The Elder Scrolls Online: Μια ματιά πίσω από τις πύλες της closed beta

Όταν μετά από (κατά προτίμηση) πολλές δεκαετίες, περάσει η ζωή μπροστά από τα μάτια μου, ένα από τα highlights θα είναι η στιγμή που απέκτησα πρόσβαση στη beta έκδοση του The Elder Scrolls Online (TESO χάριν συντομίας), ευγενική προσφορά της IGE. Η αλήθεια είναι ότι είχα προετοιμαστεί ψυχολογικά για ένα ακόμα franchise

που θα αποτελούσε δικαιολογία για MMO. Τι ωραία που η Zenimax με διέψευσε.

Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε… με το cast. Τζον Κλιζ, Μάικλ Γκάμπον, Μπιλ Νάι, Μάλκολμ Μακ Ντάουελ, Άλφρεντ Μολίνα, Πίτερ Στορμάρε, Κέιτ Μπέκινσεϊλ, Λίντα Κάρτερ, κ.ά.! Μιλάμε γέμισε το στούντιο ηχογράφησης με αστέρια του Χόλιγουντ! Ξεκαθαρίζω ότι αυτή η επένδυση δεν επηρέασε αρνητικά σε επίπεδο budget την ανάπτυξη του παιχνιδιού, όπως άλλωστε θα διαβάσεις και παρακάτω.



Η προετοιμασία για τη beta

Πρώτο βήμα, μετά από το registration στο επίσημο site και το download του client για PC ή Mac, η δημιουργία του πρώτου χαρακτήρα μου, φυσικά. Ουσιαστικά όλες οι φυλές από τον κόσμο του Tamriel είναι διαθέσιμες, εκτός από τους ουδέτερους Imperials, και μάλιστα εδώ είναι χωρισμένες σε factions. Στην Ebonheart Pact ανήκουν οι Nords, Dark Elves και Argonians, στη Daggerfall Covenant οι Bretons, Redguards και Orcs, ενώ στην Aldmeri Dominion οι High Elves, Wood Elves και Khajiit. Οι classes περιλαμβάνουν τους Templars (πολεμιστές), Sorcerers (μάγους), Nightblades (rogues) και τους Dragon Knights, μία κλάση γενικών καθηκόντων.

Για τύπους όπως εγώ, που χάνω την αίσθηση του χρόνου όταν δημιουργώ χαρακτήρα, το TESO προσφέρει πάρα πολλές επιλογές, σωματικές και εικαστικές, ώστε να σχεδιάσω ένα πραγματικά μοναδικό avatar. Επέλεξα να φτιάξω έναν Argonian Templar (όντας φίλος του poison resistance και του restoration), και έκανα μόνο με αυτόν ολόκληρο το ταξίδι στους beta servers, ένεκα της σχετικά περιορισμένης αντίστροφης μέτρησης μέχρι το κλείσιμο τους.

Ξεκινώντας το MMO ταξίδι…

Ξεκίνησα την εμπειρία μου ως φυλακισμένος που απελευθερώνεται υπό… ειδικές συνθήκες. Απίστευτο έτσι; ΔΕΝ έχει ξαναγίνει στα ιστορικά των Elder Scrolls! Τέλος πάντων, η αρχική περιοχή είναι το Coldharbour, μία διάσταση της Oblivion (κόλασης). Εκεί ο Molag Bal, ένας από τους Daedra (δαίμονες) συγκεντρώνει μέλη από όλες τις φυλές του Tamriel και τους διαχωρίζει από τις ψυχές τους, με σκοπό να ενοποιήσει τους δύο κόσμους. Προφανώς ο απώτερος σκοπός μου είναι να τον σταματήσω, αν και προσωπικά δεν έχω κάτι εναντίον του, γιατί μου είχε δώσει ένα τέλειο daedric reward στο Skyrim. :P Α, και το TESO διαδραματίζεται γύρω στα χίλια χρόνια πριν από τα γεγονότα του Skyrim.

Στο ψητό τώρα, ο καθ’αυτός χειρισμός είναι χαρακτηριστικός των υπόλοιπων MMO της αγοράς, αν μη τι άλλο για να μη μπερδέψει τους βετεράνους του είδους. Έτσι έχουμε τον έλεγχο της κάμερας, τη στόχευση, τη βασική επίθεση και άμυνα με το ποντίκι, ενώ την κίνηση του χαρακτήρα, την αλληλεπίδραση με NPC και αντικείμενα, τις ειδικές ικανότητες, κτλ, με το πληκτρολόγιο.

