάρχει δυνατότητα για νυχτερινούς αγώνες, δυναμικό σύστημα καιρού και η Α.Ι. πλέον είναι

ανταγωνιστική χωρίς να παίρνει ρίσκα όταν δεν χρειάζεται. Φυσικά όπως είναι λογικό όσοι θέλουν ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι αυτοκίνησης, θα απογοητεύουν που το Competizione ασχολείται πρακτικά με μόνο μια κατηγορία. Παρόλα αυτά, η επικέντρωση σε μια κατηγορία οχημάτων ήταν μάλλον μονόδρομος, αφού το Competizione παύει πλέον να χρησιμοποιεί την in-house μηχανή γραφικών της Kunos και χρησιμοποιεί την Unreal Engine. Συν τοις άλλοις, οι αγώνες αντοχής (Endurance) απαιτούν ένα πρωτόγνωρο επίπεδο συγκέντρωσης και αντανακλαστικών που σίγουρα θα εκτιμήσουν οι σκληροπυρηνικοί φίλοι του είδους.

Το μήλον της έριδος για την σειρά ευτυχώς παραμένει ο απόλυτος ρεαλισμός και η εξομοίωση των μεγαθηρίων που είναι διαθέσιμα για οδήγηση. Εδώ δεν έχουν γίνει συμβάσεις ή περικοπές σε σύγκριση με την έκδοση του παιχνιδιού για PC αφού το μοντέλο φυσικής έχει μεταφερθεί αυτούσιο στις κονσόλες. Η οδηγική συμπεριφορά κάθε αυτοκινήτου, το επίπεδο πρόσφυσης και η συμπεριφορά στο βρεγμένο οδόστρωμα καθιστούν το Assetto Corsa έναν από τους κορυφαίους εξομοιωτές στο είδος.

Το σημαντικότερο είναι ότι το Competizione έχει καταβάλει μια σημαντική προσπάθεια προκειμένου να κάνει την οδήγηση με gamepad εθιστική και άμεση. Αν και θα χρειαστεί να παίξετε λίγο με τις ρυθμίσεις προκειμένου να φέρετε την οδήγηση στα μέτρα σας, ο χειρισμός λειτουργεί απροβλημάτιστα στο παιχνίδι, αν και υπάρχει ένα πολύ αταίριαστο  animation στα χέρια του οδηγού που μάλλον διαβάζει την απόλυτη θέση του μοχλού και δεν μεταφράζει ρεαλιστικά την γωνία ροπής του τιμονιού. Φυσικά όσοι θέλουν την απόλυτη εμπειρία καλό θα ήταν να συνδέσουν κάποια τιμονιέρα.

Οπτικά το παιχνίδι δεν δείχνει άσχημο χωρίς να εντυπωσιάζει αλλά το Competizione ζορίζεται πολύ να μείνει σταθερό στα 30 καρέ, με συχνά stutters και frame drops που κάνουν την οδήγηση δύσκολη. Το φαινόμενο αυτό περιέργως δεν απουσιάζει ούτε στις ισχυρές κονσόλες Xbox X και PS4 Pro και μάλλον είναι απόρροια του απαιτητικού μοντέλου φυσικής που τρέχει από πίσω. Κακή εντύπωση κάνει και η ποιότητα απεικόνισης του καθρέπτη που είναι εξαιρετικά χαμηλή και θυμίζει τίτλο 2 γενιών πίσω.

Κάτι που περιμέναμε από τα console ports του παιχνιδιού και δεν έγινε ποτέ, ήταν μια πιο ήπια προσαρμογή στις απαιτήσεις του simulation. Το Asseto Corsa είναι ένας απαιτητικός τίτλος που θα μπορούσε να εξηγεί καλύτερα το format του πρωταθλήματος με τους διπλούς αγώνες, τα υποχρεωτικά pit stops στο καθορισμένο χρονικό πλαίσιο και την σχέση κιβωτίου για την ενεργοποίηση του pit limiter. Οι έννοιες αυτές μπορεί να είναι γνωστές σε όσους παρακολουθούν το αγώνισμα αλλά είναι μάλλον πρωτόγνωρες για τους περισσότερους που θέλουν απλά έναν racing τίτλο για την κονσόλα τους.

Σε κάθε περίπτωση, το Assetto Corsa Competizione είναι μια φανταστική εμπειρία και ένας καταπληκτικός εξομοιωτής που όμως λόγω των τεχνικών περιορισμών, δεν λειτουργεί τόσο καλά στις κονσόλες. Στην παρούσα φάση προτείνεται μόνο σε όσους δεν έχουν τον απαραιτήτως δυνατό υπολογιστή που θα τρέξει το παιχνίδι. Εξυπακούεται ότι θα πρέπει να εξοπλιστούν με Ιώβειο υπομονή αν δεν έχουν προηγούμενη εμπειρία με την σειρά.

Ανάπτυξη: Kunos Simulazioni   Έκδοση: Kunos Simulazioni  Διάθεση: IGE / AVE 

The post Assetto Corsa Competizione Review appeared first on gameslife!.

Keywords
Τυχαία Θέματα