Gravity Rush

Σε μια εναλλακτική-gaming κόλαση του Δάντη, ο ήρωας μας θα μαζεύει μετά κόπων και βασάνων το σημαντικό αντίτυπο που απαιτείται για την αγορά της τελευταίας γενιάς κονσόλα, μόνο και μόνο για να του σερβίρουν εις άπειρον αποκλειστικά Remakes και Remastered εκδόσεις παλαιών επιτυχιών του παρελθόντος.

Το Gravity Rush ύστερα από 4 ολόκληρα χρόνια λειψυδρίας στο Vita, συγκαταλέγεται κατ’ ανάγκη στην χρυσή τριάδα του Vita

(μαζί με τα Soul Sacrifice, Tearway) και επομένως μέχρι πρόσφατα ήταν σημαντικός παράγοντας να σας πείσει για την αγορά της κονσόλας. Φυσικά η Sony παραγκωνίζει με κάθε δοθείσα ευκαιρία τους «καρπούς» του Vita και μετά το Tearaway Unfolded, εγένετω Gravity Rush Remastered! O πρότυπος τίτλος διάθετε μεν όλα τα χαρακτηριστικά ενός blockbuster αλλά μια σειρά παραλήψεων και λανθασμένων επιλογών τον υποβίβασε στην κλίμακα του «συμπαθητικού». Η αρχική ιδέα που η ηρωίδα ελέγχει την βαρύτητα (η Kat δεν πετάει κυριολεκτικά, απλά προσαρμόζει το βαρυτικό της πεδίο) είναι σίγουρα έξυπνη αλλά αφενός δεν αξιοποιήθηκε κατάλληλα λόγω των χλιαρών platform προκλήσεων και αφετέρου η μάχη ήταν άτσαλη λόγω χειρισμού αλλά και αδιάφορη αφού ουσιαστικά η Kat μάχεται με δύσμορφες μάζες μαύρης ύλης (επιλογή που πιθανόν να οφείλεται και στις αδύναμες προδιαγραφές του Vita).

Έπειτα υπήρχαν και ήσσονος σημασίας προβληματάκια: η μουσική αν και εξαιρετική, έπαιζε σε λούπα, ο ιπτάμενος open world κόσμος είχε ελάχιστα objectives ενώ το φινάλε ήταν ανεπάντεχο (με την κακή έννοια). Το Gravity Rush όμως μας άρεσε αρκετά λόγω παρουσίασης (με τα εμβόλιμα, κινούμενα μέσω γυροσκοπίου καρέ κόμικ μεταξύ των κεφαλαίων), η Kat είναι συμπαθέστατη ηρωίδα και όπως και να το κάνουμε είναι συνάμα εντυπωσιακό και ιλιγγιώδες το αίσθημα της πτήσης. Επίσης, ο χειρισμός συνηθίζεται γρήγορα και η μάχη δεν έχει τόσο μεγάλο ρόλο στο παιχνίδι. Το Remastered από την άποψη της αναζωογόνησης του τίτλου τα καταφέρνει παραπάνω από περίφημα. Το συνολικό overhaul είναι πράγματι εντυπωσιακό και δεν περιορίζεται στο μεγαλύτερο κάδρο μόνο. Τα χαμηλής ανάλυσης γραφικά του Vita έχουν σχεδιαστεί εκ νέου σε ανάλυση 1080p ενώ o ρυθμός ανανέωσης παραμένει πλέον σταθερά στα 60 fps. Η πλειονότητα όμως του artwork έχει αναβαθμιστεί σε λεπτομέρεια αλλά και γεωμετρία (όπως τα πρεβάζια των παραθύρων που πλέον εξέχουν αισθητά) προσφέροντας υψηλότερο αριθμό πολυγώνων και επιπρόσθετη ευκρίνεια (σε αντίθεση με την θαμπάδα του Vita). Σε συνδυασμό με το βελτιωμένο anti-aliasing, ο κόσμος της Hekseville μοιάζει σαν να έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για το PS4. Ακόμα και αν το draw distance παραμένει σε χαμηλό επίπεδο, δεν δημιουργεί πρόβλημα και παράπονα γιατί τα μακρινά αντικείμενα παρουσιάζονται με τα περιθώρια τους, σαν σκίτσα.

Και ο χειρισμός έχει μεταφερθεί πάντως υποδειγματικά, με το Dualshock 4 να χρησιμοποιεί το γυροσκόπιο και το touchpad για να εξομοιώσει τις λειτουργίες του Vita. Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει σύγκριση με την ακρίβεια των αναλογικών. Η Bluepoint επομένως παρέδωσε μαθήματα ορθής δημιουργίας remastering – ο τίτλος προτείνεται ανεπιφύλακτα σε όσους θέλουν ένα ιδιαίτερο action adventure. Σημειώστε ότι το πακέτο περιλαμβάνει και τα DLC Maid pack, Spy pack και Military pack που προσθέτουν εξτρά αποστολές και κουστούμια στην Kat.

The post Gravity Rush appeared first on gameslife.

Keywords
Τυχαία Θέματα