Από την άλλη, το gameplay έχει πάρει τα περισσότερα στοιχεία του από τα «standalone» παιχνίδια της σειράς. Έτσι όποιος έχει παίξει Morrowind ή Oblivion, και πολύ περισσότερο Skyrim, θα νιώσει αμέσως σαν στο σπίτι του με το TESO! Αντίθετα από τους χαοτικούς κόσμους άλλων MMO, εδώ υπάρχουν οι γνωστοί quest markers, όπως επίσης ενδείξεις για κοντινές τοποθεσίες που είτε έχεις ανακαλύψει είτε όχι. Δηλαδή η εξερεύνηση γίνεται λιγότερο αγχωτική…



Επιπλέον έχει ενσωματωθεί ο μηχανισμός stealth (ξέρεις, με την ένδειξη του ματιού), και μάλιστα χωρίς απαραίτητα ειδικές ικανότητες, που σου επιτρέπει είτε να κάνεις critical strike σε ανυποψίαστους εχθρούς, είτε να τους αποφύγεις τελείως. Εκείνοι βλέπεις, δεν κάθονται στάσιμοι, αλλά περιπολούν συχνά, επιτρέποντας σου να επιλέγεις τις μάχες σου. Όχι πάντα βεβαίως… Στις μάχες τώρα, αν κινείσαι συνετά, δεν θα χρειαστεί να αντιμετωπίζεις περισσότερους από ένα-δύο εχθρούς ταυτόχρονα, κάτι εξαιρετικά χρήσιμο για όσους παίζουν solo. Επίσης υπάρχει ένας ωραίος μηχανισμός που αν κάνεις counter τις βαριές επιθέσεις, γίνεται stun ο εχθρός και μπορείς να του αφαιρέσεις ένα μεγάλο κομμάτι health.

Όπως στους άλλους τίτλους Elder Scrolls, εμπειρία δεν κερδίζεις απλά σκοτώνοντας ότι βρεις μπροστά σου, αλλά ανάλογα με την πανοπλία που φοράς, τα όπλα και τις ικανότητες που χρησιμοποιείς κάθε φορά. Περιορισμοί στη χρήση εξοπλισμού δεν υπάρχουν ανάλογα με την κλάση σου, και έτσι μπορείς να συνδυάζεις άνετα π.χ. heavy armor με magic staff. Πάντως η λογική του inventory παραμένει πιστή στα MMO, θέτοντας περιορισμό στον αριθμό αντικειμένων, και όχι στο συνολικό βάρος αυτών.

Τί συμβαίνει στο εικαστικό κομμάτι;

Να πούμε τώρα λίγα πράγματα και για την αισθητική πλευρά… Το TESO χρησιμοποιεί εντελώς διαφορετική μηχανή γραφικών από το Skyrim. Υπάρχουν λιγότερα εφφέ φωτισμού, κάτι μάλλον θετικό αν θυμηθείς τη «ρεαλιστική τύφλωση» που πάθαινε η κάμερα στο Skyrim. Πάντως τα textures είναι λεπτομερέστατα, και ειδικά σε full HD ανάλυση με όλα τα εφφέ ενεργοποιημένα, τα χρώματα είναι ζωντανά και απαλά, ενώ ο ήλιος και το νερό απεικονίζονται υπέροχα! Από το απόκοσμο Coldharbour, στο χιονισμένο Bleakrock μέχρι το Bal Foyen με την εξωτική βλάστηση, θα χαζεύεις τις τοποθεσίες, σχεδόν ξεχνώντας τις αποστολές σου.

Μάλιστα δεν θα χρειαστείς κανένα τερατώδες gaming PC, αφού προσωπικά το απόλαυσα στο ζενίθ του με έναν Core i3 και μία GeForce 650. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ανακοινώσεις, η τελική έκδοση του παιχνιδιού αναμένεται στις 4 Απριλίου για PC και Mac, ενώ για Xbox One και PS4 δρομολογείται προς τον Ιούνιο.

The post The Elder Scrolls Online: Μια ματιά πίσω από τις πύλες της closed beta appeared first on gameslife.

Keywords
Τυχαία Θέματα