To Oculus Rift επιβεβαιώνει το 2160 Χ 1200

Σε μια πολύ ενδιαφέρουσα ανάλυση που δημοσιεύτηκε στο blog του Oculus VR επιβεβαιώθηκε ότι το Rift θα τρέχει ανάλυση 2160 Χ 1200. Η παρουσίαση αναλύει μερικά πολύ ενδιαφέροντα δεδομένα όπως για παράδειγμα ότι ένα κλασικό παιχνίδι σε 1080p των 60Hz απαιτεί 124 εκατομμύρια shaded pixels το δευτερόλεπτο, ενώ το Rift χωρίζει την οθόνη στα δύο, σχεδιάζοντας σε ανάλυση 2160 Χ 1200 στα 90Hz, κάτι

που ανεβάζει τον συνολικό αριθμό των pixels ανά δευτερόλεπτο, στα 233 εκατομμύρια! Το ζουμί της ανάλυσης είναι ότι τα γραφικά σε VR έχουν πολλές ιδιαιτερότητες, προκλήσεις και δυσκολίες: προκειμένου οι developers να έχουν ένα προκαθορισμένο μέτρο στο οποίο θα ξέρουν ότι δουλεύουν, συστάθηκε λοιπόν ένα προτεινόμενο default σύστημα για το Rift. Ο υπολογιστής θα πρέπει να έχει τουλάχιστον μια NVIDIA GTX 970 ή AMD 290, έναν Intel i5-4590,και 8GB μνήμης. Αυτό το configuration θα θεωρείται το default minimum για τη διάρκεια ζωής του Rift και μπορεί να φαίνεται ακριβό, αλλά σε βάθος χρόνου θα μειωθεί η τιμή του. Όσοι ενδιαφέρεστε για VR, αρχίστε τις οικονομίες λοιπόν…

The post To Oculus Rift επιβεβαιώνει το 2160 Χ 1200 appeared first on gameslife.

Keywords
Τυχαία Θέματα