50% πτώση στις διαφημίσειςΗ κρίση γυρνά την ΤV 10 χρόνια πίσω

Oι προαναγγελίες εξανεμίστηκαν, οι νέες παραγωγές «παγώνουν» και το πρόγραμμα που ήδη προβάλλεται στην ιδιωτική τηλεόραση κινδυνεύει ανά πάσα στιγμή να διακοπεί. Μια κατάσταση ζοφερή, η οποία καθρεφτίζει πλήρως την εικόνα που επικρατεί συνολικά στα κανάλια. Αποτελεί δε άμεση συνέπεια της πτώσης της διαφημιστικής δαπάνης, η οποία πλέον καταγράφει ιστορικά, χαμηλά, ρεκόρ!
Keywords
Τυχαία Θέματα